מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 13/12/2016 14:25
נושא:
אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון
אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון
הודעה לעיתונות

סינריון מערכות וטריפל סי משיקות פתרון ניהול נוכחות עובדים לחברות קטנות

מערכת ניהול הנוכחות TimeBit Cloud מבית סינריון, המשווקת ע"י טריפל סי, מאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, כמו גם דיווח משימות שבוצעו, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים בשטח. הדיווח נעשה באמצעות מערכת אינטרנטית או אפליקציית סמארטפון הכוללת מיקום ההחתמה. המערכת אינה דורשת התקנה – פשוט להירשם, להתחבר ולדווח.

לראשונה, יוכלו גם ארגונים קטנים ליהנות מיתרונות מערכות הנוכחות של סינריון (לביא טיימטק לשעבר).
מערכתTimeBit Cloud מאפשרת ניתוח שעות על בסיס הסכמי עבודה (עובדים חודשיים, שעתיים וכו') והכנה לחישובי שכר. כמו כן, מאפשרת המערכת דיווח של העובד אודות הזמן שהקדיש לכל משימה שבאחריותו. ניתן לגשת למערכת מכל מקום ובכל זמן, תוך הגנה על הנתונים באמצעות אבטחת מידע קפדנית ומתן הרשאות. המערכת ידידותית ואינטואיטיבית לשימוש, ומבטיחה דיווחים אמינים ועדכניים, כמו גם חיסכון בזמן ובניירת.
השירות מאפשר הקמה של עובדים חדשים, ניהול נתוני עובדים, מתן הרשאות, החתמת נתוני שעון ישירות מהאפליקציה, צפייה ועדכון ע"י העובדים בדו"ח נוכחות במהלך החודש, אישור ממוחשב על דיווחי הנוכחות הן ע"י העובד והן ע"י הממונה, הפקת דו"חות מגוונים (דו"ח נוכחות חודשי, סיכום שעות יומי/ חודשי, דו"ח שגויים, דו"ח מיקום החתמה, דו"ח משימות שבוצעו וכד'), ניתוח שעות על בסיס הסכמי עבודה, הכנה לחישובי שכר ועוד.

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון: "מערכת TimeBit Cloud מתאפיינת בשימוש בטכנולוגיות חדישות ותפיסות ניהול הון אנושי מתקדמות. במובן הזה, הבחירה בטריפל סי כספק השירות היא ברורה, כיוון שטריפל סי נחשבת לחברה שמאמצת ומובילה טכנולוגיות חדישות. אנחנו מרגישים בטוחים בבחירה בטריפל סי וסבורים ששיתוף הפעולה יצלח ויניב שיתופי פעולה נוספים בעתיד".

בן נחום, מנהל מכירות ענן, טריפל סי: "לחברת סינריון המתמחה במתן פתרונות מקיפים לניהול ההון האנושי, יש ניסיון של למעלה מ- 30 שנה במתן פתרונות לניהול נוכחות עובדים בפרט, והיכרות מעמיקה עם צרכי השוק. אין לנו ספק שמערכת TimeBit Cloud מהווה פתרון חיוני הנותן מענה מיטבי לראשונה גם לארגוניים קטנים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.