שמעון עמית
שמעון עמית
קבוצת קונסיסט
קבוצת קונסיסט
הודעה לעיתונות

אינטראקטיביות היא שם המשחק - PrintBOS Digital

בעידן הטכנולוגי המשתנה במהירות ארגונים ועסקים כבר יודעים – חדשנות היא כבר לא מותרות, אלא הכרח יום יומי הישרדותי. לקוחות מצפים לקבל מוצרים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר, הנתמכים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומכאן - לחוויית לקוח אופטימלית.

אחד החידושים שיוצגו בכנס KM 2016 בהפקת אנשים ומחשבים הוא הטופס האינטראקטיבי הרב-ערוצי. הכנס שמהווה את הוועידה השנתית לחדשנות ועסקים בתחום ניהול מסמכים בארגון וניהול ידע, ייערך ביום חמישי, 24 בנובמבר במתחם האירועים LAGO בראשון לציון.

אינטראקטיביות במובייל:

PrintBOS Digital מבית Consist, הינה מערכת ניהול תקשורת לקוחות (CCM) אשר מאפשרת לספק השירות ולמקבל השירות, לבצע את כל פעולות ה"טופסולוגיה" בקלות וביעילות, בכל ערוצי התקשורת המקובלים והמסורתיים. כעת גם באמצעות כל מכשיר סמארטפון או טאבלט, מכל פלטפורמה קיימת (אפל, אנדרואיד ואחרים).
במהלך קשר בין ספק ולקוח, אשר נדרש בו צורך במילוי פרטים מכל סוג שהם, הלקוח מקבל טופס HTML באופן מקוון, ממלא אותו On-Line, יכול להוסיף תמונות או קבצים, ובמידת הצורך, חותם דיגיטלית. הנתונים עוברים בקלות ובמהירות ישירות למערכות הארגוניות.
במידה והלקוח נזקק לתמיכה וסיוע בעת מילוי הטופס, המערכת מאפשרת שיתוף של הטופס, ונציג ספק השירות יכול לצפות במסמך של הלקוח ולסייע לו מיידית ב- On-Line במילוי של הטופס.

בכנס KM הקרוב, תתבצע הדגמה חיה של שליחה, קבלה ומילוי טופס HTML אינטראקטיבי, בהרצאתו של שמעון עמית, מנהל פיתוח עסקי בחברת Consist, יצרנית Digital PrintBOS. עמית מסביר כי הטופס האינטראקטיבי הוא בגדר "מאסט" בארגונים ומי שלא יספק את האפשרות הזאת, עלול לאבד את נאמנות לקוחותיו: "בעידן הדיגיטלי המתקדם של היום, עידן בו רוב הלקוחות מבצעים את פעילויות היום-יום שלהם באמצעות מובייל, PrintBOS Digital מאפשרת ללקוחותיה לספק חווית לקוח טובה יותר ולחסוך לארגון כסף רב".

עד לא מזמן תהליך מילוי הטפסים היה ידני, מסורבל וארוך. נציג הארגון היה צריך לשלוח טפסים בפקס, להמתין לקבלתם בחזרה, לבדוק אותם ובהרבה מקרים גם לדבר עם הלקוח ורק לאחר מכן להזין ידנית את הנתונים למערכת הארגונית. נכון להיום, באמצעות הטופס האינטראקטיבי של Digital PrintBOS אותה הפעולה מבוצעת אונליין ביעילות ובמהירות: הלקוח ממלא את הטופס דיגיטלית ומקבל תמיכה במקום במידת הצורך, הטופס נשלח רק אם כל הפרטים מולאו כראוי וכשהוא מגיע לארגון נתוניו מוזנים אוטומטית במערכת הארגונית.

התהליך האינטראקטיבי מאפשר לנציג לטפל במספר תהליכים רב, מקצר משמעותית את זמן הטיפול בלקוח, מונע טעויות הקלדה, שומר על איכות הסביבה (פסולת נייר היא אחת מהבעיות האקולוגיות שמטרידות ארגונים לשימור הסביבה בכל העולם) וחוסך לארגון משאבים יקרים וכסף רב.
"בעבר כל נושא הטפסים היה בשיטת 'שגר ושכח" מסביר עמית. זה היה מצב בו הארגון מאבד את הבקרה על טפסים שנשלחו. בזכות הטכנולוגיה הישראלית של PrintBOS Digital ניתן לעקוב אחרי כל טופס ולנהל אותו גם אחרי שהוא הגיע ללקוח. "זאת מהפכה תודעתית שמשנה את מהות הקשר בין הארגון ללקוחותיו והופכת אותו ליותר מותאם אישית, עדכני ומודרני כך שהארגון מתאים את עצמו לשוק ובו בעת גם לצרכים הגדלים ומתפתחים של קהל לקוחותיו." מסכם עמית.

https://www.consist.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.