מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 25/09/2016 14:19
נושא: טכנולוגיה והייטק
שחר פיינבליט
שחר פיינבליט
הודעה לעיתונות

קמינריו חושפת פלטפורמת ענן שתספק תובנות ברמת האפליקציה לאחסון all-flash

קמינריו, חברת אחסון all-flash מובילה, הכריזה על Kaminario Clarity – פלטפורמת אנליטיקה מבוססת ענן, אשר מרחיבה את היכולות של מערך אחסון ה- all-flash של החברה, Kaminario K2, במטרה לשפר ביצועים של אפליקציות על פי דרישה ולהגביר תפוקת IT.

Kaminario Clarity כוללת מערך מקיף של יכולות ניהול וניטור, ביניהן יכולת ייחודית של מינוף תובנות ברמת האפליקציה, למידת מכונה (machine learning) ואנליטיקה של ביג דאטה – המאפשרת ללקוחות לקבל תפוקה רבה יותר מסביבת האחסון שלהם, ולספק ביצועים גבוהים יותר עבור יישומים קריטיים.

Kaminario Clarity מפשטת ניהול תשתית עם מבט מאוחד על השכבות השונות של מרכז הנתונים, אשר באופן מסורתי נוהלו באופן מבודד. תוך צבירת נתונים לרוחב תשתית אספקת האפליקציות המלאה, Clartiy מאפשרת שירותי נתונים בעלי מודעות רחבה לאפליקציות, כולל איכות שירות (QoS) פשוטה יותר. טכניקות למידת מכונה המיושמות לנתוני לקוחות, מספקות תובנות מעשיות לגבי עומסי עבודה, כוונון ביצועים, תצורת fabric (מארג רשת) ואופטימיזציה של מסדי נתונים - לה יש השפעה ישירה על חווית המשתמש, יעילות מבחינה כספית, ותפוקה עסקית.

"IT ארגוני וניהול אחסון הנם נושאים מורכבים, כאשר פונקציות מתקדמות כגון QoS מבודדות לחלוטין ממשאבי אחסון", אמר שחר פיינבליט, CTO, קמינריו. "עם Clarity, אנו יכולים כעת למנף נתונים ומגמות לרוחב תשתיות IT, ולבצע אופטימיזציה למערכות אחסון ספציפיות, כדי להגביר ביצועים של אפליקציות חיוניות ולפשט ניהול".

מערך אחסון Kaminario K2 all-flash, מספק את האגי'ליות, סקלאביליות, ביצועים וחסכון כספי, להם זקוק מרכז נתונים כדי להתמודד עם סביבת ה- IT הבלתי צפויה של היום. Kaminario Clarity מרחיבה עוד יותר את הובלת החברה באספקת פתרונות all-flash לספקי אפליקציות על פי דרישה, עם שילוב של תובנות ברמת האפליקציה בניהול מבוסס ענן, אנליטיקה וכלי אופטימיזציה, שנועדו לספקי אפליקציות.

"פלטפורמות אנליטיקה ייעודיות מבוססות ענן, הן אחת התכונות המבדלות את הדור הבא של מערכים מבוססי רשת, בהשוואה לדורות הקודמים של 'סוסי עבודה' של אחסון ארגוני", אמר אריק בורגנר, מנהל מחקר אחסון ארגוני ב- IDC. "על ידי אספקת מידע על פיו ניתן לפעול למנהלי אחסון, על בסיס ניטור נרחב והיישום של אנליטיקת ביג דאטה. פלטפורמות אלה מפשטות אופטימיזציית ביצועי מערכת, תכנון נפחי אחסון, ניהול זמינות, ומשימות תפעוליות שוטפות נוספות, ומספקות ערך משמעותי ביחס לגישות מסורתיות שדורשות עבודה רבה יותר".
Clarity תהיה זמינה במחצית הראשונה של 2017.

כדי לדעת עוד צפו בוידאו:
https://goo.gl/xTviX7

אודות קמינריו
קמינריו, חברת אחסון all-flash המובילה, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר. רק מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארה"ב, מרכז הפיתוח שוכן ביקנעם, וקמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.