NabShow
NabShow
NabShow
NabShow
הזמנה למפגש
הזמנה למפגש
הזמנה למפגש
הזמנה למפגש
הודעה לעיתונות

פגישה מקוונת (וובינר) עם הנהלת תערוכת NAB - המטרה: השתתפות כמציגים בביתן הישראלי בלאס וגאס

הוובינר, בהשתתפות בכירי NAB ייערך ביום שלישי,20 בדצמבר 2016, בשעה 15.00 אחה״צ. ״עם 1,800 מציגים ולמעלה מ- 100 אלף מבקרים, NAB מהווה את הבמה האידאלית לחשיפת מוצרים ושירותים בפני עולם המדיה האמריקאי והבינלאומי״

-------------------------------------------

נציגי תערוכת NAB הבינלאומית, יערכו ב-20 בדצמבר 2016, פגישה מקוונת (וובינר) במהלכה ניתן יהיה לקבל מידע וללמוד על אפשרויות ההשתתפות כמציג ישראלי בתערוכת NAB Show שתיערך בלאס ווגאס, באפריל 2017.

NAB Show היא תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות. באירוע, המופק על ידי איגוד השידור האמריקאי (The National Association of Broadcasters), מציגות חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת מימד, כשבשטח יש גם נציגות למגוון ארגונים וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה דת וספורט.

״עם 1,800 מציגים ולמעלה מ- 100 אלף מבקרים, NAB מהווה את הבמה האידאלית לחשיפת מוצרים ושירותים בפני עולם המדיה האמריקאי והבינלאומי״, אומר בן קוז’וך, שותף הפקה ונציג NAB בישראל. לדברי קוז’וך, התערוכה מציעה הזדמנות מיוחדת להציג במתחם הישראלי בתערוכה. ״המתחם הוקם במיוחד עבור מציגים ישראלים כדי למקסם את הערך והתמורה מהתצוגה ולהוזלת ההשתתפות. מעבר להופעה במתחם ישראלי ייחודי שימשוך קהל רב, יהנו המציגים מקידום שיווקי של המתחם על ידי NAB, כולל שילוב במיילים פרסומיים ואתר נחיתה, כמו גם פרסום המציג באתר NAB ובחוברת הכנס המחולקת לכל המבקרים״. לדברי קוז’וך,
למשתתפים יינתן שירות יחודי לתאום פגישות עסקיות בתערוכה (המציגים יקבלו רשימה של כל משתתפי הכנס ויצביעו על חברות איתן הם מעוניינים להפגש. צוות NAB יתאם את מירב הפגישות האפשרי).

המרצים:
Jason Stookey
Senior Vice President, NAB

Michael DeSanto, Senior Director, NAB

Ben Kozuch, NAB Representative in Israel

להשתתפות (דרושה הרשמה מוקדמת) ולמידע נוסף:
===========
http://www.nabshowisrael.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.