מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 19/10/2016 18:38
נושא: קולינריה, מסעדות
הודעה לעיתונות

סטארבקס מקדמת את בלינדה וונג למנהלת עסקים ראשית, סטארבקס סין; קובעת כיעד 5,000 סניפים בסין היבשתית עד 2021

מחזקת את המחויבת רבת השנים שלה לסין על ידי מינוי ליאו צוי למנהל התפעול הראשי של סטארבקס סין

שנחאי, 19 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE) :

חברת הקפה סטארבקס (NASDAQ: SBUX) הודיעה היום על הקידום של בלינדה וונג מנשיאה למנהלת עסקים ראשית של סטארבקס סין. וונג מילאה תפקיד חשוב בצמיחה חסרת התקדים של סטארבקס בסין – מ-400 סניפים ב-2011 ליותר מ-2,300 סניפים כיום – על ידי הובלת הערכים היסודיים של המשימה של סטארבקס והכנסת חידושים משמעותיים עבור השותפים (העובדים) של סטארבקס והלקוחות המקומיים בסין. בתפקיד הזה, וונג תנהל את התוכניות של סטארבקס להכפיל את גודלה ולהפעיל 5,000 סניפים בסין עד 2021. היא תמשיך להיות כפופה לג'ון קלבר, נשיא הקבוצה, הקמעונאות הגלובלי של סטארבקס.

"בחמש השנים האחרונות, החזון, הניסיון וקידום החידושים של בלינדה רוממו את סטארבקס בלב ובמחשבה של העם הסיני ויצרו בסיס חזק לצמיחה של סטארבקס בסין", אמר ג'ון קלבר, נשיא הקבוצה, הקמעונאות הגלובלי של סטארבקס. "בלינדה מגלמת את המשימה והערכים שלנו כחברה, והקידום שלה יעזור להמשיך לדחוף קדימה את המאמצים של סטארבקס לבנות את חוויית השותפים והלקוחות בשוק הסיני בטווח הארוך".

"זכות וכבוד לי להתמנות להוביל את העסקים של סטארבקס בסין בתקופה חשובה זאת", אמרה וונג. "ממשיכות להיות הזדמנויות גדולות לסטארבקס בסין ואני מצפה לרומם עוד את המשימה והערכים של החברה שלנו באמצעות התפתחות וחידושים עבור השותפים והלקוחות הסיניים שלנו".

וונג הצטרפה לסטארבקס בינואר 2000 ומילאה כמה תפקידי הנהגה באזור סין ואסיה פסיפיק של סטארבקס. בתפקידה החדש, וונג תתמקד באסטרטגיית הצמיחה הכוללת לטווח הארוך ותוביל את החידושים שבפיתוח בסטארבקס סין. היא תהיה אחראית לתחומי מפתח, ביניהם ההזדמנויות העצומות בדיגיטל ובמסחר אלקטרוני בשוק ותנהל את הפתיחה של Starbucks Reserve™ Roastery הבינ"ל הראשון בשנחאי ב-2017.

כנשיאת סטארבקס סין, וונג הובילה את ההתפתחות של החוויה של סטארבקס בסין עם הפתיחה של ארבעה סניפי דגל ייחודיים ששמים את הלהט לקפה והאומנות של הבריסטות בחזית חוויית הלקוח. בחמש השנים האחרונות, סטארבקס גם השיקה מספר יוזמות כדי לרומם את החווייה של שותפי סטארבקס, שמשקפות את האמונה היסודית של החברה בהשקעה בעתיד של השותפים כדי לתמוך בהתפתחות ובשאיפות המקצועיות שלהם. יוזמות השותפים כוללות תמיכה כספית לדיור לבריסטות ואחראי משמרת במשרה מלאה, הכשרה מתמשכת ואפשרויות להתפתח באמצעות תוכנית האוניברסיטה של סטארבקס סין ופורומי המשפחה הראשונים אי פעם של השותפים שהציגו את התרבות והערכים העמוקים של החברה להורים של שותפי סטארבקס כדי שיוכלו ללמוד על החברה.
בספטמבר 2016 וונג הייתה בין 50 אנשים שקיבלו את פרס המגנוליה מהמימשל העירוני של שנחאי כהערכה על התרומות והתמיכה יוצאות הדופן שלה בהתפתחות של שנחאי. וונג גם צוינה כאחת מ-50 האנשים שמעצבים את עתיד היחסים בין סין לארה"ב על ידי Foreign Policy, וכאחת ממאה נשות העסקים המובילות בסין על ידי פורבס סין ב-2015. מאז 2012, וונג דורגה ב-25 המקומות הראשונים ברשימה השנתית היוקרתית שלנשות העסקים הכי משפיעות בסין של פורצ'ן סין.

גם ליאו צוי, שעד לאחרונה שימש סגן נשיא לפיתוח ועיצוב סניפים בסטארבקס סין, קודם לתפקיד מנהל התפעול הראשי של סטארבקס סין. בתפקידו זה צוי ימשיך להגדיל ולהעמיק את הנוכחות של סניפי סטארבקס, ישנה את התשתית בשוק, יתקין מערכות תפעוליות חשובות ויפתח את עסקי המזון כדי לרומם את חוויית הלקוח בסין. כסגן נשיא לפיתוח ועיצוב סניפים, הוא ואנשיו האיצו את הצמיחה של סניפי סטארבקס ל-550 סניפים חדשים, כולל סניפי דגל, סניפי coffee-forward בפרופיל גבוה ו-75 ברים Starbucks Reserve™ ויותר מ-380 ברים Pour Over ללקוחות סטארבקס.

מאז שהצטרף לחברה ב-2012, צוי הוביל מספר תחומי מפתח של העסק כמנהל שיווק ראשי וסגן נשיא, צפון סין, שקבעו באופן איתן את עמדת ההובלה של סטארבקס בקפה בשוק. שני התפקידים של וונג ושל צוי הם בתוקף מיידי.

אודות סטארבקס

מאז 1971, חברת הקפה סטארבקס מחויבת להשיג ולקלות באופן אתי קפה ערביקה באיכות גבוהה. כיום, עם סניפים ברחבי העולם, החברה היא הקולה והקמעונאית הראשונה במעלה של סוגי קפה מיוחדים בעולם. באמצעות המחויבות הבלתי מעורערת שלנו למצוינות והעקרונות המנחים שלנו, אנחנו מחיים את חוויית סטארבקס הייחודית עבור כל לקוח בכל ספל. כדי לחלוק את החוויה, בקרו אותנו בבקשה בסניף שלנו או באינטרנט בכתובת www.starbucks.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51442014&lang=en

אנשי קשר
Starbucks Coffee Company
Marianne Duong
[email protected]

מקור: Starbucks Coffee Company

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.