מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 23/06/2016 13:20
נושא: טכנולוגיה והייטק
התמונות המצורפות הן מפרויקט העיר החכמה של דאסו סיסטמס בסינגפור
התמונות המצורפות הן מפרויקט העיר החכמה של דאסו סיסטמס בסינגפור
.
.
הודעה לעיתונות

דאסו סיסטמס תיקח חלק בפרויקטים של חדשנות בסין

דאסו סיסטמס וקבוצת ההשקעות Cybernaut חתמו על הסכם לתמיכה בחדשנות בסין באמצעות פלטפורמת 3DEXPERIENCE
החברות ישתפו פעולה בפרויקטים של 3D Industry Park Construction ו- Smart City

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, ו- Cybernaut, קבוצת השקעות מובילה בסין הממוקדת בתעשיות צומחות, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עבור מספר פרויקטים הקשורים בפלטפורמת 3DEXPERIENCE, כולל בניית פארקים לתעשייה, טיפוח כישרונות 3D וערים חכמות.

כחברת השקעות פרטית המובילה בסין, Cybernaut מתמקדת בתעשייה בצמיחה, כשהיא מנהלת למעלה מ- 100 מיליארד יואן (15 מיליארד דולר) לתמיכה הונית בתשתיות חדשות. החברה מתבססת על מחשוב ענן וביג דאטה, ותומכת במהפך של התעשייה המסורתית אל יוזמת "Internet Plus" של סין. בנוסף, היא הפכה לשותפה חשובה בתוכניות עיר חכמה בערים רבות בסין. זו מין, נשיא Cybernaut, פועל בתעשיית ההיי טק מזה שנים רבות, והקים את WebEx בארה"ב בשנות ה- 90.

במסגרת ההסכם, דאסו סיסטמס ו- Cybernaut ייצרו פארקים לתעשייה במספר ערים, בהם תופעל פלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי לתמוך בפיתוח מהיר יותר של עסקים קטנים ובינוניים. החברות גם יעבדו במשותף בנושא טיפוח כישרונות 3D בתעשייה ברחבי סין, וכדי לתרום לבניית מספר ערים חכמות. שני הצדדים מתכוונים לפתח חדשנות בסין כחלק מיוזמת פיתוח התעשייה "Made in China 2025".

"עם הניסיון המוצק שצברנו בפרויקט 'סינגפור הווירטואלית', אנחנו בטוחים ביכולתנו לשכפל דוגמאות מוצלחות גם בערים אחרות ברחבי העולם", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "באמצעות שיתוף פעולה עם Cybernaut, החלוצה בפרויקטים הקשורים בערים חכמות ובתמיכה ב- SMB בתעשיות בצמיחה בסין, נוכל להשתמש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו כדי לתמוך בפיתוח המהיר של עסקים קטנים ובינוניים או סטארט-אפים. משמעותית אף יותר מכך היא התרומה לחינוך. הדבר עומד בקו אחד עם החזון ארוך הטווח של דאסו סיסטמס".

"אנו מצפים לפוטנציאל הערך הגלום בטכנולוגיית 3DEXPERIENCE ובפיתוח העתידי שלה. שיתוף הפעולה שלנו עם דאסו סיסטמס יכול להביא ליתרונות משלימים להאצת יישום הטכנולוגיה ולהצגת יתרונות עסקיים עבור שתי החברות", אמר זו מין, נשיא Cybernaut. "בינתיים, אנו מחפשים להגביר את המודעות של הציבור לערך וליתרונות של טכנולוגיית 3D וביג דאטה באמצעות ההיצע המשותף שלנו, ובכך לקדם חדשנות בטכנולוגיה ובשירותים במסגרת "Made in China 2025".

למידע נוסף על יוזמת 3DEXPERIENCity של דאסו סיסטמס:
http://www.3ds.com/stories/how-can-technology-shape-future/imagining-more-sustainable-city/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.