הודעה לעיתונות

מאיץ העסקים פלורידה ישראל מקבל מימון של מיליון דולר ממדינת פלורידה כדי לעזור למשוך ולפתח הזנקים ישראלים באזור מפרץ טמפה

טמפה, פלורידה, 24 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE) :

מאיץ העסקים פלורידה ישראל (FIBA) גאה להודיע כי קיבל מיליון דולר מהמשרד ליצירת הזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה (DEO). הכספים ישמשו לבניית מרחב העבודה החדיש של FIBA (שהשלמתו מיועדת לסתיו הזה), לעלויות התפעול ולתמריצים כספיים שיוענקו לחברות שייבחרו להשתתף בתוכנית המאיץ. תמיכה זו ב- FIBA היא חלק ממדיניות ה- DEO לתמוך בחזון הפיתוח הכלכלי של פלורידה על ידי מימון מגוון של תכניות ויוזמות שיוצרות הזדמנויות תעסוקה.

"אנחנו שמחים ומתרגשים שהמשרד להזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה בחר להשקיע השקעה כל כך גדולה בארגון שלנו. היעד שלנו הוא להאיץ חברות ישראליות הפונות לשוק האמריקני ולפתח את אזור מפרץ טמפה לאחד ממרכזי הטכנולוגיה, חדשנות ויזמות בארה"ב", אמרה ד"ר ויקי רבנו, הנשיאה והמנכ"לית של מאיץ העסקים פלורידה ישראל.

FIBA, שהוקם על ידי הפדרציה והמרכזים הקהילתיים היהודיים בטמפה, הוא מאיץ חברות שמתמקד בצרכים המיוחדים של חברות טכנולוגיות ישראליות הפונות לשוק האמריקני. FIBA הוא המאיץ הראשון מסוגו שהוקם על ידי מרכז קהילתי יהודי או פדרציה יהודית בצפון אמריקה.

FIBA מפעילה תהליך סינון ובחירה קפדני שבסופו תיבחרנה 6-10 חברות הזנק להשתתף בתוכנית. התוכנית בת 120 יום מתקיימת בטמפה, פלורידה. התוכנית נבנתה במטרה לענות על הצרכים המיוחדים של חברות ישראליות שפונות לשווקים האמריקנים. התוכנית מעניקה שירותי ייעוץ וליווי עסקי, שיווקי וטכנולוגי רחבים הכוללים ולידציה של המוצר, הדרכה בנושאי שיווק ומכירות, חיבור לנותני שירותים בתעשייה ולשותפים אסטרטגיים וחבילת שירותים נלווים כגון שירותי ויזה והגירה, חשבונאות, יחסי ציבור, תמיכה משפטית וניהול משאבי אנוש. בין השאר, המשתתפים בתוכנית יקבלו ליווי צמוד של מומחים בתחום הפיתוח הטכנולוגי, העסקי והמקצועי. בתום התוכנית יציגן המשתתפים בפני שותפים אסטרטגיים, לקוחות פוטנציאלים ומשקיעים. התוכנית מתמקדת בהאצת הגישה לשוק האמריקני וגיוס כסף תוך שיתוף ולימוד תובנות קריטיות ממגוון של מומחים עסקיים והזדמנויות לבנות קשרים עם מנהיגים עסקיים מקומיים.

אודות מאיץ העסקים פלורידה ישראל

מאיץ העסקים פלורידה ישראל (FIBA), שהושק ב-2016 על ידי הפדרציה והמרכזים הקהילתיים היהודיים של טמפה, הוא מאיץ טכנולוגיות שנמצא בפלורידה ומטרתו להקים ולפתח מיזמים טכנולוגיים ישראלים מצליחים ועתירי צמיחה. היעד העיקרי שלנו הוא לעזור לחברות הזנק ישראליות בתחום ההייטק לעלות ולהגיע למלוא פוטנציאל הצמיחה שלהן בארה"ב. מאיץ העסקים פלורידה ישראל מיועד לענות על הצרכים של חברות ישראליות בשלב בו הוכחה ההיתכנות הטכנולוגית שלהן והן מבקשות לפנות לשווקים האמריקנים. מאיץ העסקים פלורידה ישראל מספק מומחיות מעמיקה בענף באמצעות תכניות מובנות, מפגשי ייעוץ אחד על אחד, גישה מוסדרת לקבוצה של מומחים בענף וחשיפה למשקיעים פוטנציאליים. FIBA נתמך על ידי המשרד להזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה (DEO). למידע נוסף, בקרו באתר שלנו בכתובת www.fiba.io.

אנשי קשר
מאיץ העסקים פלורידה ישראל
ג'ק רוס,
813-769-4727
[email protected]

מקור: מאיץ העסקים פלורידה ישראל

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20160821005019/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.