מפרסם: גיתם BBDO
תאריך: 12/12/2016 16:30
נושא: קולינריה, צרכנות
קרדיט תמונה יחצ  אנטולי מיכאלו
קרדיט תמונה יחצ אנטולי מיכאלו
קרדיט תמונה יחצ אנטולי מיכאלו
קרדיט תמונה יחצ אנטולי מיכאלו
הודעה לעיתונות

מסעדת טאיזו והחטיבה העסקית של נספרסו פותחות לאונג' קינוחים חווייתי בטעמי וניל וקרמל

ולקינוח, עולים לקומה ה 15

מסעדת טאיזו והחטיבה העסקית של נספרסו פותחות לאונג' קינוחים חווייתי בטעמי וניל וקרמל

השקת תערובות קפה מיועדות למגזר העסקי בטעמי וניל וקרמל סיפקה השראה לחוויית קינוחים חדשה ומרגשת שתוצע באופן בלעדי לאורחי

המסעדה

לאורחיה של מסעדת טאיזו מזומנות תמיד חוויות קולינאריות מפתיעות ובלתי נשכחות. אלה מהם שיתארחו בה בין התאריכים 12-14 בדצמבר יופתעו מחוויה קולינארית בלעדית ומרגשת במיוחד:
החטיבה העסקית של נספרסו, בשיתוף השף יובל בן נריה והקונדיטורית המבטיחה שלו, אנה שפירו, יציעו לסועדים חוויה אסתטית וחושית של קינוחים עם וניל וקרמל, לרגל השקת תערובות קפה נספרסו בטעמי וניל וקרמל. עם סיום הארוחה, יוזמנו האורחים לעלות לקומה ה-15, כדי ליהנות מהמנה האחרונה בלאונג' קינוחים מעוצב וחווייתי שהוקם במיוחד, שיפעל למשך שלושה ימים בלבד.
בעולם קיימות מסעדות ספורות שמגישות את המנה האחרונה בחלל נפרד ובאווירה משוחררת. עכשיו, גם בישראל, וכאמור למשך שלושה ימים בלבד, יוכלו הסועדים של טאיזו להנות מהמנה האחרונה בדרך לא שגרתית.

הלאונג׳ בקומה ה-15 של בניין לוינשטיין בתל אביב, מורכב מ 3 חללים נפרדים שפותחו ועוצבו על ידי סטייליסט המזון, עמית פרבר ואשת התוכן אפרת אנזל, בשחור מונוכרומטי המשלב סגנון עיצובי אלגנטי של נספרסו, לצד הסגנון האסיאתי של טאיזו.
הקינוחים הייחודיים שיורכבו על ידי בית ספר לקונדיטוריה אסטלה, מפוזרים בשלושת החללים ויוצרים חוויה חושית מורכבת הרבה מעבר לאכילת קינוח סביב שולחן. האורח מסתובב עם ספל הקפה ביד בין החללים, נהנה מהמיצגים וטועם מהקינוחים. בכל חדר צופים האורחים במיצג הרכבת הקינוחים. ברקע מנגן די.ג'יי מוסיקה מתאימה, וארומות של וניל וקרמל מתפזרות בחלל החדרים.

כדי להבטיח חוויה שלמה והרמונית, במהלך ימים אלה כל ארוחה במסעדה תתחיל במנת פתיחה של קונוס טאיזו (קציפת סויה לבנה ווניל, טרטר דגי ים וקרמל מלוח, פילה בקר, קרמל אצות נורי). בנוסף, תוצע מנה מיוחדת לבחירת הסועדים - סקאלופ צרובים, קארי תירס -וניל, ניוקי בטטה סגולה ועגבניות שרופות.

יובל בן נריה, השף עטור הפרסים, נחשב לאחד השפים המובילים הפועלים כיום בישראל, מציג במסעדתו אינטרפרטציה אישית ומקומית למאכלי רחוב ממדינות בדרום מזרח אסיה. אנה שפירו נחשבת כיום לאחת מהקונדיטוריות הצעירות המובילות בישראל, שעשתה קפיצה מטאורית בעולם המסעדנות עם המון אינטואיציה, יצירתיות, כשרון וחריצות.

תומר הורוביץ, מנהל החטיבה העסקית של נספרסו ישראל: "אנחנו תמיד שמחים לייצר חוויות קולינאריות מקוריות עם שותפינו העסקיים. טאיזו היא אחת המסעדות הראשונות בישראל שבחרה להגיש לסועדיה קפה נספרסו, ואנו מאמינים שזהו רק פרויקט ראשון בדרך לעוד חיבורים מעניינים ומפתיעים"

לדברי יובל בן נריה בעלי מסעדת טאיזו: "בטאיזו אנחנו אוהבים למתוח את הגבולות כל הזמן, ולהציע הנאות חדשות ומקוריות לסועדים שלנו. תערובות הקפה וניל וקרמל, הם הזדמנות טובה עבורנו לייצר חוויה שונה סביב המנה האחרונה של הארוחה. המיצג הוא תמהיל מדויק של חומרי גלם משובחים, מוסיקה טובה ועיצוב מעניין שמסתכמים יחד לכדי חוויה ייחודית שנותנת אקורד סיום עמוק ומותאם לכלל חווית הארוחה".

מסעדת טאיזו, דרך מנחם בגין 23, תל אביב יפו, ישראל
להזמנת מקום לאירוע : nestai.eventer.co.il

לינק מלא
https://www.eventer.co.il/user/filter/582829d462863104001d6c62

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיתם BBDO.