מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 25/12/2016 15:42
נושא: גאדג'טים
MakerBot Replicator+
MakerBot Replicator+
הודעה לעיתונות

סיסטמטיקס משיקה את MakerBot Replicator+ - מדפסת תלת מימד לאנשי מקצוע ולתחום החינוך

המדפסת החדשה מהירה יותר, מדפיסה מודלים גדולים יותר ואמינה יותר מקודמותיה. במקביל הושק חומר הדפסה חדשני Tough PLAהמאפשר הדפסת אבי טיפוס ומודלים עמידים יותר וחזקים יותר

חברת סיסטמטיקס, נציגת MakerBot האמריקנית , יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות, משיקה בישראל את קו המוצרים החדש: +Replicator .
מדפסת Replicator + מסייעת למהנדסים ומעצבים לפתח את רעיונותיהם מהר יותר ובדרך יעילה יותר, כמו גם לאנשי חינוך השואפים לשלב את התחום החם של הדפסת התלת מימד במערכת החינוך והאקדמיה. במקביל לכך הושק חומר הדפסה חדש - Tough PLA המאפשר הדפסה של מודלים ואבי טיפוס עמידים יותר וחזקים יותר.

ה- Replicator+ מהירה יותר מקודמותיה, שקטה יותר, נוחה יותר לשימוש ומדפיסה מודלים גדולים ועמידים יותר מאי פעם. ״בשנה החולפת Makerbot הקשיבה לשוק וחידדה את הפתרונות שלה על פי צרכי הלקוחות״, אומר אייל כוכבא, סמנכ"ל השיווק בחברת סיסטמטיקס, ספקית פתרונות מחשוב ייעודיים לשוק הישראלי. ״המדפסת החדשה עברה מעל 380 אלף שעות ניסוי במגוון סביבות לפני היציאה לשוק. זהו ללא ספק מוצר שצריך לשבת על שולחן של כל מהנדס מכני, מעצב מוצר, אדריכל או אומן פלסטי. גם אנשי חינוך ואקדמיה ימצאו במוצרים אלו כלי עזר מצוין להוראה בכלל ולימודי מדעים בפרט״.
בין התכונות הבולטות במדפסת:
מסך LCD לניהול המדפסת, מצלמה מובנית המאפשרת צפייה בתהליך ההדפסה, תוכנת MakerBot Print המאפשרת שיפור המודלים המתוכננים, החלקים וההרכבות. התוכנה מאפשרת לארגן אותם בזמן ההכנה להדפסה ואז להדפיס אותם על מדפסת אחת או כמה. במוצרים מורכבים ממספר חלקים היא מאפשרת חלוקה אוטומטית של הדפסת החלקים מתוך פקודה אחת בלבד. מגש הדפסה גמיש עם משטח אחיזה במודל המאפשר ניתוק של מודל מודפס בקלות.

לדברי אייל כוכבא, כשהנושא מגיע להדפסת תלת מימד, מהנדסים ומעצבים שמים תמיד בקדימות ראשונה את הדיוק של המודל בהשוואה למודל הדיגיטלי שלו ובתחום זה חלה התקדמות של ממש עם המדפסת החדשה. ״חלקי חומרה תוכננו מחדש והוכנסו כמה וכמה שדרוגים משמעותיים ששיפרו את האמינות והורידו את בעיית ה׳קמטים׳ והעיוותים״. חומר ההדפסה החדש, משלב למעשה את תכונות וקלות שימוש של חומר PLA עם תכונות חוזק ודיוק של חומר ABS , מספק בנוסף קשיחות רבה ואמינות בהדפסה, ומהווה פתרון קלאסי למודלים פונקציונאליים.

בארה״ב, שם הקדימה המדפסת לצאת לשוק, הביקורות מהללות. ג׳והן ביגס, עורך ב- TechCrunch שהתפעל מהמדפסת ציין במיוחד את ״עקומת הלימוד שלה ששואפת לאפס״, ומתאר את תוצאות ההדפסה כ״מדוייקות להפליא וברות שימוש במיידי״. לסיום הוא אף ממליץ עליה למחנכים ומגדיר אותה: ״מדפסת הכיתה הטובה ביותר בשוק כיום״. טימותי דאל מ-Popular Mechanics מגדיר את המדפסת כ״אידיאלית למתחילים ובהחלט משביעת רצון אצל המקצוענים... ״לא תמצאו עוד מדפסת שתעבוד מייד עם הוצאתה מהקופסא כמו ה- +Replicator״.

סרטון:
https://youtu.be/NTW4O2eD1HE

https://youtu.be/Wg3loOT2iTo

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.