מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 21/10/2016 12:14
נושא: קולינריה, אלכוהול ויין
הודעה לעיתונות

המתכון הסודי של אלכוהול באבקה יימכר במכירה פומבית

סקוטסדייל, אריזונה, 20 באוקטובר 2016, (GLOBE NEWSWIRE***):

מרק פיליפס, היוצר של פלכוהול (Palcohol) - אלכוהול באבקה, החליט למכור את הנוסחה הסודית ואת תהליך הייצור של פלכוהול למרבה במחיר בכל אחת מ-130 מדינות. פיליפס אמר: "אנחנו מאמינים שאפשר לממש את הפוטנציאל של פלכוהול באופן הטוב ביותר על ידי אדם / חברה במדינה שמכירים את חוקי האלכוהול ואת מערכות ההפצה".

תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת www.Palcohol.com.

פלכוהול אושר למכירה בארצות הברית באפריל 2015. הביקוש בכל העולם לפלכוהול הוא עצום אבל פיליפס מצא שההתמצאות בחוקי האלכוהול בכל מדינה היא משימה מרתיעה. אף אלכוהול באבקה אחר לא נמכר כעת בעולם, כך שלזוכים במכירה הפומבית תהיה הזדמנות מצוינת להבטיח את השוק במדינה שלהם.

פלכוהול מאפשר פשוט להוסיף מים או משקה לא אלכוהולי לאבקה ולקבל קוקטייל מוכן בן רגע. חמש גרסאות של פלכוהול אושרו בארצות הברית... וודקה, רום, קוסמופוליטן, למון דרופ ופאוודריטה (מרגריטה), ובאמצעות הנוסחה הסודית, המציע המנצח בכל מדינה יכול לבחור את הגרסאות האלה או ליצור גרסאות משלו. גם את תכולת האלכוהול ניתן להתאים.

לפלכוהול יש הרבה יישומים. בגלל שפלכוהול כל כך קל משקל, חברות תעופה יכולות להפחית את המשקל של מטוס על ידי הגשת אלכוהול באבקה לעומת נוזל ולחסוך מיליונים בעלויות דלק. המשקל המועט הוא יתרון לנוסעים, אוהבי נופש בחוץ ואנשי רפואה שיכולים להשתמש בו כחומר חיטוי כשהם צריכים להביא תרופות לתוך אזור אסון. שימושים אפשריים אחרים הם בתור דלק, בין אם ברכב או בכיריים של חייל בתרמיל שלו. יש יישומים בתרופות, ייצור מזון וכדומה. היישומים נראים אינסופיים.

המכירה הפומבית תתחיל ב-1 בינואר 2017. מציעים פוטנציאליים חייבים להירשם אצל ליפסמרק, חברת האם של פלכוהול, כדי להראות הוכחת אמצעים כספיים. אבל יש מחיר "קנה עכשיו" לכל מדינה שמאפשר למישהו לקנות את הזכויות למדינה לפני שהמכירה הפומבית תתחיל. אחרי שהמכירה תסתיים, הנוסחה הסודית תישלח לכל המציעים המנצחים בו-זמנית.

אשת קשר:
לין ברבור
דואל: [email protected]
אתר: www.Palcohol.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.