מפרסם: פרסי צדוק קוצ'יק טריואקס
תאריך: 18/07/2016 10:28
נושא:
מימין מרבה פרסי צדוק ודפנה טריואקס צילמה תמר מצפי.JPG
מימין מרבה פרסי צדוק ודפנה טריואקס צילמה תמר מצפי.JPG
הודעה לעיתונות

פירות המיזוג- פרסי-צדוק - קוצ'יק - טריואקס בתנופת עשייה ותקציבים חדשים:

*ארגון הבוגרים ואגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב
*ענקית הסוללות דורסל
*מכון וולקני

משרד יחסי הציבור ויעוץ התקשורת פרסי–צדוק - קוצ'יק - טריואקס קוצר את פירות המיזוג, ונהנה ממגמת התפתחות ועשייה עם קבלתם של מספר תיקי יעוץ אסטרטגי תקשורתי יוקרתיים.

המשרד קיבל לידיו את תקציב יחסי הציבור של ארגון הבוגרים ואגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב העומדת בסימן 60 שנה להיווסדה. כמו כן קיבל המשרד את תקציבי יחסי הציבור של ענקית הסוללות דורסל .

במסגרת פעילות דוברותית ומשברית מנהל המשרד בימים אלה את מאבק עובדי מכון וולקני נגד העתקת המכון צפונה ואת משבר הסגל הזוטר של האוניברסיטה העברית.

באחרונה פורסם כי המשרד ימשיך להוביל את ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור של ה"חינוכית" לאחר זכייה במכרז למתן שירותי ייעוץ תקשורת ויחסי ציבור.

מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס, אמרו: "המיזוג בין שני המשרדים מציין שנתיים, והוא משקף מכפיל כח אמיתי של משרד חזק ועוצמתי עם שנים רבות של ניסיון מצטבר בקרב מותגים וארגונים בעלי השפעה. אין ספק כי לקוחותינו החדשים מבינים את הערכים המוספים הללו.

"תחום יחסי הציבור עובר תהליך "זמישות" – בעידן המידע המהיר והנגיש נדרשים יועצי התקשורת לזמינות 24/7. חובת ההוכחה עדיין חלה על יחסי הציבור המסורתיים שאינם מתכוונים להעלם מהשטח גם עוד זמן רב, אך משאבים משמעותיים מופנים כעת אל הזירה הדיגיטלית, תקשורת פנים ארגונית, וניהול אתגר תקשורתיים בתחום יחסי העבודה בחברות וארגונים.

השילוב בין כל הכלים והפלטפורמות והגמשתם, הוא זה שישיא ללקוח את התשואה המירבית בדרכו לביסוס ומעמדו. המשרד שלנו נשען על ידע ומקרי בוחן "זמישים" של רשת יחסי הציבור היל אנד נולטון עימה יש לנו הסכם שילוב, המאפשר לנו להיות מעודכנים בכל זמן נתון על מגמות וחדשנות בעולם שלנו", אמרו דפנה ומרב.

בין לקוחות המשרד נמנים: ויזה, פורד מוטור קומפני, יונייטד איירליינס, קוואלקום, סייבר, בית התפוצות, החינוכית, לשכת רואי חשבון, המכון למחקרי בטחון לאומי INSS, בנק ירושלים, המכללה האקדמית לישראל, אשלים PLOT B, ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרסי צדוק קוצ'יק טריואקס.