מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 09/08/2016 11:43
עדכון: 09/08/2016 11:44
נושא: טכנולוגיה והייטק
דוד לוריא, מנהל תחום פתרונות Data ב- Valinor מבית Comm-IT
דוד לוריא, מנהל תחום פתרונות Data ב- Valinor מבית Comm-IT
Comm-IT
Comm-IT
הודעה לעיתונות

מינוי חדש ב- Valinor מבית Comm-IT Data

דוד לוריא התמנה למנהל תחום פתרונות Data

חברת Valinor מבית Comm-IT, המובילה בתחום ה- Data Platform, מודיעה על מינויו של דוד לוריא (33) למנהל תחום פתרונות Data של החברה. לוריא יהיה אחראי על ניהול ופיתוח עסקי של תחום ה-Data וניהול פעילות הצוותים המקצועיים של החברה בתחום ה-Data Platform. בנוסף, תפקידו כולל קידום שיתופי הפעולה המקצועיים מול יצרני תוכנה ומוצרי תוכנה משלימים, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות וניהול פרויקטים אסטרטגיים.

לפני הצטרפותו ל- Valinor כיהן לוריא בתפקידי ניהול צוותי DB Analytics ו- DB Applications בחברת Sizmek, בסביבות גדולות מאוד ובטכנולוגיות מתקדמות כגון PostgreSQL , MySQL ו- AWS Redshift. לפני כן שימש כראש צוות בסיסי נתונים בחברות בתחום הפיננסי ובתחום האינטרנט, והוביל צוותים של מפתחי Data ו-BI.
לוריא הוא בוגר תואר ראשון (B.Sc) בהצטיינות במדעי המחשב, ותואר שני בתוכנית MBA למנהלים של אוניברסיטת בן גוריון.

אודות Valinor
Valinor מבית Comm-IT (מקבוצת מג'יק - ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) הינה החברה המובילה בישראל בתחום ה- Data Platform עם התמחות חזקה בטכנולוגיות בסיסי נתונים, פתרונות Big Data, פרויקטי BI, ופתרונות ענן. החברה הוקמה בשנת 2005 ונרכשה על ידי חברת Comm-IT.
Valinor הינה ספקית השירותים המנוהלים (MSP) הראשונה לפלטפורמת הענן Microsoft Azure בישראל, המזרח התיכון ואפריקה. כמו כן Valinor הינה שותפת זהב של אורקל (Oracle Gold Partner) ושותף מועדף (Preferred Partner) של חברת Quest (Dell) בישראל.
Valinor מספקת למאות לקוחותיה שירותי ייעוץ, פרויקטים, הדרכה ומוצרים משלימים. מרכז התמיכה 24/7 של החברה נותן שירות פרואקטיבי ותמיכה בזמן תקלה לעשרות ארגונים בכל הגדלים.
לפרטים נוספים: www.valinor.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.