סר ריצ'רד ברנסון והנשיא והמנכ"ל טום מקאלפין חושפים את Virgin Voyages כזהות החדשה של חברת אוניות הנופש של החברה (תצלום: Business Wire)
סר ריצ'רד ברנסון והנשיא והמנכ"ל טום מקאלפין חושפים את Virgin Voyages כזהות החדשה של חברת אוניות הנופש של החברה (תצלום: Business Wire)
LOGO
LOGO
הודעה לעיתונות

Virgin Cruises מפליגה בשם חדש "Virgin Voyages"

חברת אוניות הנופש של סר ריצ'רד ברנסון חושפת את השם והסמל החדשים, חוזה חתום לבניית אוניות ושותפות ראשונה בעולם באנרגיה נקייה

מיאמי, 19 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE) :

המייסד של קבוצת וירג'ין סר ריצ'רד ברנסון חשף היום את Virgin Voyages כזהות החדשה ומעוררת ההשראה של חברת אוניות הנופש של וירג'ין. יחד עם נשיא ומנכ"ל החברה טום מקאלפין, הם הודיעו על השם ושיתפו ש-Virgin Voyages חתמה רשמית על חוזה לבניית שלוש אוניות עם החברה האיטלקית שמתמחה בבניית אוניות Fincantieri, והחברה תהיה חברת אוניות הנופש הראשונה שתאמץ את מערכת האנרגיה הנקייה Climeon Ocean.

אירוע החשיפה שהתקיים במלון פאנה במיאמי ביץ' כלל מופע תיאטרלי מהמם שבו סר ריצ'רד הופיע עם שתי רקדניות שרקדו על כסאות נוח לפני קהל של אנשי תקשורת בינ"ל, פוליטיקאים מקומיים ומנהיגים עסקיים.

סר ריצ'רד הביע את המחויבות של Virgin Voyages לשנות לעד את הפלגות הנופש. "אלפי מלחים ועובדי נסיעות עתידיים שיתפו אותנו במחשבותיהם והטילו עלינו את המשימה לספק את החופשה בים שאי אפשר לעמוד בפניה, ושהשם שלנו לבדו יסחרר אותם עם ציפיות", אמר סר ריצ'רד. "אני נרגש לחשוף שאנחנו עכשיו Virgin Voyages, ולמרות שיש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו לבנות את שלוש האוניות שלנו, אנחנו לא יכולים לחכות כדי לקדם את פניכם על סיפון האוניה של הדברים שיבואו".
Virgin Voyages, שמגובה על ידי המשקיעות המובילות Bain Capital Private Equity וקבוצת וירג'ין, מצפה שחבילת המימון של מיליארדי דולרים לרכישת שלוש האוניות שלה תגובש סופית בקרוב. השותפים המלווים המובילים יהיו Cassa depositi e prestiti (Cdp) ו-UniCredit, וההלוואה תגובה באופן מלא על ידי סוכנות האשראי ליצוא האיטלקית SACE עם תמיכה של SIMEST, שתיהן חברות בת של Cdp. מקאלפין פירט את לוח הזמנים של בניית האוניות, שכולל חיתוך פלדה בתחילת 2017, ואחר כך הנחת שידרית בגנואה ברבעון הרביעי של 2017.

"השותפים מהמעלה הראשונה שלנו כמו Bain Capital Private Equity, קבוצת וירג'ין ו-Fincantieri וגם מעצמות פיננסים כמו Cdp, UniCredit, SACE ו-SIMEST, מראים את הגיבוי החזק של Virgin Voyages והמחויבות לפתח מוצר מדהים. זאת ממש לא סתם עוד הפלגת נופש או חופשה, זאת תהיה חווייה של שינוי שתגשים הרפתקה מאוד בסגנון של וירג'ין", אמר מקאלפין.

Virgin Voyages היא חברת אוניות הנופש הגדולה הראשונה שמשתפת פעולה עם Climeon, חדשנית עם שם עולמי באנרגיה נקייה. Virgin Voyages תתקין את Climeon Ocean, מערכת שתהפוך אנרגיה מדרגה נמוכה לחשמל נקי, בכל שלוש האוניות שלה. ההשפעה הסביבתית כתוצאה מכך תהיה, לפי הערכה, חיסכון שנתי של 5,400 טונות של פחמן דו חמצני לכל אוניה – כמות ש-180,000 עצים יצטרכו 30 שנה כדי לספוג.

"מערכת האנרגיה Climeon היא פריצת דרך סביבתית, ולעבודה עם וירג'ין יש חשיבות רבה עבורנו. אנחנו נרגשים שסר ריצ'רד ברנסון ווירג'ין, עם ההתמקדות שלהם בקיימות, החליטו להיות חלוצים בטכנולוגיה הזאת. הפיכת מים חמים לחשמל תהיה מקור ייצור אנרגיה חשוב בעתיד", אמר המייסד והמנכ"ל של Climeon, תומס אוסטרום.

האוניה הראשונה של Virgin Voyages תגיע לפורטמיאמי ב-2020, עם יותר מ-2,700 מלחים ו-1,150 אנשי צוות. לאוניה הראשונה, Virgin Voyages תציע מגוון של תוכניות הפלגה לנמלים בקריביים שמספקות חוויות ייחודיות ומאוד חברתיות. מלחים לעתיד מוזמנים לבדוק את Virgin Voyages על ידי ביקור באתר www.virginvoyages.com או מעקב אחרי @virginvoyages באינסטגרם, סנאפצ'ט וטוויטר, וכמובן פייסבוק.

אנשי קשר
בשם Virgin Voyages
rbb Communications
Shawn Warmstein, 305-444-3383
סגן נשיא
[email protected]

מקור: Virgin Voyages

גלריית מולטימדיה חכמה

סר ריצ'רד ברנסון והנשיא והמנכ"ל טום מקאלפין חושפים את Virgin Voyages כזהות החדשה של חברת אוניות הנופש של החברה (תצלום: Business Wire)

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20161018006741/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.