מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 26/07/2016 11:32
עדכון: 26/07/2016 11:34
נושא: בידור ופנאי, מוניציפלי
סקיתומרקט, תמונה-דוברות העירייה
סקיתומרקט, תמונה-דוברות העירייה
סקיתומרקט, תמונה-דוברות העירייה
סקיתומרקט, תמונה-דוברות העירייה
סקיתומרקט, תמונה-דוברות העירייה
סקיתומרקט, תמונה-דוברות העירייה
הודעה לעיתונות

צפי לאלפים ביריד הסקיתומרקט שחוגג חמש שנים בבית שאן - סבבה בצפון

יריד הסקיתומרקט ייערך זו השנה החמישית בימי חמישי במהלך חודש אוגוסט במתחם הסראיה בבית שאן. בעיר מתארגנים ונערכים לאירוחם של אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ.

האורחים יזכו ליהנות מיריד האמנות, האוכל והיין וממופע לילי בגן הלאומי בעיר. הכניסה ליריד ללא תשלום. ראש העיר רפאל בן שטרית מזמין את כולם - "לבוא ולקחת חלק בחוויה מהנה ובחגיגה ייחודית ומרשימה".

בחודש אוגוסט, ההולך ומתקרב, ייערך במתחם הסראיה בבית שאן יריד סקיתומרקט - יריד אמנות, אוכל ויין. היריד הוא אירוע לכל המשפחה המציע לאורחיו אווירת רחוב חגיגית וססגונית במגוון עשיר של טעמים וצלילים.

יריד הסקיתומרקט, שייערך זו השנה החמישית ממשיך כתוצאה מהמאמצים הרבים שראש העיר משקיע בקיומו, בחיזוק התיירות בעיר והוא מהווה את אחד מהעוגנים המרכזיים בה.

בבית שאן מתארגנים ונערכים להגעתם של אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ במהלך חודש אוגוסט בימי חמישי בערב (אירוע הפתיחה יתקיים בתאריך 4/8/2016 בין השעות 18:00-23.30).

מארגני היריד ציינו, כי גם השנה יכלול היריד מתחמי פעילות של אמנות, אוכל ויין ומתחם מיוחד לילדים שייערך בגן העצמאות בעיר. היריד יכלול שפע של דוכנים עם יצירות של אמנים מקומיים, אוכל אותנטי, מתנות לחגים, יין ובירות בוטיק, הפעלות במתחם הילדים ושירה בציבור.

הסקיתומרקט יתקיים בתוך המבנה המפואר של הסראיה ויוגשו בו מאכלי עדות כגון: קובה, עלי גפן, קוסקוס, גונדי, מפרום מאפים, עוגות, יין בוטיק ועוד.

בכל ערב בימי היריד יתקיים מופע וחגיגת מוזיקה בשלל סגנונות: יהודה קיסר והקיסרים, ערב טברנה יווני, מוסיקת עולם עם אומנית בינלאומית וערב מוסיקה וחגיגה ישראלית. הכניסה ליריד הינה ללא תשלום.

בנוסף, יריד הסקיתומרקט יעניק וייתן מענה גם לבאי החיזיון האורקולי "לילות שאן" בגן לאומי בית שאן ולמבקרים הרבים הפוקדים את אזורנו בחודש הקיץ.

ראש העיר רפאל בן שטרית הודה לרשות לפיתוח הגליל ולמשרד הבינוי והשיכון על התמיכה ביריד וציין, כי העיר והסקיתומרקט קיבלו בשנים האחרונות חשיפה מאד חיובית בכלי התקשורת הארציים. הוא קורא לתושבי העיר והסביבה - "לבוא ולקחת חלק בחוויה מהנה ובחגיגה קולינרית ייחודית ומרשימה", כדבריו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.