מפרסם: שחר תקשורת שיווקית
תאריך: 11/12/2016 10:40
נושא: גאדג'טים
הודעה לעיתונות

חברת ASUS משיקה את Aura Sync בקמפיין עולמי עם תחרות נושאת פרסים

ענקית המחשוב והטכנולוגיה, חברת ASUS, מכריזה על תחרות עם מוצרי Aura Sync. טכנולוגיה בלעדית זו, מציבה רף חדש לביצועי תאורת RGB ומאפשרת למשתמשים להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את התאורה של המחשב שלהם. טכנולוגיה זו, היא הראשונה מסוגה בעולם, התואמת למגוון רחב של רכיבי מחשב וציוד היקפי, כמו לוחות אם, כרטיסים גרפיים, מקלדות ועכברים - כולל אלו שפותחו על ידי יצרני חומרה צד שלישי ידועים.

חברת ASUS החליטה לקיים קמפיין עולמי בשם Outshine the Competition, עם תחרות נושאת פרסים בו מזמינה החברה צרכנים מכל רחבי העולם לשלוח תמונות בהשראת Aura Syncכדי לזכות בפרסים שווים עם טכנולוגיית Aura – הכוללים את לוחות אם Aura Sync וחבילת מוצרי Aura Sync למחשב PC חלומית.
בעלי ציוד עם טכנולוגיית Aura צריכים לצלם תמונה או וידאו של הציוד שלהם בפעולה, ולהגישו באתר התחרות. גם למי שעדיין אין ציוד בטכנולוגיית Aura יכול להשתתף על ידי הגשת תמונה בהשראת Aura Sync הכוללת בתוכה את הלוגו של Aura Sync. המתחרים חייבים גם לפרסם את יצירותיהם בערוץ מדיה חברתית אחד לפחות, באמצעות האשטאג #ASUSAura כל המשתתפים יקבלו הזדמנות לזכות בפרסים, כולל מצביעי מתחרים. החוקים ותנאי תחרות מלאים זמינים כעת באתר התחרות: https://www.asus.com/campaign/aura/global/campaigns.html

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.