מופע התרמה חגיגי למען המתמודדים עם מחלת הסרטן

יום ג', 01 נוב' 2016 בשעה 19:00
מיקום: תיאטרון ירושלים אולם שרובר
כתובת: מרכוס 20, ירושלים (מפה)
משך: 3 שעות וחצי
הכנסות האירוע מוקדשות להמשך פעילותו המבורכת של המרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן ע"ש יורי שטרן - עמותה ללא מטרת רווח - כל רכישת כרטיס מהווה תרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לחוק מס הכנסה".
בת שבע-דקהדאנס-צילום מקסים ואראט
בת שבע-דקהדאנס-צילום מקסים ואראט
הודעה לעיתונות

המרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן באירוע התרמה עם אנסמבל "בת-שבע" במופע "דקהדאנס" בתיאטרון ירושלים

המרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן ע" ש יורי שטרן יקיים ב-1 בנובמבר אירוע התרמה חגיגי עם אנסמבל "בת-שבע"- הלהקה הצעירה בתיאטרון ירושלים (אולם שרייבר)

ביום שלישי, 1.11.2016 בשעה 20.00, יקיים המרכז לסיוע הוליסטי (ע"ר) אירוע התרמה חגיגי בתיאטרון ירושלים בשיתוף עם אנסמבל בת-שבע -הלהקה הצעירה אשר תעלה את המופע "דקהדאנס" מאת אוהד נהרין למען חולי סרטן (קוקטייל קבלת פנים יתקיים החל מהשעה 19:00 בלובי התיאטרון).

אירוע ההתרמה יתקיים בנוכחות ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת . מנחת הערב- אלינור סלע, (שחקנית, יוצרת וסטנדאפיסטית).
כל ההכנסות הערב הן קודש להמשך פעילותו של המרכז לסיוע הוליסטי המעניק ליווי, תמיכה וטיפולים למתמודדים עם מחלת הסרטן.‏

המרכז לסיוע הוליסטי ע"ש יורי שטרן (ע"ר) הוקם ביוזמתה של לנה שטרן (אלמנתו של ח"כ יורי שטרן ז"ל) ומשפחתה ומבוסס על מודל של התנדבות מקצועית של כ-150 מטפלים מוסמכים אשר מגיעים מדי יום למחלקות האונקולוגיות של מרכז הרפואי שערי צדק וקליניקה קהילתית של המרכז ומעניקים טיפולים ברפואה משלימה לחולים ובני המשפחה. הטיפולים ניתנים במחלקה האונקולוגית בבית החולים שערי צדק ובקליניקה בבית יורי שטרן בירושלים (בתשלום מזערי). הטיפולים מאפשרים לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים של המתמודדים עם המחלה, ומסייעים ומקלים על כאבים ותופעות לוואי של כימותרפיה, הקרנות והתמודדות כללית עם מחלת הסרטן בכל שלביה.

לדברי לנה שטרן יו"ר העמותה: "למתמודדים עם מחלת הסרטן לא תמיד זמינים אמצעים וכלים להתמודדות ראויה עם המחלה הרסנית. אנחנו במרכז שטרן יצרנו מודל ייחודי וחדשני של התנדבות מקצועית שמאפשרת להעניק טיפולים של רפאוה משלימה המועילים לגוף ולנפש למתמודדים עם המחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים הקשים. הטיפולים המיוחדים במגע, דיקור, ופסיכותרפיה עוזרים ,תומכים ומסייעים להקלה על סבלם וכאבם בכל שלבי המחלה, משפרים משמעתית את איכות החיים של המטופל.

עמותת יורי שטרן הנתמכת ע"י תרומות בלבד תקיים את מופע התרמה לטובת המשך פעילותה המבורכת למען חולי הסרטן - המרכז לסיוע הוליסטי הינו עמותה ללא מטרת רווח כל כרטיס למופע מהווה תרומה מוכרת לצרכי מס.

עלות הכרטיסים: 200 ₪ כרטיס רגיל / 500 ₪- כרטיס VIP .

מהביקורות על המופע בעולם:

  • "... הרקדנים ממריאים, מתחברים, מתגוללים, מתהפכים, מיטלטלים, והכל בשברי שניה, ובצורה שנדיר לפגוש... כל ה- 18 פנומנליים." (דומיניון פוסט, ניו זילנד, פברואר 2014).
  • "מרגש, ראשוני, מרהיב British Theatre Guide)" נובמבר 2012).

קישור לאתר המרכז לסיוע הוליסטי ע"ש יורי שטרן:http://holistic-center.weebly.com https://www.facebook.com/HolistiCenter

לפרטים נוספים:
אביבה שורץ
יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי טל': 052-3244769 / 03-6419030
[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.