מפרסם: הלל רונן – יחסי ציבור
תאריך: 23/07/2016 16:30
עדכון: 23/07/2016 16:31
נושא: בריאות
הודעה לעיתונות

הכירו את חברת אינהרב משווקת מרווה מרושתת אינהרב

הכירו את חברת אינהרב משווקת מרווה מרושתת אינהרב

חברת אינהרב הוקמה מתוך הכרות עמוקה עם שוק תוספי התזונה וה-Wellness ,לצד ניסיון והבנה בתחום השיווק הרשתי והמכירה הישירה. אינהרב מביאה איתה ניסיון של יותר מ-30 שנה בתחומי המחקר והפיתוח,החדשנות, הייצור והמכירה של תוספי תזונה, ואנשים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום השיווק הרשתי.

אינהרב היא חברה בינלאומית אשר הציבה לעצמה למטרה להתרחב ולפעול ב-20 שווקים ברחבי העולם במהלך חמש השנים הקרובות.

אינהרב הוקמה בכדי לאפשר לאנשים המעוניינים בכך להצטרף, ליהנות ולהרוויח מתחומי ה-Wellness והשיווק הרשתי שנמצאים בתנופת צמיחה, תוך הבאתם של ניחוח חדש והזדמנות חדשה לתחום. מוצרי אינהרב מבוססים על צמחים ורכיבים טבעיים שהשפעותיהם על גופנו נבדקו והוכחו לאורך שנים, מהם יצרו בחברה פורמולות ייחודיות.

מוצרים של אינהרב מיוצרים במפעלי החברה תחת הפיקוח והביקורת המחמירים ביותר ותוך עמידה בדרישות הגבוהות ביותר של הרשויות ואף מעבר לכך.

בחברת אינהרב מאמינים כי השינוי האמיתי מתחיל מבפנים, וכי התזונה משפיעה על בריאותיינו ומקרינה על מצבו של העור שלנו. מה שאנחנו בוחרים להכניס פנימה מוקרן החוצה – למראה החיצוני ולעור הגוף.
המוצרים של אינהרב מציעים טיפול ייחודי המספק מענה מושלם לטיפוח העור והמראה החיצוני, תוך שיפור כולל של תפקוד מערכות הגוף.

המוצרים האיכותיים של אינהרב הם הבסיס מאחורי ההזדמנות העסקית שהחברה מציעה.

מפיצי החברה יכולים להרוויח עד %57 ממחיר המוצר ללקוח: מהנחות, עמלות, תמלוגים ובונוסים.

הזדמנות לכל אחד

ההזדמנות העסקית של אינהרב מאפשרת לכל אחד, ללא תנאים מקדימים כמו השכלה, ניסיון, יכולת כספית, מוצא, מין או גיל להצליח. ההצלחה תלויה אך ורק במאמצים ובהתמדה שייבחר אותו אדם להשקיע.

ההצטרפות לחברה פותחת פתח בפני כל אחד, ללא תלות במועד הצטרפותו לחברה להצליח, להרוויח ולממש את כישוריו, מטרותיו ויעדיו הכלכליים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הלל רונן – יחסי ציבור.