ניק הליק בישראל
ניק הליק בישראל
הודעה לעיתונות

המולטי-מיליונר והמנטור הבינלאומי לבניית הכנסה פסיבית 'ניק הליק' בישראל

המנטור ניק הליק, שפגישה איתו שווה מאה אלף שקל, מגיע לישראל. את המיליון הראשון שלו עשה הליק בגיל 24. הוא הפך למולטי-מיליונר וצבר הון עצום דרך השקעות בנדל"ן ובשוק ההון. קבוצת החברות שלו אימנה ולימדה השכלה פיננסית למעלה מ - 300,000 אנשים ברחבי העולם.
הליק ידוע לא רק בזכות עושרו, אלא גם בזכות סגנון החיים יוצא הדופן שלו. הליק מוציא מיליונים מכיסו בכל שנה להגשת הפנטזיות הפרטיות שלו. בין הפנטזיות שהוא כבר הגשים: טיסה לחלל, ארוחת צהרים על סיפון הטיטניק ועוד. מי שלא מבין איך אפשר לאכול ארוחת צהרים על ספינה טבועה, מוזמן לצפות בסרטון הוידאו לקבלת הסבר.
במפגשים איתו מראה הליק כיצד כל אחד יכול לבנות הכנסה פסיבית שוטפת ולחיות חיים של ביטחון פיננסי. זאת על ידי חשיפת חוקי המשחק הסודיים של הכסף, פירוט תהליך הפיכת התשוקה שלך למזומן ובניית אסטרטגיה שמובילה לשגשוג, תוך תמרות והבנת המצב הכלכלי העולמי: היכן ובמה כדאי להשקיע היום.
הליק יציג במפגש, שורה של הזדמנויות פז להשקעה שקימות כיום בשוק. "המטרה שלי", מסביר הליק, "היא שתגיע למצב של ייצור הכנסה פאסיבית בזמן שאתה ישן, על מנת להשיג ביטחון כלכלי, שאינו תלוי בעבודה כשכיר או בעסק קיים".
ראיון עם ניק הליק ב"לילה כלכלי", מביקורו הקודם בישראל (2012): בוידאו המצורף.
המפגש עם הליק יתקיים ב 23 בנובמבר, ב 23 בנובמבר 2016, בגני התערוכה, תל אביב.
במפגש הקודם שנערך בישראל, השתתפו מאות ישראלים וכל אחד מהם שילם 1,800 ₪ לכרטיס. הפעם, אולי בעקבות השפעת המחאה החברתית, ינוע מחיר כרטיס למפגש בין 299 ל 399 ₪ בלבד. את המחיר הנמוך ביותר (299 ₪), ניתן להשיג ברישום המוקדם שמסתיים בסוף חודש ספטמבר (30/9).
לינק למידע ורישום: http://tiny.cc/jth6ey
להנחת קוד קופון (ברישום המוקדם בלבד עד ה- 30/9), לקבלת הנחה נוספת, יש לכתוב תחת "הכנס קוד קופון" את המילה: ספטמבר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.