מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 02/11/2016 13:10
נושא:
Dell EMC
Dell EMC
הודעה לעיתונות

Dell EMC מציגה ופתרונות IT חדשים לארגונים

חברת Dell EMC מודיעה היום על שורה חדשה של מוצרים, פתרונות ומודלי צריכה שנועדו לסייע ללקוחות לשנות את ה-IT שלהם, בדרכם להפוך לעסק דיגיטלי.

השיבוש הדיגיטלי מזעזע את כל סוגי הארגונים בכל התעשיות. במחקר של Dell Technologies, שנערך לאחרונה, כמחצית (48%) מהמנהיגים העסקיים העולמיים של ארגונים בינוניים עד גדולים העידו כי הם לא יודעים איך התעשייה שלהם תיראה בעוד שלוש שנים. הם מסכימים שהתקדמות למודל של ענן, הרחבת יכולות פיתוח תוכנה ותמיכה בחדשנות מהירה והפקת תובנות עמוקות יותר מנתונים הן אסטרטגיות המפתח לטרנספורמציה דיגיטלית. עם זאת, חברות נאבקות לפתח את מרכזי הנתונים שלהן, 69% מהנסקרים העידו שהם דורכים במקום בגלל ריבוי יתר של יישומים מסורתיים. הם מאותגרים עם הפחתת הפריסה וההוצאות במקביל להבאת מערכות למצב עדכני. מוצרים ופתרונות חדשים שהוכרזו ב-Dell EMC World נועדו לסייע לארגונים להאיץ את הטרנספורמציה ולשלוט בעלויות המהלך.

לדברי דיויד גולדן (David Goulden), נשיא קבוצת פתרונות תשתית ב-Dell EMC: "כדי להבטיח שהשוק שלהם לא ייחטף כמו במקרים של Uber, AirBNB וטסלה, ארגונים כיום חייבים לפצוח בטרנספורמציה דיגיטלית. על מנת להצליח לממש את עתידם הדיגיטלי, אנו מאמינים כי הרוב המכריע של הארגונים יבצע שינויים ב-IT באמצעות אסטרטגית ענן היברידית. הצעד 'בלי חרטות' הראשון הוא לבצע מודרניזציה של מרכז הנתונים שלהם באמצעות התשתית המשולבת המתקדמת ביותר, שכוללת שרתים, אחסון, הגנה על נתונים וטכנולוגיות סייבר מקוונות, אם למנות כמה מהמרכיבים. אנו משיקים כעת שורה של מוצרים ופתרונות חדשים שנוצרו כאבני הבניין עבור המשימה הזאת".

הכרזות מ-Dell EMC World:
• Dell EMC הודיעה על הרחבת פורטפוליו התשתית המשולבת המוביל שלה באמצעות אינטגרציה עם שרתי PowerEdge אל מכשירי VxRail ותשתית היפר-משולבת VxRack System 1000 (HCI).

• Dell EMC הכריזה על מודול תובנות האנליטיקס החדש שיתן מענה לכל צרכי התוכנה, החומרה והשירותים להקים סביבה עבור אנטליטיקס לביג דאטא וכן לאפליקציות ענן ילידיות בתוך ימים במקום שבועות.

• Dell חושפת את פורטפוליו ה-Endpoint Data Security and Management שלה, המכיל טכנולוגיות מ-Dell, שירות Mozy של Dell, של RSA ו-VMware AirWatch, ומציע הגנה על נתונים, גיבוי והתאוששות, אבטחת זהות, מניעת איומים ותגובה מתקדמת, ויכולות ניהול יישומים במכשירי קצה.

• Dell EMC הודיעה על חבר חדש במשפחת המוצרים Isilon, שמשלב את הביצועים הגבוהים של טכנולוגיית פלאש עם פלטפורמת NAS סקייל-אאוט מס' 1 בתעשייה. Dell EMC Isilon All-Flash נועד לסייע לארגוני IT לבצע מודרניזציה של התשתית שלהם ולספק יכולות של עסק דיגיטלי.

• Dell EMC הודיעה על עדכונים בפלטפורמת Dell EMC Elastic Cloud Storage (ECS), עם תמיכה חדשה עבור שרתי Dell EMC PowerEdge. ה-ECS 3.0 נבנה באופן ייעודי לעזור לעסקים לנווט במעבר לכלכלה דיגיטלית יותר ויותר, עם מודלים צריכה מרובים ו-TCO נמוך ב-60% מאחסון ענן ציבורי.

• Dell EMC הודיעה על גרסה חדשה מוגדרת-תוכנה של הגנת אחסון Dell EMC Data Domain שמספקת עלייה פי 6 בסקלסיליות ותמיכה בשרתי Dell EMC PowerEdge, לצד עדכוני תוכנה מאופשרי-ענן כדי לסייע ללקוחות מכל הגדלים להבטיח הגנה על יישומים ונתונים במרכז הנתונים המודרני.

• Dell EMC הודעה ששישפרה את יכולות מערכי האחסון מסדרת SC (לשעבר Compellent) המוכחת לשוק-הביניים על ידי התאמתם לאינטראופרביליות עם הפורטפוליו העולמי מוביל בעולם של ניהול אחסון, ניידות והגנת מידע, שהיו זנינים עד כה רק ללקחות EMC.

• Dell EMC הכריזה על הזמינות של OpenScale Payment Solutions מ-Dell Financial Services, שפותחו להקיף מגוון רחב של מוצרים ופתרונות של Dell EMC. ה-OpenScale Payment Solutions מספק אפשרויות צריכה גמישות, כדי לעזור ללקוחות להרחיב את זמינות הטכנולוגיה עם ביקוש ה-IT.

• Dell EMC הודיעה על הצצה מוקדמת לתוכנית ערוצי השותפים החדשה שרבים חיכו לה. תוכנית השותפים של EMC Dell מספקת הזדמנות עסקית חסרת תקדים לשותפים, ומחזקת את מחויבותה של Dell EMC לערוץ. אסטרטגיית התוכנית החדשה, שנבנתה על שלושה עקרונות - להיות פשוטה, צפויה וריווחית - מבטיחה שלשותפים יהיו הזדמנויות מספקות, המשכיות עסקית ורווחיות יחסית, לא משנה באיזו שכבה התכנית שלהם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.