Safe-T
Safe-T
הודעה לעיתונות

Safe-T ו– SecureAuth משלבות כוחות על מנת לאבטח את הגישה ל – Data Center

שיתוף הפעולה יגדיל משמעותית את היקף פעילותה של Safe-T בארצות הברית

Safe-T Data, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, (סימול ני"ע בבורסה- ספטי), מודיעה על חתימת הסכם OEM אסטרטגי עם ספקית אבטחת המידע המובילה, חברת SecureAuth.

שיתוף פעולה יאפשר לשתי החברות לשלב כוחות על מנת לאבטח את הגישה לסביבות ה – Data Center, ולעצור האקרים ותוקפים שונים בכניסה לארגון (perimeter). במסגרת ההסכם, חברת Safe-T Data שילבה את מוצר ה - RSAccess שלה, בפתרון מוביל השוק - IdP Authentication and Identity Management, ש- SecureAuth מציעה ללקוחותיה.

"הפתרון המשולב ש – SecureAuth תציע ללקוחותיה, משלב בין אימות רב-גורמי (Multifactor Authentication), ניהול זהויות (Identity Management), בקרה ביומטרית בזמן אמת (Real-Time Biometric Controls), ו - Single Sign-On, לבין גישה ייחודית להגנה על ה – perimeter של ה – Data Center." אמר ג'ף קוקווסקי, מנהל התפעול הראשי של SecureAuth. "בחרנו ב – RSAccess של Safe-T, מאחר והוא מוסיף יכולות גישה מאובטחת, בקרת גישה, והגנה על כלל האפליקציות הארגוניות, כך אנו מייצרים פתרון אחוד אשר יוצר שכבת הגנה בלתי חדירה לרשתות הארגוניות."

שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T Data ציין כי: "המשימה שלנו, הייתה ליצור perimeter חדש לעולם ה – Data Center אשר ימנע מהאקרים גישה לשירותים האירגוניים. אנו עושים זאת, על ידי צמצום מרחב התקיפה, תוך מתן גישה פשוטה ושקופה לגורמים מורשים, כגון ללקוחות, שותפים עסקיים, עובדים ועוד.

SecureAuth זיהתה את החדשנות והייחודיות הטכנולוגית של RSAccess שלנו, וראתה פוטנציאל עסקי רב בשילובו עם מוצריה. אנו מאמינים כי ההסכם יגדיל את היקף מכירות מוצריה של Safe-T מלקוחותיה הרבים של SecureAuth, יגדיל את הכנסותיה של Safe-T בארה"ב ויפתח את הדלת לשיתופי פעולה דומים נוספים בארה"ב" הוא הוסיף.

RSAccess הינו פתרון קצה מאובטח וחדשני לאבטחת גישה. בהתבסס על טכנולוגיית הגישה ההפוכה של החברה, הכלי מאפשר להתגבר על אזורים בלתי-מאובטחים של רשתות תקשורת (DMZ), למנוע מיישומים מזיקים גישה ולהגן על רשתות מאובטחות בתוך התשתית הארגונית. פתרון הקצה שמציעה החברה מייתר את הצורך באחסון מידע רגיש באזורים הלא מאובטחים, ובכך מפחית את הסיכונים לחשיפת המידע.

אודות SecureAuth
SecureAuth , מובילה בפתרונות בקרת גישה סתגלניות, המאפשרים לארגונים לאשר זהויות ברמת אמינות גבוהה. פתרון ה – IdP של SecureAuth הינו פתרון אחוד המספק אבטחת מידע, אימות משתמשים, Single Sign-On, ושרות עצמי למשתמשים. שילוב זה מספק רמות גבוה של אבטחת זהות המשתמש, תוך שקיפות מלאה למשתמש הקצה. פתרון ה – IdP של SecureAuth מגן כיום על מעל חמישה מיליון משתמשים בעולם.
למידע נוסף על פתרונות החברה ניתן לעקוב אחרי בלוג החברה, חשבון הטוויטר של החברה (@SecureAuth), חשבון הלינקדאין של החברה, או בקרו באתר החברה - www.secureauth.com..
SecureAuth® IdP הינו סימן רשום של SecureAuth Corporation בארה"ב ומדינות נוספות.

אודות Safe-T
Safe-T היא יצרנית פתרונות מאובטחים להעברת נתונים במגוון רחב של תעשיות. ארגונים פיננסים, ארגונים בתחום הבריאות וארגונים בתחומי היצור והמדיה.
עם חזון להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה, על ידי הבטחה לזרימה של העבודה עסקית בצורה הפשוטה והחלקה ביותר , זכתה החברה בשנת 2014 בשלושה פרסים יוקרתיים של Info Security Product Guide: החברה החדשנית ביותר ופורצת דרך בתחומה; פרס על מהפכנות בפתרון אבטחת מידע במייל; ופרס המוצר הטוב ביותר המספק מענה בעולם ה DMZ. חברת Safe-T הוכרזה כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendor של גרטנר.
ל- Safe-T משרדים ומרכז מו"פ בישראל, שלוחות בארה"ב, בריטניה וגרמניה.
מוצרי Safe-T מותקנים אצל עשרות ארגונים בענפים הפיננסיים, הביטוח, החינוך, הייצור, וההייטק, שבהם אלפי משתמשים עסקיים בחרו לשתף בבטחה מיליוני קבצים וחלופות דואר אלקטרוניים בכל יום.
בין לקוחות החברה ניתן למצוא את ממשל זמין ("ספק יחיד" משרד רוה"מ), חברת החשמל לישראל, הראל ביטוח, משרד הבריאות, נתיבי ישראל, שידורי קשת, ECI, אקסלנס נשואה, בנק הפועלים, שומרה ביטוח, מבטח סיימון, הכשרה חברה לביטוח, אוניברסיטת חיפה, מיטב-דש, פסגות, מכון ויצמן, ISCAR, Given Imaging ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.