ראש מועצת משגב, רון שני, בבית הספר שהוצת  צילום: דוברות מוא"ז משגב
ראש מועצת משגב, רון שני, בבית הספר שהוצת צילום: דוברות מוא"ז משגב
ספרים ותמונות שנשרפו בבית הספר  צילום: דוברות מוא"ז משגב
ספרים ותמונות שנשרפו בבית הספר צילום: דוברות מוא"ז משגב
הודעה לעיתונות

ראש המועצה האזורית משגב: נעבוד כל הלילה ביחד עם תושבי סלאמה, כדי שמחר ילמדו כרגיל בבית הספר שהוצת

הלימודים מחר (יום ראשון) יתקיימו כסדרם, תוך תגבור צוותי חינוך ואנשי משטרה. ראש המועצה רון שני ונציגי הנהלת המועצה יגיעו אף הם לבית הספר ובסיוע הנהגת היישוב סלאמה יפעלו להשבת הסדר על כנו ולהרגעת הרוחות

ראש המועצה האזורית משגב, רון שני קיים היום ישיבה מיוחדת עם ראשי מחלקת החינוך ונציגות ההורים בכפר סלאמה, כדי לפעול מיידית לשיקום בית הספר שהוצת וכדי לוודא שמחר יתקיימו לימודים כסדרם.
רון שני אמר לאחר האירוע החמור: "זה יום עצוב לסלאמה, אבל כולנו נדאג שהמשבר הזה יחלוף והקהילה ומערכת החינוך שלה ימשיכו לפעול כיאה למערכת חינוך מהטובות בארץ.
"כשאני אומר כולנו אני מתכוון בראש ובראשונה לקהילת סלאמה ולהנהגתה, כמו גם למועצת משגב, למשטרה ולאנשי משרד החינוך. כל מי שנדרש – יעמוד לצד הקהילה ויתמוך בה עד שהעניינים ישובו במהרה למסלולם".

אמש ( 7/10/16 ) אירעה שריפה בבי"ס היסודי בסלאמה. להערכת המשטרה מדובר בהצתה.
השריפה ארעה לאחר שבוע של עימותים וסערת רוחות, בעקבות הפצת תמונות אינטימיות של מנהל בית הספר ואחת המורות. מנהל ביה"ס והמורה כבר הבהירו כי מדובר בתמונות מזוייפות שנועדו לפגוע בהם ובבית הספר.
למקום השריפה הוזעק צוות כיבוי - אך למבנה בית הספר נגרם נזק כבד.
בשבת בבוקר כינס רון שני, ראש המועצה האזורית משגב, את נציגי היישוב סלאמה, מנהלי המועצה ונציגי המשטרה ומשרד החינוך, בבית הספר , כדי לבצע הערכת מצב ולתת תשובות מיידיות לשיקום בית הספר, החזרת הלימודים לסדרם והרגעת הרוחות בקהילה.
הלימודים ביום ראשון יתקיימו כסדרם, תוך תגבור צוות החינוך, ליווי אישי של ראש המועצה רון שני ומנהלי המועצה, ליווי משטרה ומשרד החינוך, ונוכחות תומכת של הנהגת היישוב סלאמה.
אנשי סלאמה מבקשים להדגיש כי למערכת החינוך מקום מרכזי וחשוב בחיי קהילתם, הם גאים בהישגיה המרשימים ויעשו הכל כדי לאפשר לה להמשיך לצמוח ולהצטיין.
הנוכחים הביעו אמון במנהל בית הספר.
הודגש כי מי שעשה את המעשים - פרסום התמונות, ההצתה והאיומים, ביקש לפגוע בבית הספר ובתלמידים ויש לעשות הכול כדי למנוע את הפגיעה הזו, לאפשר לתלמידים ללמוד ולהעביר להם מסר חשוב של הוקעת האלימות, ההכפשות והרכילות. כל הצדדים מבקשים מהמשטרה להאיץ את החקירה ולאתר את האשמים.

לתיאום ראיונות עם ראש המועצה: דוברת המועצה, נירית סגל 054-6882302

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.