מפרסם: מועצה אזורית נחל שורק
תאריך: 27/07/2016 12:59
עדכון: 27/07/2016 17:30
נושא: עבודה ורווחה
מתנדבות ומתנדבי היישוב יד בנימין
מתנדבות ומתנדבי היישוב יד בנימין
הודעה לעיתונות

קהילת יד בנימין אימצה את מקלטי ''בת מלך''

קהילת יד בנימין קיימה יום כיף חווייתי ואטרקטיבי לנשים ולילדים, השוהים במקלטים לנשים מוכות של עמותת "בת מלך". הפעילות נתרמה כולה ע"י הקהילה, כולל מתנדבות ומתנדבים רבים שסייעו בצד החווייתי, כמו גם בשמירה על הילדים בפעילויות השונות, על מנת שהאימהות תוכלנה ליהנות מיום רגוע ושקט, בלי לדאוג לצרכי ילדיהן. הפעילות נערכה ברובה במתנ"ס נחל שורק, שפתח את שעריו למען מטרה חשובה זו.
במסגרת יום הכיף, נהנו הנשים והילדים מפעילויות ואטרקציות רבות החל מקבלת הפנים והפתיחה דרך סדנת מדעים, קרמיקה, פסיפס. הנשים חוו יום סטיילינג ונהנו מפדיקור ומניקור, סדנת איפור מפנקת ומעגל מתופפים שמח וסוחף של "תופפויה". במהלך היום התקיימה מכירת בגדים יד שניה שגם היא היתה חלק מהפקה שלמה של מערך מתנדבים ומתנדבות של הנוער.
עיקר הפעילות הייתה לאפשר לנשים ולילדים לצבור אנרגיה וכוח להתמודדות עם האתגרים הניצבים בפניהם כחלק מתהליך השיקום הארוך והקשה בו הם נמצאים.
יוזמת התכנית, יעל לנגזם מיד בנימין מספרת לנו "לפני שנתיים, בשנה שבה נחטפו שלשת הנערים חשבתי להוסיף מעשים טובים אז החלטתי לצאת במיזם הזה ולארגן חבורה של נשים מהיישוב שירימו את זה החל בגיוס כספים וכלה בהירתמות לסדנאות, בתרומת מוצרים ואוכל מבושל של עסקים ומשפחות והכל התנדבות של לא פחות ממאה עשרים נוער ונשים מהיישוב".

ראש המועצה אלי אסקוזידו על היום החשוב הזה שנתרם לא מעט מסיוע המתנ''ס "קהילת יד בנימין היא דוגמא ומופת להתגייסות קהילתית למען אוכלוסיות מוחלשות".
פגשנו את סלעית, מנהלת מקלט שאמרה את משפט המחץ המרים להנחתה בהקשר ליום החשוב הזה: "מלבד הכיף הגדול – היום החזיר לנשים את ההכרה בכך שיש אנשים טובים בעולם".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה אזורית נחל שורק.