אינהרב ישראל. מרווה מרושתת.
אינהרב ישראל. מרווה מרושתת.
מרווה מרושתת של אינהרב ישראל
מרווה מרושתת של אינהרב ישראל
הודעה לעיתונות

אינהרב מרווה מרושתת - הפרעות קשב וריכוז אפשר גם אחרת

מרווה מרושתת של אינהרב ישראל: הפרעות קשב וריכוז, אפשר גם אחרת

אומגה 3 ממרווה מרושתת בתוספת קיו אנזים קיו-10 של חברת אינהרב ישראל לשיפור איכות החיים והבריאות!

אינהרב ישראל יצאה עם מוצר חדש ובלעדי המכיל אומגה 3 משמן זרעי מרווה מרושתת בתוספת נוגדן החימצון קו אנזים קיו- 10 לתמיכה והקלה בתופעות הקשורות להפרעות קשר וריכוז ושיפור איכות החיים לסובלים מכך.

הפרעות קשב וריכוז (ADHD ו- ADD) הן ההפרעות הנוירולוגיות השכיחות ביותר בקרב ילדים. הפרעות אלו באות לידי ביטוי בחיי היום יום ומקשות על תפקוד בתוך מסגרות כגון עבודה ולימודים, ואף משבשות את מהלך החיים בתוך המשפחה. על פי מחקרים שונים הנערכים בתחום כ-10% מסך הילדים ובני הנוער סובלים מבעיה זו, כאשר בשנים האחרונות בעקבות המודעות העולה אנו רואים גידול במספר הילדים המאובחנים כסובלים מבעיות אלו.

הפתרון שניתן לבעית הקשב והריכוז ושלמעשה מאפשר לילדים רבים לממש את הפוטנציאל שבהם ומאפשר להם לשפר את איכות החיים היומיומית הינו טיפול בריטלין ובתרופות ממריצות אחרות, השפעתן של תרופות אלו הינה זמנית בלבד והיא חולפת עם סיום טווח פעילותן, ולכן בשניים האחרונות הורים רבים מעוניינים למצוא פתרונות אחרים לטיפול והקלה של הפרעות הקשב והריכוז ורבות דובר על השימוש באומגה 3 כתחליף או כהשלמה לתרופות..

אינהרב ישראל - הסיבות שאומגה 3 עלתה בהקשר של הפרעות קשב וריכוז הינן:

חומצות השומן אומגה 3 תופסות כ-27% מהמוח, ולכן הן חיוניות ביותר לתפקודו התקין ומחסור בהן יכול לפגוע בתפקוד המוח.
חומצות השומן מסוג אומגה 3 הן מרכיב אינטגראלי וחיוני של ממברנות בתאים השונים בגוף, בהם תאי עצב במוח ולכן יש להן תפקיד בהולכה העצבית בין נוירונים, השפעה על יעילות העבירות בקרום התאים וכניסתם של חומרים נדרשים לתאים וכן מגוון תפקידים במערכות ורקמות אחרות בגוף.

תוצאות מחקרים בנושא הקשר בין אומגה 3 להפרעות קשב וריכוז:
מחקרים שמצאו כי אצל מטופלים עם ADHD ישנן רמות נמוכות משמעותית של אומגה 3 בכדוריות הדם האדומות בהשוואה לאנשים ללא הפרעת קשב וזאת למרות שבקבוצה עם הפרעת קשב, צריכת השומנים הייתה גבוהה יותר ב- 30% מאשר בקבוצה ללא הפרעת קשב.

מחקר שבדק רמות של אתן - תוצר פרוק של אומגה 3 – בנשיפה, במחקר נמצא כי אצל ילדים עם הפרעת קשב שיעור תוצר הפירוק היה גבוה יותר מאשל אצל ילדים ללא הפרעת קשב, מה שעשוי להעיד על קצב פירוק גבוה יותר של אומגה 3 אצל ילדים עם הפרעות קשב.

מחקרים שבדקו את הקשר בין נטילת אומגה 3 בזמן ההיריון ובין התפתחות המוח בעובר. במחקרים נמצא כי לאומגה 3 יש השפעה ברורה על התפתחות תקינה של המוח וגם על מניעת הפרעות קשב וריכוז בעתיד.

בעקבות ההקשר שנמצא התבצעו מחקרים שונים נוספים שהראו כי בקרב ילדים שקיבלו אומגה 3 ניכר שיפור משמעותי בכל מדדי הפרעות הקשב והפחית את הסימפטומים הקשורים להפרעות קשב וריכוז בצורה משמעותית וחלקם הראו אף שיפור ביכולות קוגנטיביות מסוימות. בנוסף, ההשפעה חלה לאחר מספר שבועות מועט של שימוש באומגה 3 והייתה נטולת תופעות לוואי.

חשיבותן של חומצות השומן מסוג אומגה 3 וההקשר הברור שנמצא במחקרים השונים בין מחסור באומגה 3 והפרעות קשב וריכוז הוא שהוביל להבנה כי ניתן לטפל ולהקל על תופעות הקשורות להפרעות קשב וריכוז על ידי לקיחת תוספים של אומגה 3.

למה אומגה 3 ממרווה מרושתת של חברת אינהרב?

אומגה 3 ממרווה מרושתת בתוספת קו אנזים קיו-10 של חברת אינהרב ישראל הינה פורמולה יעילה ביותר המספקת ריכוז גבוה של אומגה 3 מסוג ALA ביחד עם נוגדן חימצון בכדי לייעל את הספיגה בגוף ובכדי לספק את הכמויות הנדרשות ע"י המוח והגוף.

הגוף לא יודע לייצר בעצמו את חומצות השומן סוג אומגה 3 ולכן יש לספק אותן מגורם חיצוני .
קיימות 3 סוגי חומצות שומן : ALA, EPA, DHA , המקור לחומצות השומן מסוג ALA הינו צמחי, ושל ה- EPA ו-DHA המקור היינו מדגים,

למה להעדיף מקור צמחי?
נמצא שחלק מתוספי שמני הדגים מכילים רעלנים מסוגים שונים, בעיקר מתכות כבדות כמו כספית,עופרת וקדמיום
נמצא כי לצריכה של שמני דגים יש השפעה בריאותית שלילית :
בקרב צרכנים רבים צריכת שמני דגים מלווה בעליה ברמות הכולסטרול הרע( LDL) בגוף.
לאחרונה נמצא ופורסם מחקר אמריקאי מקיף המצביע על כך שצריכת תוספי אומגה 3- ממקור דגי מעלה את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית ב 71% ! ומחקר נוסף שהתפרסם לאחרונה מצביע על עליה בסיכון לסרטן הרחם של 79% בקרב נשים הנוטלות את האומגות הדגיות.

הגוף יודע להפוך ALA לשתי חומצות האומגה 3 הדגיות EPA ו DHA אך לא להיפך!
אחת הטענות שנטענו לאורך השנים היה כי אחוז ההמרה של ALA ל- DHA , שהיא מרכיב חיוני במוח, הינה נמוכה ולכן לא מספקת. אבל מחקרים רבים שנעשו מצאו כי למרות שכמות ההמרה של ALA ל- DHA היא נמוכה, היא מספקת את דרישות המוח בקלות רבה ואף גבוהה מיכולת ההטמעה של ה- DHA במוח !. מחקר נוסף רחב היקף שנערך באוניברסיטת מזרח-אנגליה ופורסם לפני כשנתיים הראה שבדמם של צמחוניים וטבעוניים רמות ה- DHA אינן שונות מאלו של אוכלי דגים ואישש את הטענה כי הכבד בגופנו ממיר את האומגה 3 הצמחית מסוג ALA לשתי החומצות החיוניות האחריות DHA ו- EPA ומספק לגוף את שלושת חומצות השומן החיוניות בכמויות הנדרשות ע”י הגוף.!!!
ארגוני הבריאות האירופאים וה FDA קבעו שיש להוסיף לפורמולות לתינוקות חומצות אומגה 3 מסוג ALA ולא DHA או EPA.

הדייג המסיבי שבו משתמשים בתעשייה גורם לפגיעה סביבתית ואקולוגית גבוהה.
נוגדני חימצון – שמן המרווה המרושתת של חברת אינהרב מכיל בתוכו תוספת של נוגדן חימצון מסוג קו אנזים קיו- 10 שמתוקף היותו נוגד-חמצון מאד יעיל הוא נותן הגנה מקסימלית לחומצות האומגה הבלתי רוויות שבשמן המרווה בפני חימצונן והתקלקלותם. נצא כי אצל ילדים עם הפרעות קשב וריכוז יש בדרך כלל מחסור בנוגדני חימצון שנדרשים עם התוספת של אומגה 3 וזאת בכדי ליצור ספיגה מייטבית - צריכת אומגה 3 מעלה את העומס המחמצן בדם והואיל ואומגה 3 רגישה מאד לחמצון אשר מונע מהשמן להגיע ליעדו במוח וביתר איברי הגוף. ולכן צריכת נוגדני חימצון ביחד עם צריכת אומגה 3 תשפר את ספיגתו בגוף ותמנע את חמצונו.

השמן חסר טעם וריח לוואי.

פורמולה יחודית ובלעדית.

אומגה 3 ממרווה מרושתת בתוספת קיו אנזים קיו-10 של חברת אינהרב ישראל לשיפור איכות החיים והבריאות!

לפרטים נוספים: http://www.innherb.biz/he/Home/ProductPage/82

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הלל רונן – יחסי ציבור.