הודעה לעיתונות

הרבלייף נותנת חסות לארבעה ועדים אולימפיים לאומיים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ריו 2016

המעורבות כוללת גם תמיכה ביותר מחמישים ספורטאים מיותר מ-16 מדינות

לוס אנג'לס, 24 במאי 2016 (BUSINESS WIRE):

חברת התזונה הגלובלית הרבלייף (NYSE: HLF) הודיעה היום שהיא תהיה נותנת החסות הרשמית של הוועדים האולימפיים הלאומיים של קוסטה ריקה, ישראל, איטליה ווייטנאם שנוסעים כולם למשחקים האולימפיים והפראלימפיים ריו 2016.

הרבלייף גם תתמוך ביותר מחמישים ספורטאים ו-19 ספורטאים פראלימפיים מיותר מ-16 מדינות. הספורטאים האולימפיים האלה יתחרו בענפים שכוללים התעמלות, שחייה ואתלטיקה קלה וייצגו חלק מהמדינות הבאות: ארגנטינה, בוליביה, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, אקוודור, צרפת, גואטמלה, פנמה, פרו, ישראל, הודו, איטליה, אורוגוואי, בריטניה ווייטנאם.

המגוון המלא של מוצרי תזונת הספורט האיכותיים של הרבלייף נתמך על ידי מדע ומשתמשים במוצרים יותר מ-190 הספורטאים שמקבלים ממנה חסות ברחבי העולם. רבות מהנבחרות שמקבלות חסות גם נהנות ממדעני התזונה של הרבלייף שמקדישים זמן לספורטאים ומלמדים אותם על התפקיד החשוב שממלאת תזונה טובה בביצועי ספורט.

"ספורט ועידוד סגנון חיים בריא ופעיל הם חלק חשוב מהמשימה הכוללת שלנו ולכבוד הוא לנו לתת חסות למספר ועדים אולימפיים לאומיים ולעשרות ספורטאים", אמר מייקל או. ג'ונסון, יו"ר ומנכ"ל, הרבלייף. "המהות של הרוח שמאחורי המשחקים האולימפיים והפראלימפיים ריו 2016 היא ספורטאים שעובדים קשה להגשים את חלומם להצטיין בתחרות, ואנחנו גאים לעזור לספורטאים האלה למטב את התזונה שלהם ואת ההתאוששות אחרי הביצועים".

כחלק מהמחויבות של הרבלייף לעזור לספורטאים שלה להצליח, כל אחד מהספורטאים יקבל מוצרי תזונת ספורט וגישה לצוות מדעני תזונת הספורט של הרבלייף. זה כולל חבילת תזונה מותאמת אישית שתוכננה על ידי ד"ר דנה ריאן, מדענית ספורט ותזונה של הרבלייף, שנותנת עצות איך כל אחד מהספורטאים יכול למטב את ההתאוששות שלו אחרי הביצועים.

המעורבות של הרבלייף במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ריו 2016 כוללת:

קוסטה ריקה

הרבלייף היא הספקית הרשמית של הנבחרת האולימפית של קוסטה ריקה. כחלק מהמעורבות שלהם עם הרבלייף, הספורטאים יקבלו גישה לחבילה המלאה של מוצרי תזונה של הרבלייף ותמיכה באימונים מצוות מדעני תזונת הספורט הגלובלי של הרבלייף.

ישראל

הרבלייף היא שותפת התזונה הרשמית של הוועד האולימפי הישראלי לריו 2016 וטוקיו 2020. כחלק מההסכם, הספורטאים הישראלים יקבלו מוצרי תזונה של הרבלייף וגישה לצוות המלא של מדעני תזונת ספורט של הרבלייף.

איטליה

באיטליה, Herbalife24 היא הספקית הרשמית של תוספי ספורט לנבחרת האולימפית האיטלקית, ותספק מוצרי Herbalife24. לנבחרת גם יש גישה מלאה לייעוץ התזונתי של ד"ר ריאן.

וייטנאם

ההסכם האחרון הוא עם הוועד האולימפי הלאומי של וייטנאם, כשהרבלייף נבחרה כנותנת חסות התזונה הרשמית של הנבחרת. הסכם זה הוא ההמשך של חסות התזונה שהרבלייף נותנת לספורטאים האולימפיים של וייטנאם, וגם תחילת החסות שהחברה נותנת לספורטאים הפראלימפיים של המדינה. הנבחרות יקבלו גישה למוצרי התזונה של הרבלייף, ייעוץ בתזונת ספורט ואימונים.

קהילת החברים של הרבלייף מתכננת לארח מסיבות צפייה במועדוני התזונה המקומיים כדי לעודד את הספורטאים שמקבלים חסות.

אודות הרבלייף:

הרבלייף היא חברת תזונה גלובלית שמשנה את חייהם של אנשים מאז 1980. מוצרי התזונה, פיקוח על המשקל, אנרגיה, כושר וטיפוח שלנו זמינים אך ורק עבור ובאמצעות חברי הרבלייף עצמאיים ייעודיים ביותר מ-90 מדינות. אנחנו מחויבים למאבק בבעיות הכלל עולמיות של תזונה גרועה והשמנה על ידי הצעת מוצרים איכותיים, הדרכה אישית עם חבר הרבלייף וקהילה שמעודדת את הלקוחות לחיות חיים בריאים ופעילים.

אנחנו תומכים ב-Herbalife Family Foundation (HFF) ותוכניות Casa Herbalife שלה כדי לעזור להביא תזונה טובה לילדים נזקקים. אנחנו גם נותנים חסות ליותר מ-190 ספורטאים, נבחרות ואירועים ברמה עולמית ברחבי העולם, ביניהם כריסטיאנו רונלדו, LA Galaxy ואלופים בענפי ספורט רבים אחרים.
לחברה יש יותר מ-8,000 עובדים בכל העולם, והמניות שלה נסחרות בבורסה לניירות ערך של ניו יורק (NYSE: HLF) עם מכירות נטו של 4.5 מיליארד דולר ב-2015. למידע נוסף בקרו באתרים WWW.Herbalife.com או WWW.IAmHerbalife.com.

אנשי קשר
Herbalife Mike Gutierrez,
213-745-0401
[email protected]
מקור: הרבלייף

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת: [http://www.businesswire.com/news/home/20160524005595/en
]
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.