הודעה לעיתונות

פיטביט, המובילה בקטגוריית הבריאות והכושר המחוברים, פותחת מטה ל-EMEA בדבלין

החברה מתמקדת בצמיחה ב-EMEA באמצעות משרד חדש ומודיעה על מנהל כללי חדש, דז פאוור

דבלין, 31 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE) :

Fitbit, Inc. פיטביט (NYSE:FIT), המובילה בקטגוריית הבריאות והכושר המחוברים, הודיעה היום על פתיחת המטה שלה לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בדבלין, אירלנד ומינתה מנהל כללי חדש, דז פאוור. המוניטין של אירלנד כמרכז חדשנות וספקית של אנשי טכנולוגיה ברמה גבוהה היה גורם חשוב עבור פיטביט ויאפשר לחברה להתרחב עוד באזור כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה.

המשרד החדש בדבלין ישמש כמטה של פיטביט ב-EMEA וישכנו בו הפונקציות העסקיות האסטרטגיות של האזור, כולל תפקידי הנהלה בכירה, מכירות, שיווק, תפעול, כספים ואנשי תמיכת לקוחות, שיספקו תמיכה ממוקדת למיליוני המשתמשים של פיטביט באזור. החברה מקווה לגדול לכחמישים איש עד סוף השנה ויש לה מקום לעד מאה עד סוף 2017. עם גידול של 150% בהכנסות לעומת השנה הקודמת באיזור אירופה ברבעון השני של 2016 לעומת הרבעון השני של 2015 ויכולת לתמוך בחמש שפות אירופיות בפלטפורמה של פיטביט, המשרד החדש של החברה בדבלין מגיע בזמן אידיאלי לתמיכה בצמיחה וההתרחבות המהירות של פיטביט תוך ניצול שוק העבודה המאוד מיומן בדבלין.

שרת המשרות, היוזמה והחדשנות מרי מיטצ'ל אוקונר אמרה היום בפתיחה של המטה החדש ל-EMEA של פיטביט ברחוב בגוט: "ההודעה שנמסרה היום היא הכרה נוספת באטרקטיביות של אירלנד כמרכז בינ"ל לחברות מצליחות כמו פיטביט. פיטביט היא אחת החברות הכי פופולריות ומהירות צמיחה בעולם בתחום הרפואה והבריאות, ואני שמחה שהיא בחרה למקם באירלנד את המטה שלה ל-EMEA כי הוא יספק הזדמנויות תעסוקה מלהיבות לעובדים המיומנים שלנו. אני מאחלת לדז פאוור ועובדיו הצלחה רבה מאוד בשנים הבאות".

"ראינו את דבלין הופכת למרכז אסטרטגי של תעשיות הטכנולוגיה, מוקד של חדשנות ומקור של אנשי מקצוע מעולים באזור, ואנחנו מצפים לבניית צוות חזק כאן שישלים את המשרדים שלנו ברחבי העולם", אמר המנכ"ל והמייסד השותף של פיטביט, ג'יימס פארק. "אני נרגש לקבל את פניו של דז לצוות ובחזרה למולדתו אירלנד. יש לי ביטחון רב ביכולתנו להרחיב עוד את עסקינו ולעזור לאנשים באזור EMEA לחיות חיים יותר בריאים ופעילים".

כחלק מתחומי האחריות החדשים שלו, הוטלה על דז פאוור המשימה להרחיב את הנוכחות של החברה באזור. דז מביא יותר משלושים שנות ניסיון בניהול צוותים והשגת ביצועים אזוריים וגלובליים חזקים באירופה, האמריקות וסין. בעבר דז מילא תפקידי ניהול שונים בפיליפס ו-Harman International, ועסק ברוב הקריירה שלו בהפעלת אסטרטגיות אזוריות וגלובליות במגוון של מוצרי צריכה פופולריים מטלוויזיות עם מסך שטוח ועד למוצרי אודיו.

פיטביט היא חלוצת שוק הבריאות והכושר המחוברים החל מ-2007, ומאז היא צמחה למותג בריאות וכושר גלובלי מוביל, שמכר יותר מ-48.7 מיליון מכשירים בכל העולם, נכון לרבעון השני של 2016. כחלק מהפלטפורמה של פיטביט – שכוללת מכשירים, אפליקציות, פונקציות חברתיות ומוטיבציה, ייעוץ ואימון מותאם אישית – מוצרי החברה עוזרים לאנשים לחיות חיים יותר בריאים ופעילים על ידי שינוי התנהגויות כגון להתעמל יותר, לאכול חכם יותר, לעקוב אחרי השינה ולנהל את המשקל.

אודות Fitbit, Inc. פיטביט (NYSE: FIT)

פיטביט עוזרת לאנשים לחיות חיים יותר בריאים ופעילים על ידי העצמתם באמצעות נתונים, השראה והדרכה להשיג את מטרותיהם. כמובילה בקטגוריית הבריאות והכושר המחוברים, פיטביט מתכננת מוצרים וחוויות שעוקבים אחרי הבריאות והכושר בחיי היומיום. קו המוצרים זוכי הפרסים המגוון של פיטביט כולל את עוקבי הפעילות Fitbit Surge®, Fitbit Blaze™, Fitbit Charge 2™, Fitbit Charge HR™, Alta™, Fitbit Charge™, Fitbit Flex 2™, Fitbit Flex®, Fitbit One® ו-Fitbit Zip®, וגם את המשקל החכם עם Wi-Fi Aria®. המוצרים של פיטביט נמכרים ב-54,000 חנויות קמעונאיות ב-64 מדינות ברחבי העולם. Fitbit Group Health משתמשת בעוצמה של עוקבי הפעילות, התוכנה והשירותים של פיטביט כדי לספק פתרונות חדשניים של בריאות בעסקים, ניהול משקל, ביטוח ומחקרים קליניים.

פיטביט והלוגו של פיטביט הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של Fitbit, Inc. בארה"ב ובמדינות נוספות. סימני מסחר נוספים של פיטביט אפשר למצוא בכתובת www.fitbit.com/legal/trademark-list. סימני מסחר של צדדים שלישיים הם רכושם של בעליהם, בהתאמה.

התחברו אלינו בפייסבוק, אינסטגרם או טוויטר ושתפו את חוויית פיטביט שלכם.

מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד כמשמעותו בחוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995, שכולל סיכונים ואי ודאויות, כולל, בין היתר, אמירות לגבי התוכניות של פיטביט לבנות פונקציות עסקיות אסטרטגיות במשרד שלה בדבלין ולהוסיף להן עובדים. מידע צופה פני עתיד זה הוא רק תחזיות ועשוי להיות שונה מהותית מהתוצאות בפועל בגלל מגוון של סיבות, כולל ההשפעה של השוק המאוד תחרותי שבו אנו פועלים, כולל תחרות מחברות טכנולוגיה הרבה יותר גדולות; יכולת כלשהי לפתח ולהכניס לשוק בהצלחה מוצרים, פונקציות ושירותים חדשים או לשפר מוצרים ושירותים קיימים; בעיות של אחריות על מוצרים, פרצות אבטחה או פגמים אחרים; ועניינים אחרים שנדונים תחת הכותרת "גורמי סיכון" בדוח האחרון שלנו על גבי טופס 10-Q שהוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך. כל המידע צופה פני עתיד הנכלל בהודעה זאת מבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלה ואנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה כתוצאה ממידע חדש או אירועים עתידיים.

צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20160830006561/en/

אנשי קשר
Fitbit, Inc.
Jen Ralls,
415-941-0037
[email protected]

https://www.fitbit.com/

מקור: Fitbit, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.