מילרם ניסתה בהצלחה את THeMIS כפלטפורמת נשק לא מאוישת יחד עם הצבא האסטוני
מילרם ניסתה בהצלחה את THeMIS כפלטפורמת נשק לא מאוישת יחד עם הצבא האסטוני
LOGO
LOGO
הודעה לעיתונות

מילרם: בעתיד הנראה לעין חיילים ברוב המצבים המסוכנים יוחלפו על ידי מערכות רובוטיות חכמות

טאלין, אסטוניה, 8 בדצמבר 2016, (BUSINESS WIRE):

בתריסר השנים הבאות מערכות קרקעיות לא מאוישות UGS)) חכמות יתחילו להחליף חיילים בשדה הקרב, זאת המסקנה של מחקר שפרסמה ספקית הפתרונות הצבאיים האסטונית מילרם (Milrem) יחד עם אנשי אקדמיה מוערכים מכמה מדינות.

"USG יכולות להבטיח יעילות ותכליתיות רבות יותר כי הן לא צריכות שינה ולא יכולות לחוות את זוועות המלחמה, עם ההשפעה הרגשית הבלתי נמנעת שלהן", כותב ג'יימס רוג'רס, אחד ממחברי הספר ומנהל המחלקה ללימודים פוליטיים ואסטרטגיים במכללה הבלטית לביטחון.

המחקר, ששם הקוד שלו DIBS (פתרון דיגיטלי לשדה הקרב של חיל הרגלים), מנתח איך USG ישפיעו על הלוחמה העתידית. הספר הראשון של המחקר הזה, שמתרכז בניתוח רקע, יצא לאור השבוע. מילרם, המפתחת של הרכב הקרקעי הלא מאויש ההיברידי המודולרי במלואו הראשון THeMIS, הייתה היוזמת של המחקר DIBS.

מילרם עובדת על פלטפורמה לא מאוישת שאפשר להשתמש בה ליישומים שונים מאוד החל ממשימות תובלה פשוטות ועד למשימות של סיור וסיוע אש.

המערכת הקרקעית הלא מאוישת THeMIS של מילרם יכולה לשאת מטען תכליתי של עד 750 ק"ג ואפשר לצייד אותה בנשק עם קליבר קטן וגדול, חיישנים שונים, מתקנים לסילוק פצצות וכדומה. אפשר להחליף את המטענים התכליתיים השונים בקלות באמצעות מערכת "הכנס- הפעל" פשוטה.
"הפיתוח וההטמעה המתמשכים של USG, במיוחד USG חמושות ואוטומטיות שמחוברות לרשת ומסוגלות לפעול באופן מסונכרן, ישנו באופן רדיקלי את הלוחמה העתידית", כותב ד"ר יאניס ברזינס, מנהל המרכז למחקר בטחוני ואסטרטגי באקדמיה לביטחון לאומי של לטביה.

המטרה של DIBS היא להבין טוב יותר את אפשרויות השימוש ב-UGS בשדה הקרב ולכן באיזה פתרונות להשתמש כשמפתחים את THeMIS.

"מערכות רכישת וזיהוי מטרות יחד עם העברת נתונים חלקה ומערכות רובוטית עם נשק ייצרו יחידה קרבית מאוד יעילה וחזקה תוך הפחתת הסכנות לחיילים", הסביר קולדר ואארסי, מנכ"ל מילרם.
מילרם כבר ניסתה בהצלחה את THeMIS כפלטפורמת נשק לא מאוישת יחד עם הצבא האסטוני ו-ST Kinetics, אחת החברות המובילות באסיה במערכות קרקעיות.

המחקר DIBS יימשך בשנים הבאות. בשלב הבא יבוצעו תרגילים וירטואליים ובחיים האמיתיים כדי לנתח את ההתאמה של USG בתרחישי לוחמה שונים.

הספר הוצא לאור בשיתוף פעולה עם המכללה לביטחון לאומי של אסטוניה, האקדמיה לביטחון לאומי של לטביה, המכון הלטבי ליחסים בינ"ל, האוניברסיטה הטכנית של ריגה והאוניברסיטה של טרטו.
כדי לראות וידאו של THeMIS בתרחיש קרב, בקרו בבקשה: https://youtu.be/nTdRVkJ-YAU ו-https://youtu.be/DfqGuFYKSoE.

אודות מילרם

מילרם היא ספקית פתרונות טכנולוגיים אסטונית. שני התחומים העסקיים העיקריים של החברה הם מחקר ופיתוח של רכב בלתי מאויש וניהול מחזור החיים של רכב צבאי כבד.

אנשי קשר
Milrem
Gert D. Hankewitz
מנהל המכירות ושיווק
[email protected]
+372 566 44416

מקור: Milrem

גלריית מולטימדיה חכמה

מילרם ניסתה בהצלחה את THeMIS כפלטפורמת נשק לא מאוישת יחד עם הצבא האסטוני ו Singapore Technologies Kinetics, אחת החברות המובילות באסיה במערכות קרקעיות והיצרנית של תחנת הנשק המופעלת מרחוק. (תמונה: Photo: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת בשפה האנגלית ובמולטימדיה באינטרנט בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20161208005451/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.