מפרסם: מריאל תקשורת
תאריך: 23/06/2016 12:03
נושא: מוזיקה, תרבות
מלינה. צילום: משה יוסף
מלינה. צילום: משה יוסף
רמוס ומלינה. צילום :משה יוסף
רמוס ומלינה. צילום :משה יוסף
הודעה לעיתונות

המופע הגדול של השנה במוסיקה היוונית בישראל

אנטוניס רמוס ומלינה אסלנידו-2 כוכבים לראשונה בהופעה משותפת-חמישי 25.8 היכל התרבות ת"א
אנטוניס רמוס ANTONIS REMOS –"כובש הלבבות של יוון" יחד עם מלינה אסלנידו MELINA ASLANIDO –"הקול ששר לאלים" ,הם 2 מחשובי הזמרים של דור הביניים ביוון שיופיעו לראשונה יחד בישראל בליווי 7 נגנים.

אנטוניס רמוס, בן 45 ,נחשב לכוכב ייחודי בזכות שירתו המהפנטת ומלאת הרגש והופעתו הבימתית,היצירתית והמעניינת. הוא מופיע למעלה מ-20 שנה על הבמות החשובות ביוון ובחו"ל- ביניהן באירופה,ארה"ב וקנדה,אוסטרליה ודרום אפריקה. רמוס הוציא יותר מ -18 אלבומים,חלקם זכו בפלטינה,והגיעו לראש מצעדי הפזמונים. בתחילת הקריירה,מאמצע שנות התשעים,כשנעשה "אליל נוער" ובין הזמרים המבטיחים של אותה תקופה הופיע עם כמה מחשובי הזמרים דאז סטפנוס קורקוליס,דימיטריס מיטרופאנוס ומריוס טוקאס,בהמשך שנות האלפיים שיתף פעולה והופיע ברחבי העולם עם הכוכבים הגדולים של המוסיקה היוונית ביניהם: יורגוס דאלארס,יאניס פאריוס,יורגוס מרגריטיס, אלקיסטיס פרוטופסלאטי, ומרינלה איתו חידשה את הקריירה שלה לאחר הפסקה. בין הפרויקטים הידועים של רמוס ההופעה+dvd(2003) עם 5 מהמלחינים הידועים ביוון יאניס ספאנוס,אנטוניס וארדיס,קוסטאס הציס,גיורגיוס טפנוס ומימיס פלסאס.וכן שיתף פעולה(2003/4) עם המלחין המיתולוגי מיקיס תיאודורקיס בפרויקטים מוסיקליים.

מלינה אסלנידו ,בת 40 , בין הפופולאריות בזמרות העכשוויות של יוון.בעלת נוכחות בימתית חזקה, מפלטרטת עם הקהל,ושרה ברגש בקולה המיוחד הצרוד קלות natalk) בז'אנר המוסיקלי היווני). הרפרטואר שלה כולל מוסיקה עכשווית,פופ פולק ואתנית וגם שירים משנות החמישים-תור הזהב של הקולנוע היווני. מלינה הופיעה ברחבי העולם,על הבמות החשובות עם גדולי הזמרים דאלארס,אלקסיו, פאריוס אלני ויטאלי וגליקריה. וכעת מופיעה גם עם אנטוניס ראמוס. הדיסקים שלה,שזכו להצלחה,פלטינה בחלקם, חוברו ע"י מלחינים ידועים כניקולופולוס, וארדיס, קורקוליס ואנטיפאס.
בשנים 2014/15 התפרסמה כשופטת ומאמנת בתכנית היוקרתית "THE VOICE" ביוון.

מפיקים: משה יוסף ונעמי לוי
כרטיסים: איוונטים: 9066* eventim.co.il/remos
יח"צ מריאל -054-7596358

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מריאל תקשורת.