הודעה לעיתונות

ילדי דור ה – Z ילמדו על סכנות העישון בבתי הספר ממדריכי האגודה למלחמה בסרטן

האגודה למלחמה בסרטן, הכשירה מדריכי הסברה חדשים מכל רחבי הארץ שישמשו כמרצים בתחום הבריאות בבתי הספר בכל רחבי הארץ, כולל גם בשפה הערבית. המדריכים יעבירו הרצאות בנושאים שונים, סכנות העישון, חכם בשמש ואורח חיים בריא.. בהשתלמות שהתקיימה לאחרונה במטה האגודה למלחמה בסרטן, הרצו בפני המדריכים החדשים מיטב המומחים בתחומים השונים. השנה הושם דגש על התאמת המסרים לילדי דור ה-Z הסלולארי המאופיין ביכולת לקלוט ולעבד מידע חזותי במהירות. ההרצאות של מדריכי האגודה למלחמה בסרטן, יועברו במהלך השנה כשיעורי העשרה, בבתי ספר היסודיים, החטיבות והתיכונים בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת, ללא תשלום, כמו כל שאר הפעילויות והשירותים של האגודה. חומרי הסברה שמפיקה האגודה ומותאמים לגילאי התלמידים, ילוו את ההרצאות ויישלחו לבתי הספר עם הזמנתן. המדריכים החדשים שהוכשרו השנה יצטרפו לעשרות מדריכי הסברה של האגודה למלחמה בסרטן שכבר פועלים בשטח ובמשך שנים מטמיעים מסרים בקרב תלמידי בתי הספר והגנים בנושאי חכם בשמש, סכנות עישון סיגריות, נזקי עישון נרגילה וחשיבות אורח חיים בריא.
ד"ר אביטל פאטו בן ארי, מקדמת הבריאות באגודה למלחמה בסרטן הסבירה כי: "השנה הושם דגש מיוחד על זיקוק וחידוד המסרים כך שיתאימו לילדי דור ה - Z הסלולארי, המאופיין בחיבור תמידי לאינטרנט וביכולת לקלוט ולעבד מידע חזותי במהירות. ילדי דור ה – Z חשופים למידע בנושאים שונים בגיל צעיר. לא תמיד המידע שאליו הם חשופים הוא מדויק, אבל מניסיוננו נוכחנו לדעת כי הם נטולי קיבעון מחשבתי כך שהמסרים שיועברו על ידי מדריכי האגודה למלחמה בסרטן, יובנו ויוטמעו. כמו כן ידוע לנו כי ילדים ובני נוער בייחוד דור ה-Z, יכולים לייצר סביבם מעגלי השפעה ולהרחיב את המעגלים הקיימים במהירות וביעילות ובכך להעביר את המסרים לקהל רחב עוד יותר".
ההדרכות בבתי הספר מתקיימות ללא תשלום, כמו כל שאר הפעילויות והשירותים של האגודה, הפועלת מכספי תרומות הציבור וללא סיוע מתקציב משרד ממשלתי כלשהו, ומטרתן להעלות את מודעות הילדים ובני הנוער לנזקי העישון, סכנות החשיפה לשמש וחשיבות אימוץ אורח חיים בריא. מורים ומנהלי בית ספר מכל רחבי הארץ והמחוזות השונים מוזמנים לפנות לאגודה למלחמה בסרטן לצורך הזמנת הרצאה באמצעות אתר האינטרנט של האגודה בלחיצה על הקישור

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- האגודה למלחמה בסרטן.