הודעה לעיתונות

איך לא חשבו על זה קודם? GetMoving- האתר שידאג לכם למעבר דירה בראש שקט

אין אחד שלא נתקל בשאלה "מי מכיר מוביל אמין וזול?" וכל מי שעבר דירה או שתיים יודע איזה כאב ראש המעבר יכול להיות.

מגל מולנר (38), לירן פלד (33) ושרון דודיאן (37) מרמת גן שחוו מעברי דירות בחייהם זיהו תחום פרוץ ובעייתי, נענו לאתגר והקימו את מיזם Get Moving המהפכני והראשון מסוגו בישראל להובלות דירה. בלחיצת כפתור, מתאפשר ללקוחות לבצע סקר שוק מקיף בין מאות חברות הובלה מקצועיות ומומלצות ולהוזיל את עלויות ההובלה בכ-30%. והשירות? ניתן חינם לגמרי.
בשנים האחרונות, אנו עדים למהפכות ששינו לנו את החיים כצרכנים, אליהן מצטרפת GetMoving שנותנת מענה לשוק משמעותית, גם מבחינה כלכלית וגם בהיבט הרגשי המלווה למעבר דירה ועלול לכלול שלל לחצים ואילוצים. שוק ההובלות בישראל מגלגל מאות מיליוני שקלים ולמעלה מ-200,000 הובלות בשנה.
עד היום, על מנת לקבל הצעת מחיר להובלת תכולת דירה, היה צורך באיתור מובילים, בשיחות רבות וארוכות שדורשות את פירוט התכולה, חישוב כמות קרטונים, גודל הפריטים, כמות חדרים, קומת הדירה ועוד גורמים שמשפיעים על מחיר ההובלה, וגם אז הצעת המחיר הייתה לעיתים תכופות משתנה כתוצאה מהיערכות שגויה.
אתר getmoving.co.il הוקם לשים קץ למה שהכרנו עד עכשיו והופך את מעבר הדירה להרבה יותר פשוט, קצר, זול ואמין ובעיקר, כמו שרבים מאיתנו בארץ אוהבים, מסתמך על השוואת מחירים, דירוגים וחוות דעת של אחרים. האתר המעוצב בצורה ידידותית ונעימה, מאפשר למשתמשים לסמן את התכולה אותה מעוניינים להעביר, מהיכן עוברים דירה ולאן עוברים, קומות, הימצאות מעלית ושאר הפרטים הרלוונטיים, בצורה מרוכזת ואחידה. הצעד הבא הוא פתיחת מכרז בו משתתפים מובילים מומלצים מכל רחבי הארץ.
לאחר הזנת פרטי ההובלה, נפתח מכרז חי וישיר בין מאות חברות הובלה, המתבצע לעיני הלקוח בשקיפות מלאה, ותוך זמן קצר- החל מדקות בודדות, מתקבלות הצעות מחיר, כולל דירוגים והמלצות, שנות ותק והאם יש לחברת ההובלה ביטוח תכולה. כל המובילים תחת פיקוחם של Get Moving, חתומים בהסכם התחייבות לשירות אדיב, מחיר הגון שלא ישתנה במהלך המעבר ועמידה בזמנים. כך מבטיחה החברה את המשך התחרות בין המובילים והוזלת המחיר גם בעונת השיא. כעת כל מה שנותר זה לבחור מוביל, את התשלום מעבירים ישירות לחברת ההובלות והשימוש באתר הוא ללא כל עלות וללא התחייבות.
בנוסף להובלה, האתר מאגד בתוכו בעלי מקצוע בכל השירותים הנלווים להובלה שיחסכו לכם זמן רב: אריזת הדירה, אחסנה, טכנאי מזגנים, הדברה, חברות ניקיון, צבע, סידור דירה, מנעולן ועוד.
באתר גם תמצאו טיפים ועצות למעברי דירה, ואפילו שירות לקוחות שיוציא עבורכם את המכרז.
בדיוק כפי שעושים השוואות מחירים והתארגנות מראש כאשר אנו מתכננים חופשות וטיסות, אם אתם עוברים דירה בקרוב, או רק מתחדשים ברהיטים שזקוקים להובלה, אין סיבה שלא תעשו השוואה בין חברות ההובלה ותבחרו את ה"דיל" המתאים עבורכם. Get Moving מציעה חווית שירות מהנה ללקוח ומבטיחה ללקוחותיה שקט נפשי וצוות שירות אדיב ומקצועי שילווה אתכם עד גמר ההובלה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל.