מפרסם: מועצה אזורית נחל שורק
תאריך: 25/07/2016 12:49
נושא: חוץ, חינוך
בבית הכנסת היהודי במנצ'סטר
בבית הכנסת היהודי במנצ'סטר
בבית הכנסת היהודי במנצ'סטר
בבית הכנסת היהודי במנצ'סטר
הודעה לעיתונות

שגרירים של כבוד

משלחת ראשונה של בוגרי ובוגרות ישיבה תיכונית ואולפנא לבנות יצאה בשבוע שעבר ללונדון ומנצ׳סטר לחמישה ימים של עשייה בתחום הדיפלומטיה הציבורית, ייצוג ישראל היפה והסברה קהילתית.
'''המשלחת הזו היא משלחת דתית ראשונה שיצאה לאחר תכנית מקיפה שנמשכה שנתיים בשיתוף עם המרכז הישראלי למנהיגות צעירה - "שגרירים צעירים".
'''
״משתתפי משלחת השגרירים הצעירים ייצגו למופת ובמקצועיות רבה כל אחד ואחת מחברי המשלחת, את המועצה האיזורית נחל שורק וכמובן את מדינת ישראל" סיפר לנו לאחר יציאת המשלחת ראש המועצה האזורית נחל שורק אלי אסקוזידו.
היו אלה 5 ימים גדושים בעשייה, מפגשים עם נציגי הקהילה היהודית במנצ׳סטר כמו הרב הראשי, נציגי ארגונים כ"מגבית בריטניה" ו"בני עקיבא" דרכם למדו על חיי הקהילה בבריטניה בכלל ובמנצ׳סטר בפרט. בנוסף, נפגשו עם בני נוער יהודיים על מנת לחזק את הקשרים בין הנוער בגולה והנוער בארץ, להעמיק את שיתוף הפעולה ולהוות גב איתן בכל זמן. חברי המשלחת נפגשו עם בני נוער לא יהודיים על מנת לפתח קשרים חדשים, להסביר את ישראל ולקדם את תדמיתה.
כמובן שאת ערך ההתנדבות והתרומה לקהילה משתתפי המשלחת יישמו הלכה למעשה גם בהיותם בחו״ל ובמשך מספר שעות הלכו לשמח, לטפל ולרומם את מצב רוחם של חברי בית האבות היהודי HeathLand במנצ׳סטר. זו הייתה חוויה מעצימה ומרגשת ואני חושב שהתמונות מדברות בעד עצמן. בין היתר פגשו השגרירים הצעירים חבר. פרלמנט בריטי המכונה - ״לורד״ ונפגשו עם עם ראש עיריית מנצ׳סטר המכונה גם לורד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה אזורית נחל שורק.