מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 21/10/2016 15:34
עדכון: 21/10/2016 15:44
נושא: מוניציפלי
אילוסטרציה ראש העיר ברקע התאטרון הרומי המלא סבבה בצפון
אילוסטרציה ראש העיר ברקע התאטרון הרומי המלא סבבה בצפון
הודעה לעיתונות

בן שיטרית:"אוכלוסיית בית שאן גדלה לכמעט 20 אלף תושבים"

ראש עיריית בית שאן:"השבוע הרגשנו התרוממות רוח אמיתית, העיר נמצאת בעצם ימי חג הסוכות בנקודת מפנה דרמטית מכל הבחינות.

אלפי המבקרים והמטיילים שפקדו את בית שאן, פסטיבל האסיף שגרף מחמאות מקיר לקיר, ההמונים שגדשו את פארק האקליפטוס, האלפים שהגיעו לגן הלאומי, רחובות העיר העמוסים והמסעדות המלאות, לצד אירועי תרבות עם האומנים והמופעים האיכותיים של טובי אומני ישראל, כל אלה- מעמידים את בית שאן בשורה הראשונה עם ערים טובות ואיכותיות במדינה.

רפאל בן שטרית בפוסט שהעלה לפייסבוק:" היום אני מתרגש, כי אני יודע שהצלחנו לחולל מפנה בעיר בזכות התושבים הנפלאים וגיוס כל משאב אפשרי כדי להביא לצמיחה בעיר".

לדבריו:" אוכלוסיית העיר גדלה ואנחנו כמעט 20 אלף תושבים. הבניה של השכונות החדשות נמשכת במלוא המרץ.

העיר נקיה ומבריקה, החינוך בראש, וצפויים לנו עוד שנים טובות וארוכות של עשיה ויצירה למען תושבי העיר".

עוד אומר רפאל בן שטרית:" גן עדן - זה עדיין לא כאן (כנראה) אבל אי אפשר שלא לחוש להרגיש ולחיות את השינוי המהותי האמיתי והמשמעותי שמתחולל בבית שאן ממש עכשיו".

בין הדברים ששינו את בית שאן ומגלה מיני תרעומת בפוסט של בן שטרית הוא המוזיאון שעליו דובר בערוץ, 20 שהוקם בקדנציה הנוכחית ובמשמרת של ראש העיר רפאל בן שטרית.

המבנה שנמצא בבעלות העירייה הוקצה לטובת המוזיאון כולל כל המשאבים מסביב (פטור מתשלומי מים, חשמל, ארנונה ועוד).

המוזיאון זוכה לתקציבים נוספים בעידודו של ראש העיר כגון: פרסומים, חומרי דפוס, תקצוב פרוייקטים כמו שילוט מבנים היסטוריים וכדומה.

לציין כי ערב החג רתם ראש העיר את המועצה לשימור אתרים לתמיכה שוטפת במוזיאון וכן שילוב המוזיאון בתכנית הטיולים של חיילי צה״ל. מדובר הבשורה גדולה מאוד.

בנוסף, הוגשה בקשה למשרד החינוך כי המוזיאון בבית שאן ישמש כמוזיאון ראשי ומרכזי במסגרת ביקורי תלמידים בפריפריה עליהם הצהיר השר נפתלי בנט.

פוסט מסכם של תושב סיכם בכך:"אלה שאוהבים אותך יפרגנו לך ואלה שלא תמיד יחפשו את החסר בכוס ומה לעשות את השינוי בעיר רואים, את העשייה רואים בעיר ואני אומר יישר כוח על כל העשייה ותודה ענקית לך ומנהלי המחלקות ועובדי העירייה אדוני ראש העיר של כולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.