מפרסם: מרום תקשורת
תאריך: 15/09/2016 12:02
נושא: מגזין
טל מרום מלובץ
טל מרום מלובץ
קניון מבשרת, קרדיט : מאיר אליפור
קניון מבשרת, קרדיט : מאיר אליפור
הודעה לעיתונות

'מרום תקשורת' פותחים שנה עם תקציב חדש: קניון מבשרת של רמי לוי ועו"ד עדי סודאי

משרד יחסי הציבור, 'מרום תקשורת', פותח שנה עם תקציב חדש ומשמעותי. מרום תקשורת זכה לטפל ביחסי הציבור של קניון מבשרת, הקניון החדש של רמי לוי ועו"ד עדי סודאי.

קניון מבשרת: הקניון החדש העומד להיפתח בימים הקרובים, ממוקם על אם הדרך שבין ירושלים הבירה לתל אביב, בסמוך למחלף הראל. הקניון הוקם בהשקעה כספית של היזמים רמי לוי ועו"ד עדי סודאי, השקעה הנאמדת בסכום של כ-250 מיליון ₪. השטח הבנוי בקניון הינו כ- 45,000 מ"ר, מכיל שלוש קומות מסחר ומציע חנויות פרטיות ורשתות ישראליות ובינלאומיות במגוון תחומים: אופנה, הנעלה, קוסמטיקה, כלי בית, אופטיקה, יופי, פנאי, בתי קפה, מסעדות ועוד. הקניון צפוי לספק מאות מקומות עבודה לתושבי מבשרת ציון, פרוזדור ירושלים ויישובי הסביבה. רובם בתחום המכירות ומתן שירות.
בין הרשתות שתמצאו בקניון נכללות קסטרו, רנואר, twenty four seven, Brends, אפריל, סופר פארם, ביגה, ספרינג, אלדו, פוקס, פוקס הום, Laline, צומת ספרים, על המשקל, הפנינג, לחייל ולמטייל, The Children's Place, מקדונלדס, וופל בר, קקאו רולדין, ג'וני קריספי, פיצה האט, סניף של בנק הפועלים, ובשורה לתושבי האזור - סופר מרקט מרשת רמי לוי שיווק השקמה.
קניון מבשרת, על כל מפלסיו נגיש וידידותי למשתמש, מותקנות בו מעליות, מסועים ודרגנועים המחברים בין קומות החניה לקומות המסחר. ההתמצאות ברחבי הקניון קלה ונעימה. היזמים השקיעו רבות גם בתכנון ופיתוח התשתיות ודרכי הגישה לקניון. בסמוך לכניסה לקניון כיכר מרשימה ובדרך המובילה לקניון שתולים עצים המשתלבים בנוף ההררי ומשרים אווירה של חו"ל.
הקניון מתאים גם לאוכלוסייה הדתית- לכל המסעדות ובתי הקפה תעודת כשרות וחלקם אף כשרים למהדרין.
עם קבלת התקציב החדש, אמרה טל מרום-מלובץ, הבעלים ומנכ"ל מרום תקשורת, " אנו שמחים לפתוח את השנה החדשה עם תקציב חדש, מאתגר ומשמעותי ולהיות משרד יחסי הציבור של רמי לוי ועו"ד עדי סודאי יזמי הקניון. אני נרגשת ושמחה על השנה שעברתי, על הגידול המשמעותי וההתרחבות שעבר משרדי, מודה לכל לקוחותי על שנתנו בי ובצוות מרום תקשורת אמון ומאחלת לכולם שנה טובה ".

מרום תקשורת הינו משרד יחסי הציבור הגדול בירושלים, עתיר ניסיון, המתמחה בטיפול בלקוחות מתחומי התיירות, קולינריה, תרבות ואמנות, צרכנות, כלכלה, לייף סטייל והעיר ירושלים. המשרד בוחר לעצמו מספר מצומצם של לקוחות על מנת להעניק לכל אחד את השירות האישי והמקצועי הטוב ביותר הכולל גם ייעוץ אסטרטגי וחשיבה מקצועית.

בין לקוחות המשרד: מלון וולדורף אסטוריה, מלון אמריקן קולוני, תיירות צובה, תיירות רמת רחל, הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים, מוזיאון המדע בירושלים, החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, אתר האלכוהול PANECO, אתר המרחצאות חמי געש, בוטיק הסלון SAPHIRA, עמותת סיכוי ועמותת דרכים שלובות, תיירות רמלה, שדולת הפרלמנטרים למען ישראל, פורום התיירנים בירושלים, פורום המסעדות בירושלים, יוסי אברמוביץ, energiya global , מסעדת החצר, מסעדת מדיטה, מסעדת הלינק, יקב פסגות, יקב צובה, עמותת להושיט יד לטובת ילדים חולי סרטן (בהתנדבות), הבית של סוזן (בהתנדבות), גלריית רוזנבך, פסטיבל פיסול באבן מעלות תרשיחא, אירועי התרבות והפסטיבלים בעיר של עיריית ירושלים וחברת אריאל ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרום תקשורת.