מפרסם: לב תקשורת
תאריך: 21/06/2016 15:26
נושא: אקטואליה, אדריכלות
פועלים למען ניצולי שואה
פועלים למען ניצולי שואה
הודעה לעיתונות

מרכז ההכשרה והעסקה לנוער בסיכון וחיילים משוחררים של קבוצת טובול למען ניצולי שואה

מרכז ההכשרה והעסקה לנוער בסיכון וחיילים בודדים של "קבוצת טובול" למען ניצולי שואה

10 חניכים ,הבוגרים הראשונים במרכז ההכשרה והעסקה לנוער בסיכון וחיילים בודדים של קבוצת טובול ,המגיעים מביה"ס עציון בית אקשטיין מפרדס -חנה, בהנחיית המעצבת יעל שטיינברג והאדריכלים ריקי קיסר וגלעד כהנא סיימו את הקורס בנושא מבוא לחדשנות ויזמות בעיצוב והגיעו בהתנדבות למועדון ניצולי השואה בראש העין, שם יישמו את מה שלמדו בקורס וביחד עם סטודנטים ממגמת עיצוב מהמכללה למינהל בראשל"צ, סייעו בשיפוץ המועדון.
לפרויקט המיוחד הזה חברה נגריית מרום מכפר בן נון, אשר ספקה בחינם את כל החומרים.

המרכז להכשרה והעסקה לנוער בסיכון וחיילים בודדים של קבוצת טובול הוקמה במורשתם של אמיר מי טל ועודד חי ז"ל, כאשר הרעיון העומד מאחוריה הוא הכשרה, ליווי ודאגה לבני נוער, במטרה לסייע להם בעת גיוסם לצה"ל, בזמן שירותם הצבאי וכן סיוע במציאת עבודה לאחר השחרור.
האקדמיה שמתקיימת במרכז הלוגיסטי של הקבוצה מעניקה להם את האפשרות ללמוד ולהכיר מקרוב את תחום הבניה, השיפוץ והעיצוב ובכך לפתוח להם צוהר לעולם המחר.

עודד סרוקה העומד מאחורי המרכז של קבוצת טובול מציין את החשיבות בטיפול ובהכשרת בני הנוער על מנת להבטיח את עתידם ולדאוג להם לצרכיהם ולמקצוע לחיים .

קבוצת טובול, פועלת למעלה מ-30 שנה, הנה אחת החברות המובילות בישראל בתחומי הייבוא, השיווק וההפצה של חומרי בנין וקרמיקה, ויזמות בענף הבניה.
בשנה האחרונה העתיקה החברה את מרכז פעילותה למרכז
עינב ,במודיעין .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לב תקשורת.