בתמונה המצורפת: מימין: מנכ"ל החברה Rescue Dose גלעד עיני, סגן הארגון NDRC, המדען הראשי קרדיט: אלבום פרטי
בתמונה המצורפת: מימין: מנכ"ל החברה Rescue Dose גלעד עיני, סגן הארגון NDRC, המדען הראשי קרדיט: אלבום פרטי
הודעה לעיתונות

חברת הזנק מפורטפוליו היי-סנטר בחיפה נבחרה להציג בפני בכירי ממשל סינים בכנס שנערך על ידי רשות החדשנות

חברת הזנק מפורטפוליו היי-סנטר בחיפה נבחרה להציג בפני בכירי ממשל סינים בכנס שנערך על ידי רשות החדשנות
חברת ההזנק החיפאית RescueDoseהציגה בפני משלחת קובעי מדיניות כלכלית סינית: "הסינים אוהבים את הראש הישראלי ומעריכים את החדשנות שלנו"

חברת "רסקיודוז" בוגרת היי-סנטר נפגשה ביום חמישי האחרון עם משלחת מטעם ארגון NDRC הסיני, שהגיעה לארץ לשלושה ימי עבודה מול גופים ישראלים ביניהם משרד ראש הממשלה ומשרד החוץ לצורך פיתוח וביסוס יחסי עבודה ישראל-סין. המשלחת, מטעם הגוף החשוב ביותר בקביעת מדיניות כלכלית בסין, כללה 200 אנשי ממשל ועסקים בכירים, והשיא התקיים בכנס עסקי בתל אביב בהשתתפות גורמים בכירים ישראלים וסינים. הכינוס נפתח בתערוכה שאורגנה על ידי רשות החדשנות (לשעבר המדען הראשי) בה הוצגו חמש חברות ישראליות שנבחרו לייצג את פסגת הטכנולוגיה הישראלית, ביניהן רסקיודוז. במהלך הביקור התקיימו שיחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירים נוספים, ונחתמו מזכרי הבנות בתחומים מגוונים. 

Rescue Dose, חברת פורטפוליו מבית היי סנטר חיפה, מפתחת התקנים רובוטיים למילוי, שקילה וניפוק של מזרקים ושקיות עירוי. המערכת מסייעת בין היתר לשמור על בטיחות הצוות הרפואי והחולים על ידי הבטחת מינון מדוד ומדויק, עם מינימום מגע יד אדם. גלעד עיני, מנכ"ל החברה, סיפר שבסין ישנה התעניינות הולכת וגוברת במיזמים ישראלים, "השוק בסין הוא עצום ויש להם פתיחות גדולה לסטארטאפים ישראלים. הם מאוד מעריכים את החוכמה שלנו, את החדשנות, התמיכה והעידוד לחדשנות. מוצר הדגל של החברה מבטיח את בטיחות העובדים והמטופלים, וזה אחד הגורמים שמושכים את הגופים הסינים שפגשנו. מחקר חדש מראה שבארצות הברית לבדה מתים מדי שנה מעל ל-250 אלף איש כתוצאה מטעויות רפואיות, חלקן נבעו בשל שגיאות מינון"

לדברי דניאל מסינגר, המוביל הטכנולוגי של החברה: "המוצר שלנו מסייע בפתרון לבעיה מהותית בעולם הרפואה המצריך דיוק מקסימאלי ללא פשרות. כמו כן, אנו מאפשרים מילוי מזרקים ושקיות עירוי באמצעות שיטה טכנולוגית מהפכנית של התקנים רובוטים המייתרים את הצורך ביד אדם בכל הנוגע לעיסוק עם חומרים רדיואקטיבים ורעילים"

יעל מיטלמן מנכ"לית היי סנטר בירכה את חברת Rescuedose על היבחרה עם עוד ארבע חברות מובילות לייצג את ההיי-טק הישראלי. "Rescuedose שהתה בעבר בהיי-סנטר כחברה במסלול חממת המדען וכיום כחברת פורטפוליו הממשיכה ליהנות מתשתיות התמיכה בדגש על פיתוח עסקי בינלאומי וחשיפה למגוון משקיעים. היי-סנטר פועלת להנגשה של רצף תשתיות ואפשרויות מימון על-מנת לתמוך התפתחותה של קהילת יזמות פעילה ותוססת אשר תשתלב ותוביל את התפתחות כלכלת העיר.חיפה".

עוד הוסיפה מיטלמן: "היי סנטר מעמידה לרשות היזמים תשתיות מגוונות כגון מרחבי עבודה משותפים, משרדים גמישים להיקפים משתנים של משאבי אנוש, בהתאם להתפתחות החברה וכן כלל התשתיות העסקיות כגון הנחיה ומנטורינג לניהול יזמי וניהול פיננסי. היי סנטר גם מציעה מסלולי השקעה מגוונים בהתאם לשלבי התפתחות החברה".

היי סנטר, חברת בת של החברה הכלכלית לחיפה מעניקה תשתיות פיזיות, ומסלולי השקעה מגוונים המועצמים במעטפת מעשירה של אירועים, כנסים הרצאות ומפגשים הנותנים ליזמים את ההזדמנות ללמוד מניסיונם ומקצועיותם של מובילים בענף. בין יתר האירועים בהפקת החברה: מפגש בוקר חודשי שנפתח במפגשי יעוץ אישי ומלווה בהרצאת האורח, מפגשים דינמיים של "מועדון המשקיעים, הקתונים לציבור המפתחים ועוד.. פעילויות היי סנטר מיועדות לקידום היזמות הטכנולוגית בחיפה ומטרתן להנגיש תשתית יזמית מלאה ומסלולי מימון ליזמים וחברות הפועלים מהעיר. משרדי החברה והמתחמים נמצאים בעיר התחתית המתחדשת המהווה מוקד משיכה לצעירי העיר.

בתמונה המצורפת: מימין: מנכ"ל החברה Rescue Dose גלעד עיני, סגן הארגון NDRC, המדען הראשי
קרדיט: אלבום פרטי

לפרטים עיתונאיים ותיאום ראיונות:
שירלי סיידלר| אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל | 0547-461241

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל.