מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 14/11/2016 11:50
נושא:
מוג'יס
מוג'יס
הודעה לעיתונות

האפליקציה הישראלית מוג'יס הציגה בכנס IBM בלאס וגאס

האפליקציה המאפשרת יצירת אימוג'ים אישיים לכל משתמש, בלחיצת כפתור ובתוך שניות, נבחרה בידי IBM העולמית לייצג את ישראל בכנס WoW שערכה IBM בלאס וגאס לפני כשבוע.

בכנס, ביצע מייסד מוג'יס, שלומי בן עטר, הדגמה חיה של על הבמה, בשיתוף עם ג'ייסון מקגי (Jason McGee), סגן נשיא בכיר ו-CTO של פלטפורמות הענן ב- IBM העולמית.

כנס World of Watson או בקיצור WoW הינו האירוע השנתי הגדול ביותר של IBM העולמית בתחום המחשוב הקוגניטיבי, בהובלתה של ג'יני רומטי, נשיאה, יו"ר ומנכ"לית IBM העולמית. הכנס, שהפך השנה לאירוע המרכזי של IBM בתחום התוכנה, אירח מאות מציגים ושותפים עסקיים של IBM, עשרות חברות סטארטאפ – ו-17 אלף משתתפים מכל העולם, הפועלים במגוון רחב של מגזרי התעשיה.

בחירתה של IBM במוג'יס נעשתה לאור הצלחתה של האפליקציה בקרב המשתמשים, כאשר בתוך ימים ספורים מרגע השקתה, כבשה את המקומות הראשונים בדירוג האפליקציות הפופולאריות בחנויות האפליקציות הישראליות של גוגל ואפל.

מוג'יס, שהצטרפה באחרונה לתוכנית הסטארט-אפים של IBM, תזכה לשירותי ענן בחינם (עד ל-120 אלף דולר בשנה) ולתמיכה בפיתוח עסקי ובניית שת"פ גלובאלי עם IBM. מעבר לכך, הוזמן מייסד מוג'יס, בן עטר, להציג את סיפור הצלחתה של האפליקציה, בכנס הענן השנתי של החברה Rock Your Cloud, שיתקיים ב- 23 בנובמבר 2016 במתחם "אושן" בת"א ויכלול הרצאות של בכירים בתחום טכנולוגיות הענן.

לדברי שלומי בן עטר, מייסד ומנכ״ל מוג'יס: "אנחנו מאד גאים בבחירתה של IBMבנו. הדמו שערכנו על הבמה בלאס וגאס היה הצלחה גדולה. אנשים צחקו והגיבו מדהים! אנחנו מודים ל- IBM על האמונה בנו ובטוחים שיחד, נמשיך לקחת את מוג׳יס קדימה מבחינה טכנולוגית"

לדברי ליאור ויצמן, מוביל תחום הסטארט-אפים וקשרי המפתחים ב-IBM ישראל: "אנחנו מברכים את מוג'יס על הצטרפותם לתוכנית הסטארט-אפים של IBM, יחד עם עוד מאות סטארטאפים ישראלים שהצטרפו רק השנה. מוג'יס היא דוגמא טובה לסטארט-אפ ישראלי צעיר ודינאמי, שבעבודה משותפת רקם שיתוף פעולה מוצלח עם IBM בזמן קצר. אנו שמחים לתמוך בצמיחה המהירה של החברה וכן בהטמעת חידושים טכנולוגיים מבית IBM".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.