מיקיאגי מתוך צילומי הפרסומת
מיקיאגי מתוך צילומי הפרסומת
מיקיאגי מתוך צילומי הפרסומת
מיקיאגי מתוך צילומי הפרסומת
הודעה לעיתונות

הודעה לעיתונות: הזמר והיוצר מיקיאגי נבחר להיות הפרזנטור של המיזם החדש MYSONG

הזמר והיוצר מיקיאגי נבחר כפרזנטור של אתר אינטרנט חדש: מייסונג - MYSONG,
המפיץ דיגיטלית סינגלים ואלבומים של אמנים, לאנשי המדיה בארץ ובעולם.

בתאריך 1.1.17 יושק אתר אינטרנט חדש לטובת אמנים ואנשי המדיה, בשם: מייסונג - MYSONG. האתר הינו מיזם אינטרנטי חדש ורענן להפצת סינגלים, אלבומים וקליפים לערוצי התקשורת. האתר יחשוף את יצירותיהם של האמנים, בפני קשת רחבה של אנשי מדיה ומובילי דעה בארץ ובעולם, בעלויות מוזלות ומסובסדות. כתובת האתר: www.mysong.co.il

הזמר והיוצר מיקיאגי נבחר כפרזנטור של המיזם החדש ולככב בסרטון פרסומת, שצולם כקליפ קצר מיוחד ומסקרן. השראה לצילומי הפרסומות נלקחה מהקליפ הסמוראי של מדונה בשיר "Nothing Really Matters". הפרסומת תעלה לרשת בימים הקרובים, תחת המסר: תפיץ את המוסיקה שלך!

הבחירה במיקיאגי כפרזנטור של המיזם, נעשתה לאחר תהליך ארוך של חיפוש אחר פרזנטור אשר יתאים לערכי המיזם ושירותיו. עלות הקמפיין נאמדת בעשרות אלפי שקלים והשתתפותו של מיקיאגי מצטרפת אותו לראשונה בקריירה כפרזנטור.

מיקיאגי: "אני גאה ונרגש לקחת חלק במיזם הנהדר הזה. מייסונג הוקם מתוך שליחות ומטרה לתמוך ביצירה המקומית. החזון הזה הוביל את המיזם למצוא דרכים חדשות להציע לאמנים את שירותי ההפצה הדיגיטלית, בעלויות מוזלות ומסובסדות. אני חושב שהגיע הזמן שלאמנים שלא כל כך היה באפשרותם להפיץ את יצירותיהם לערוצי התקשורת ואנשי המדיה, בעיקר עקב עלויות גבוהות, יהיה מעכשיו יותר פשוט וקל."

מיקיאגי היה סולנה של להקת "נוער שוליים" אשר הוציאה שלושה אלבומים ואחראית ללהיטים גדולים המככבים עד היום ברדיו, כמו "ענוג", "אמסטרדם", "לילה", "ים לבן", גרסת הכיסוי ל "לך איתה", וכמובן "ציירי לך שפם", שיר הנושא של אלבומם השני והמצליח, שהיה בזמנו "שיר השנה". הלהקה הצליחה בגדול, שטפה את המדינה עם מכירות של מעל ל-100 אלף עותקים מאלבומיה.

מצורף למייל תמונות מצילומי קליפ הפרסומת, בהן נראה מיקיאגי כשהוא לבוש בחלוק קימונו בסגנון יפני, תוספות שיער ואיפור מיוחד. (מאושר לפרסום, קרדיט צילום: יח"צ) >>

לפרטים נוספים:
סינגלס יחסי ציבור – יניב
054-2021228 | [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סינגלס תקשורת ויחסי ציבור.