הודעה לעיתונות

אסנס הישראלית רותמת טכנולוגיות IoT לעזרת הגיל השלישי ומשיקה את הדור הבא של לחצני מצוקה

אסנס מציגה את הדור הבא של לחצני המצוקה:

שימוש בזיהוי קולי חכם, מאפשר לבני הגיל השלישי
להזעיק עזרה בשעת חרום תוך שימוש בקולם בלבד

------------------------------------------------------------------------------------------------
מכשיר ה-VPD, שנהגה ופותח במעבדות אסנס בהרצליה, ׳שומע׳ את הקורה סביבו 24/7, וכאשר הוא מזהה קריאת חרום – הוא מעבירה מידית למוקד החירום. את המכשיר, שגודלו ככף יד, ניתן להניח, או לתלות בכל פינה בבית (כולל בחדרי רחצה)

------------------------------------------------------------------------------------------------

חברת אסנס (Essence) הישראלית, ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מחוברים (Connected-living ) מבוססי ענן, משיקה את ה-(VPD (Voice Panic Detector, מוצר ראשון מסוגו בתעשייה, המשלב זיהוי קולי חכם ב׳כפתור מצוקה׳, המאפשר לבני הגיל השלישי להזעיק עזרה משירותי חירום תוך שימוש בקולם בלבד. המוצר, שנחשף גלובלית במסגרת תערוכת ESX, זכה עם הצגתו בפרס החדשנות של התערוכה.

ה-VPD, בגודל כף יד, עושה שימוש בטכנולוגיית Intelligent Voice Activation, שפיתח הצוות הישראלי של אסנס, והוא מיועד לאחוז משמעותי של מקרים בהם חולים, או בני הגיל השלישי, אינם מסוגלים להגיע פיזית - ובזמן - וללחוץ על לחצן מצוקה. את המכשיר ניתן להניח בכל פינה בבית, או לתלות על הקיר (כולל בחדרי רחצה ואמבטיה). הוא ׳שומע׳ את הקורה סביבו 24/7, וכשהוא מזהה קריאת חרום קבועה מראש - הוא מפנה אותה למוקד החירום. המכשיר החכם - המשדר דו-כיווני - אף מאפשר לעובדי מוקדי החירום לתקשר באמצעותו עם החולה ולקבוע מה רמת סיוע הנדרש לו - ולהגיב בהתאם.

״הלקוחות שלנו מצפים למצוא את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בפתרונות שאנו מפתחים עבורם, האמורים לדאוג לשלומם במקרי חירום״, אומר ד"ר חיים אמיר, מנכ״ל ומייסד אסנס. ״ה-VPD מעלה את הרף עבור כלל התעשייה כיום ומחזק את מעמדנו כגורם מוביל בזירה״.

ה-VPD, שלטכנולוגיה המוטמעת בו נרשמו כבר פטנטים, מהווה חלק מסדרת מוצרי Smart Alerting המהווים תוספת לפלטפורמת Care@Home של אסנס, המאפשרת חיים מלאים ועצמאים לקשישים ושקט נפשי ליקיריהם. פלטפורמת Care@Home מציעה באמצעות ספקי שירותים מגוון שירותים לאנשים מבוגרים - החל מפתרונות חירום וכלה במערכות לניטור פסיבי של שיגרה יומיומית.

חברת אסנס, הינה חברה גלובלית החורטת על דגלה את נושא החדשנות. החברה פועלת מהרצליה וכן ממשרדים נוספים ברחבי העולם, פעילה בשוק מעל 22 שנה ומעסיקה מאות עובדים. אסנס מפתחת פתרונות חדשניים בתחום הבית המחובר ועד היום הטמיעה מעל 2 מיליון מערכות בבתים ועסקים ברחבי העולם. הטכנולוגיות, שהחברה מציעה מאפשרות הרבה יותר מבית/ מוצרים מחוברים והן משתלבות בצורה חלקה במארג החיים ומאפשרות לחיות חיים מלאים תוך הגנת היקר לנו מכל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.