מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 26/07/2016 13:37
עדכון: 26/07/2016 13:58
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

קמינריו חושפת את תכנית ההתחייבות המקיפה ביותר בתעשיית האחסון

קמינריו ממנפת את ארכיטקטורת אחסון all-flash שלה כדי לספק תוצאות עסקיות ניתנות לחיזוי ועקביות
מתחייבת לקיבולת, ביצועים וזמינות, ואם לא תעמוד בכך יקבלו הלקוחות תוספת משאבים

חברת קמינריו (Kaminario) הישראלית, חברת אחסון all-flash המובילה, הכריזה על תכנית
K-Assured™ - תכנית חדשנית ומקיפה המציעה יכולות ללא תקדים של חיזוי, יציבות ועקביות, שהנם מרכיבים חשובים בתהליך קבלת החלטת קניית אחסון של לקוחות.

תכנית K-Assured™ מסייעת למנוע את הדאגות המרכזיות בתהליך קנית מערך אחסון בנוגע לעלות, ביצועים, זמינות וסקלאביליות, הכרוכות בניהול עסקים בעולם לפי-דרישה – כיום ובעתיד.

קמינריו, ספקית האחסון הראשונה שהציעה התחייבות לנפחי אחסון, קיבלה השראה מהמשוב החיובי המדהים שהגיע מלקוחות, וכעת היא משיקה חמש תכניות התחייבות כחלק מתכנית
K-Assured. הצעה זו זמינה ללקוחות קיימים וחדשים ללא עלות נוספת.

"הצרכים של לקוחותינו הינם דינאמיים ומשתנים במהירות, על מנת שיוכלו לעמוד בדרישות השוק", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "כדי לעמוד בדרישות משתנות אלה, פיתחנו ארכיטקטורת all-flash אג'ילית עבור עולם 'לפי-דרישה', ותכנית K-Assured נועדה למנוע דאגות של לקוחות כאשר הם רוכשים את פתרון האחסון שלהם".

"תכנית ה- K-Assured היא נפלאה", אמר סטיב דופלסי, מייסד ואנליסט בכיר, Enterprise Strategy Group. "נפחים, ביצועים וזמינות מובטחים, מבטלים את מרכיב ההימור ברכישת פלאש – ללא קשר ליישום אותו מריצים היום או מחר. יש לשלב זאת עם העובדה שקמינריו שומרת על עלויות אחזקה עקביות ולא מכריחה לבצע שדרוג מקיף בתמורה. תכנית זו היא ניצחון מלא לרוכשים".

עבור עולם "לפי-דרישה" של היום

תכנית ה- K-Assured מחולקת לשני חלקים. החלק הראשון מציע התחייבויות כאשר לקוח רוכש את מערך האחסון Kaminario K2 – מערך האחסון all-flash של קמינריו.

קיבולת מובטחת (Assured Capacity) - מתבססת על תכנית ההתחייבות לנפח אחסון אפקטיבי הראשונה בתעשייה, אשר מבטיחה ללקוחות נפחים אפקטיביים ומבטלת את חוסר הוודאות בנוגע ליחס צמצום הנתונים. אם לקוח לא מקבל את הנפח המובטח, קמינריו תספק חומרת אחסון נוספת ללא עלות.

ביצועים מובטחים Assured Performance)) - ממנפת את ארכיטקטורת ה- scale up-and-out הייחודית של Kaminario K2 כדי להבטיח ביצועים ניתנים לחיזוי ועקביים עבור עומסי עבודה משתנים של יישומים בעולם האמיתי. אם הביצועים אינם עומדים בנקודות סף שהוגדרו, קמינריו תספק חומרת מחשוב נוספת ללא עלות.

זמינות מובטחת (Assured Availability) - מבטיחה כי הארכיטקטורה עתירת הזמינות של Kaminario K2 תספק זמינות של 99.999%. אם המערכת תיכשל בעמידה ברמת זמינות זו, קמינריו תספק תמיכה נוספת ללא עלות נוספת.

עבור העולם הבלתי צפוי של מחר

הרכיב השני של תכנית K-Assured מציע אסטרטגיה חסינה-לעתיד לרכישת אחסון, ומספקת התחייבויות לעמידה בדרישות של עסקים בצמיחה.

התרחבות מובטחת (Assured Scale) - ממנפת את הארכיטקטורה האג'ילית, מבוססת התוכנה של Kaminario K2, כדי להבטיח מודל סקלאבילי שמבטל את הצורך בשדרוגים מקיפים, ומאפשר ללקוחות למנף התקדמויות חומרה חדשות במחשוב, תקשורת ומדיית אחסון. ה- K2 כולל מודל תמחור תוכנה כולל-הכל, והתחייבות כי לקוחות יקבלו שדרוגי תוכנה וקושחה של קמינריו ללא עלות לאורך כל חיי המערכת.

תחזוקה מובטחת (Assured Maintenance) - ממזערת חוסר וודאות לגבי תמחור תחזוקה מורחבת. התכנית מבטיחה שמירה על תמחור התחזוקה של קמינריו, אשר מהווה אחוז קבוע מעלות הרכישה לכל אורך חיי המערכת. התחייבות זאת מבטלת עלויות בלתי צפויות ויקרות של חידושי תחזוקה.

חיי Solid-state Drive (SSD) מובטחים - ממנפת את טכנולוגיית ניהול העמידות המתקדמת של קמינריו, לכיסוי מורחב נגד בלאי SSD לכל אורך חיי המערכת, ללא תלות באחריות היצרן.

לפרטים נוספים אודות תכנית K-Assured, אנא בקרו באתר: http://kaminario.com/product/k-assured/

קמינריו גם עומדת מאחורי פתרון האחסון שלה זוכה הפרסים, עם תכנית התנסות ללא סיכון ואופציה לקנות או להחזיר את האחסון בסוף תקופת הניסיון.

אודות קמינריו
קמינריו, חברת אחסון all-flash המובילה, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר. רק מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארה"ב, מרכז הפיתוח שוכן ביקנעם, וקמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.