הודעה לעיתונות

* חדש בסיטי שופ * בריכות וג'קוזים ביתיים

רשת "סיטי שופ" חודרת לשוק הספא הביתי: ג'קוזי ובריכות ביתיות במחירים הזולים בארץ
הרשת המציעה את כל הפתרונות לבית, "סיטי שופ", יוצאת לראשונה עם ליין ספא ביתי הכולל מגוון דגמים של ג'קוזי, בריכות מתנפחות ובריכות מסגרת בגדלים שונים.
לאחרונה קיבלה רשת "סיטי שופ", המציעה את כל הפתרונות לבית, את הזיכיון הבלעדי על ייבוא 2 מותגים מובילים: Mspa- בתחום הג'קוזי והספא הביתי ו-Infinity בתחום הבריכות הביתיות. קבלת הזיכיון הבלעדי מאפשר את מכירת המותגים החדשים במחירים הזולים ביותר בארץ.
הג'קוזי הביתי המתנפח הינו המומחיות של חברת Mspa, שאף ייצרה את הג'קוזי המתנפח הנייד הראשון בעולם. "סיטי שופ" תשווק מספר דגמים של ג'קוזי אשר מצוידים כולם במנגנון הפעלה שקט, טכנולוגיית חימום ששומרת על חום המים בטמפרטורה מקסימלית של 42°C ומערכת תפעול נוחה וידידותית למשתמש.
הבריכות הביתיות של חברת Infinity מגיעות אף הן במגוון דגמים ויכולות להתאים למגוון שימושים: בריכות ילדים מתנפחות, בריכות המתאימות לדשא, למשטח עץ או אבן ובריכות גדולות יותר המתאימות למספר רב של רוחצים.
לרגל פתיחת עונת הרחצה, רשת "סיטי שופ" יוצאת עם מגוון מבצעים על הבריכות והג'קוזים.
 בריכת מסגרת מתכת מלבנית 5.4 מטר X 2.74 מטר, עומק 1.22 מטר. במבצע הכל כלול: משטח לבריכה, משאבת סינון חול, מצוף כלור, טרמומטר, סולם 3 שלבים, ערכת תחזוקה לבריכה, ערכה לתיקון חורים, סקימר (מסנן צף) וסטריפים לבדיקת מי הבריכה – 299 ₪ X 17 תשלומים.
 ג'קוזי ספא מתנפח הדגם המוביל בעולם מתאים ל-4 מתרחצים, 108 סילוני אוויר וטמפרטורה מקסימלית של 42°C. כולל גם פילטר לניקוי וטיהור המים, מתאם לצינור גינה, צינור ניפוח, משטח וכיסוי- 199 ₪ X 15 תשלומים.
 בריכת מסגרת מתכת עגולה בקוטר 3 מטר, עומק 76 ס"מ. עם פתח לניקוז ויציאת מים. כולל גם משאבה לניקוי וסינון המים- 66 ₪X 12 תשלומים.
 בריכת שפה מתנפחת (לעמידות בלחץ המים) בקוטר 2.43 מטר, עומק 76 ס"מ. כולל גם משאבה לניקוי וסינון המים- 33 ₪ X12 תשלומים.
 בריכה מתנפחת מלבנית 2.62 מטר אורך, 2.75 מטר רוחב, 50 ס"מ עומק- מבצע: 99 ₪ במקום 249 ₪.

חיים ריעני, מנכ"ל רשת "סיטי שופ": "לקראת הקיץ החלטנו להיכנס גם לתחום הבריכות והג'קוזי הביתי. אנחנו מביאים לצרכן הישראלי את המותגים המתקדמים והאיכותיים בעולם במחירים הוגנים וריאליים. לכל מי ששקל להוסיף בריכה ביתית לחצר אבל נרתע מהמחירים- זו ההזדמנות שלו.
רשת "סיטי שופ" הינה רשת חנויות "עשה-זאת-בעצמך" (DIY) המציעה למעלה מ-7,000 פריטים שונים במחירים אטרקטיביים במיוחד. הרשת, אשר הוקמה בשנת 2010, נמצאת בצמיחה מתמדת ומונה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ. "סיטי שופ" הובילה מהפיכה ומחיריה נמוכים בכ-30% ממחירי המתחרים בתחום ה-DIY. הרשת מציעה מגוון פתרונות "עשה-זאת-בעצמך" ומייבאת את עיקר המותגים הנמכרים בה כגון Hyundai- כלי עבודה, LavorWash- מכונות שטיפה, FIX- מוצרי חשמל, Camptown לציוד מחנאות, Planero לכלי בית ומטבח.
רשת חנויות "סיטי שופ" ברחבי הארץ: ראשון לציון, לוד, ירושלים (רמות), באר שבע, קריית גת, צומת קסטינה, נתיבות, אשקלון, פרדס חנה, יוקנעם וטבריה.

לפרטים נוספים:
פיליזר תקשורת 03-5598438
צוף 052-9593884

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.