מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 26/06/2016 10:00
נושא:
הודעה לעיתונות

כל מה שצריך לדעת על אחזקת מתקני הרמה

מתקני הרמה נמצאים תחת פיקוח ותחזוקה של חברות מקצועיות. שירותי החברות כוללים הרכבה ושיפוצים של מתקני הרמה קיימים, או לחילופין התקנת מתקנים חדשים בבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים, מבני תעשייה ועוד. הנה כל מה שצריך לדעת על הנושא

מתקני הרמה יכולים להתאים לנוסעים, משא, מזון, נכים, בעלי מוגבלויות, קשישים ועוד. המטרה העיקרית של מתקני הרמה היא לסייע בשינוע לגובה ובין קומות. בשנים האחרונות מותקנים סוגים שונים של מתקני הרמה גם בבתים פרטיים, אך מאז ומעולם הם היו חלק בלתי נפרד ממוסדות ציבוריים ומבני תעשייה. כמו כן, גם בבתי מלון משתמשים במתקני הרמה לרווחת האורחים ומציעים להם גישה נוחה לכל הקומות הגבוהות.

השאלה היא כיצד מבצעים אחזקה שוטפת של מתקני הרמה מסוג מעליות ומי אחראי על כך. באופן עקרוני, יש חברות שעוסקות בתחום והן אחראיות גם על הפיקוח. החברות מציעות מגוון רחב של יתרונות והן מרכזות את כל השירותים תחת קורת גג אחת:

א. מענה קולי ושירות בשטח – אחד השירותים החשובים ביותר של חברת מעליות היא לספק מענה קולי ושירות בשטח מסביב לשעון. שירות 24 שעות ביממה מונע עוגמת נפש, מבטיח טיפול מהיר בתקלות ומונע נזקים בלתי הפיכים.

ב. טיפולים יזומים – נציגי החברה יוזמים טיפולים על מנת לבדוק את תקינות המעליות. בעזרת הטיפולים ניתן לבצע תחזוקה שוטפת ולספק חלקי חילוף מקוריים ותקניים. הטיפולים היזומים גם מתבצעים לאחר התקנת מעליות שירות ומשא.

ג. בדיקות לפי דרישות הרשויות המוסמכות – רשויות המדינה אחראיות על הפעילות התקינה של מעליות והן מבצעות בדיקות פתע ובדיקות שוטפות. על מנת להתכונן לבדיקות מן הסוג הזה יש צורך בהקצאת אנשי מקצוע. תפקידם של אנשי המקצוע הוא להגיע מראש, לבדוק שהמעלית עומדת בדרישות הרשויות המוסמכות ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

איך בוחרים חברת אחזקה?

מי שרוצה לבצע תחזוקה שוטפת של מתקני הרמה צריך לבחור היטב את החברה שאחראית על כך. כדאי לקבל המלצות מלקוחות קודמים, לתאם פגישת היכרות עם נציגי החברה ולהתרשם מהם גם ברמה האישית. לאחר מכן ניתן לבצע השוואת מחירים ולוודא שהעלות הוגנת ומשתלמת. יש להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ולעבוד רק מול חברה שעומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של בקרת איכות.

לסיכום, אחזקת מתקני הרמה מתבצעת על ידי חברות מעליות. החברות מציעות מגוון שירותים והן מרכזות גם יתרונות חשובים עבור הלקוחות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.