מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 25/09/2016 09:22
נושא: מוזיקה
זמרות הקול מברזיל וארגנטינה בקונצרט מיוחד לראש השנה במנזר בית ג'מאל - 1 באוקטובר 2016
זמרות הקול מברזיל וארגנטינה בקונצרט מיוחד לראש השנה במנזר בית ג'מאל - 1 באוקטובר 2016
הודעה לעיתונות

קונצרט לראש השנה - מוסיקה ברזילאית עם זמרות קול מברזיל וארגנטינה - שבת, 1 באוקטובר ב 12:30 במנזר בית ג'מאל

מי שחשקה נפשו בחוויה מוסיקלית יוצאת דופן מוזמן לבקר ולהאזין לקונצרט מיוחד לראש השנה במסגרת סדרת קונצרטים המתקיימים מדי שבת בצהריים במנזר בבית ג'מאל.

ביום שבת , 1 באוקטובר בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט מיוחד שיכלול מוסיקה ברזילאית בביצוע זמרות הקול תמנע קומדי מברזיל ודריו אקוסטה טייך מארגנטינה - זמרה וגיטרה. המופע המיוחד לקראת ראש השנה יכלול בוסה נובה, סמבה, הורה יחד עם הרמוניות ג'אז, מוסיקה עכשווית וגם טנגו ארגנטינאי בדיאלוגים מיוחדים בין שני קולות וגיטרה הרפתקנית. ההשתתפות בקונצרט היא חוויה מוסיקלית ייחודית שכן המופע יכלול פסיפס ססגוני של מסיקה לטינית קצבית וסוחפת מיבשת דרום אמריקה. המופע הוא בסיוע המרכז לקליטת אומנים עולים ותושבים חוזרים.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן לסייר במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר הקונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-4744799

יחסי ציבור יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.