מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 27/12/2016 15:35
נושא: צרכנות
 קו מדפסות מיכלי הדיו
קו מדפסות מיכלי הדיו
הודעה לעיתונות

חברת אפסון והשקת קו מדפסות מיכלי הדיו הביאו למהפכה בשוק העולמי

חברת המחקרים הבינלאומית קובעת בדו״ח חדש כי השקת דגמי מדפסות מיכלי הדיו אתגרה את התעשייה כולה והנורמות שהיו מקובלות בה, כשהיא מביאה למהפכה בסביבת העבודה ומציגה תוכניות שירות לקוחות חדשות

דו״ח חברת המחקר הבינלאומית, IDC , שסוקר את שוק מדפסות הזרקת הדיו באירופה, קובע כייצרנית המדפסות, חברת אפסון, ״עיצבה את שנת 2015״, עם השקת קווי מדפסות המצויידים במיכלי דיו הניתנים למילוי. תוך כדי כך, אומר הדו״ח, רשמה החברה עלייה של 40.4 אחוז במכירות והפכה לספקית המדפסות העסקיות השנייה בגודלה באירופה.

הסקר הבוחן את התנהגות שוק המדפסות העסקיות באירופה בשנת 2015, שם דגש על החדשנות של אפסון בתחומי התקשורת החזותית, מחשוב לביש ורובוטיקה, ומציין כי החברה דחפה את תחום ההדפסה לגבהים חדשים. מדפסות הזרקת הדיו, המצוידות במכלים הניתנים למילוי, במקום במחסניות דיו יקרות, בליווי מספר תוכניות חדשות בתחום שירות הלקוחות, הביאו למהפכה של ממש בסביבת העבודה, הן מבחינת העלויות ומהירות העבודה, והן מבחינת צריכת האנרגיה.

ע״פי הדו״ח, שוק מדפסות הזרקת הדיו העסקי צפוי לגדול בכ- 10.2 אחוז עד שנת 2020. ״אנו צופים עתיד ורוד ביותר לאפסון, שהשקיעה מעל 400 מיליון אירו במתקני ייצור חדשים ועם צפי השקעה של כ- 185 מיליון אירו נוספים בטכנולוגיית ה-PrecisionCore , בשלוש השנים הקרובות״ אומר הדו״ח.

״הנתונים של חברת המחקר כלל אינם מפתיעים אותנו״, אומר אורן פליישר, מנכ״ל אפסון ישראל. ״מאז הושקו קווי המדפסות החדשים אנו ממשיכים לקבל פידבקים מהשטח, מלקוחות עסקיים, המודים שביצענו מהפיכה בדרך בה הם מדפיסים ומפיקים ניירת משרדית״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.