מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 09/12/2016 11:06
נושא: טכנולוגיה והייטק, נדל"ן
הודעה לעיתונות

Dronomy, סטרטאפ ישראלי לרחפני בינוי, זוכה להשקעה מצד קרן "31VENTRURES" שלMitsui Fudosan היפנית

הפתרון מבוסס הרחפן של Dronomy מסייע לחברות בינוי לשפר את ניהול האתרים שלהם ולשלוט בפרויקטים, באמצעות בניית ידע בפרויקטים שלהם

תל אביב, 8 בדצמבר 2016, (Marketwired):

Dronomy, דרונומי, סטרטאפ תוכנה הממוקד בבניית ידע בפרויקטים של בינוי באמצעות ניתוח נתונים הנאספים על ידי רחפנים, הכריז היום על השקעה במסגרת הסבב הראשון של קרן ההשקעות "31VENTURES" של תאגיד Mitsui Fudosan, אשר פועלת בשיתוף תאגיד Global Brain.

שוק הבינוי מוערך על ידי הפורום הכלכלי העולמי בכ- 10 טריליארד דולר, בעוד היקף הפעילות של פתרונות מבוססי רחפנים בשוק הבינוי מוערך על ידי גולדמן סאקס ב- 11 מיליארד דולר ב- 5 השנים הקרובות. חברות בינוי, מפתחים וקבלני משנה, מתחילים להבין את היתרונות הגלומים בשימוש בפתרונות טכנולוגיה ייחודיים כחלק מהתהליך העסקי שלהם, לצורך צמצמום עיכובים המתרחשים באופן תדיר בפרויקטים, והקטנת עלויות של חריגות זמנים ויישוב סכסוכים. האחרונים מהווים חלק משמעותי מעלות כוללת של פרויקט. Dronomy לוכדת בתדירות גבוהה נתונים ייחודיים של פרויקטים באמצעות שימוש ברחפנים אוטונומיים, ומנתחת את הנתונים כדי לשתף המידע הנוצר דרך הענן לכל הגורמים הרלוונטיים בפרויקט.

"אנו גאים כי Mitsui Fudosan, דרך קרן ההשקעות שלה 31VENTURES, מצטרפת למשקיעים שלנו", אמר אורי אפק, מנכ"ל Dronomy. "אנו מקבלים משוב יוצא מן הכלל באופן עקבי מלקוחות אשר חווים את מה שהפתרון שלנו עושה עבורם. כעת הדברים זוכים לחיזוק מצד אחד מהשחקנים הגדולים בשוק שלנו. היכולת שלנו לגרום לרחפנים לטוס נמוך וקרוב לאתרי בינוי, ללכוד את המידע הויזואלי המתאים, לתרגם אותו לכדי ידע, ולספק אותו ביעילות, היא מה שמבדל אותנו".

"לא לקח לנו זמן רב זמן לקלוט את הפוטנציאל העסקי יוצא הדופן של Dronomy, דבר אשר הוביל אותנו לביצוע ההשקעה הראשונה אי פעם בחברת טכנולוגיה ישראלית", מסביר אקירה סוגוורה, מנכ"ל 31VNETURES. "שוק הבינוי, האתגרים וההזדמנויות שמגולמות בו ידועות לנו היטב. התרשמנו לראות כיצד Dronomy והצוות המרשים שלה מבינים ועונים על האתגרים האלה".

סבב הגיוס יאפשר לחברה להשיק את הפתרון שלה בשוק הבינלאומי ולהזניק את היקף הלקוחות, החל מהרבעון הראשון של 2017. המשקיעים הקיימים בחברה, כולל Battery Ventures, Lool Ventures ו- Oryzn Capital, השתתפו גם הם בסבב הגיוס.

למידע נוסף אודות Dronomy, בקר ב www.dronomy.com.

למידע נוסף אודות 31VENTURES, בקר ב: www.31ventures.jp/en/

אודות Dronomy

Dronomy נוסדה על ידי פיסיקאים מתוך תשוקה לגרום לרחפנים לטוס באופן אוטונומי. החברה זיהתה במהירות את הפער הקיים ביכולת של חברות בינוי לנטר באופן תדיר ומדויק את אתרי הבינוי שלהן. עם יכולות המיפוי, הניטור, הניתוח והשיתוף שלה, Dronomy הופכת מידע מפורט מאתרי בינוי הופכים לחלק מהשגרה היומית. חברות בינוי יכולות להכניס ידע אל תוך הפרויקטים שלהם ולהוציא לפועל משימות ניטור בקלות ובטיחות כה רבות, שהן הופכות לחלק מהשגרה היומית – בכך הן מפחיתות עלויות ועיכובים בפרויקטים. Dronomy מבוססת על צוות עם ניסיון רב, תשוקה ומומחיות בבינוי, רחפנים, ראיית מחשב, תוכנה ומידול 3D, והיא מגובה על ידי קרנות הון מובילות ומשקיעים פרטיים.

אודות 31VENTURES מחלקת היצירה-השיתופית של Mitsui Fundosan

Mitsui Fundosan היא חברת פיתוח נדל"ן מובילה ביפן. Mitsui Fundosan האיצה את המאמצים שלה ליצירה משותפת עם סטרטאפים עבור היעד האולטימטיבי של יצירת תעשיות חדשות כדי לתמוך בפעילות העסקית Mitsui Fundosan, כמו גם להרחיב את היקף הפעילות שלה. באפריל 2015, Mitsui Fundosan, יצרה את מחלקת 31VENTURES ליצירה משותפת, כדי לפעול יחד עם סטרטאפים באמצאות קרן השקעות הון למימון, תמיכה וקהילה.

 
מידע ליצירת קשר

Rebecca Buckman
Battery Ventures/for Dronomy
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית MARKETWIRED

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.