משה ברקת
משה ברקת
איל לוי
איל לוי
הודעה לעיתונות

ד"ר משה ברקת, יו"ר דירקטוריון הפניקס לשעבר מצטרף לקריסקו ישראל כשותף אסטרטגי להוביל את תחום הביטוח בחברה

שנייה לפני תום 2016 קריסקו ישראל צרפה לשורותיה שני שותפים אסטרטגים, ד"ר משה ברקת שיוביל את תחום הביטוח ומר איל לוי שיוביל את תחום הפקטורינג בחברה. ארז סף, מנכ"ל קריסקו, ציין: "תחום הביטוח הטכנולוגי ,INSURTECH, עובר תהפוכות והוא מצטרף לתחום הפיננסי FINTECH בחיפוש אחר חדשנות ומודלים עסקיים חדשים שישנו את כללי המשחק. הצטרפותם של משה ואיל הינה עדות נוספת לאמון ולהבטחה הגדולה שקריסקו מייצרת בתחום הביטוח כמו בתחום הפיננסי ואני בטוח כי יחדיו נוכל להגיע להישגים מרשימים בשנת 2017".

ד"ר משה ברקת, בעל נסיון רב בתחום הביטוח, הבנקאות והרגולציה. משה הוא יועץ מיוחד לבנק ג'פריס הבינלאומי (Jefferies International), חבר דירקטוריון קראסו מוטורס ויועץ למספר רב של גופים פיננסיים ומיזמים בארץ ובעולם. עד לסוף 2014, משה כיהן כיו"ר הדירקטוריון של חברת הפניקס עם הכנסות מנוהלות בערך של 40 מיליארד דולר. הוא שימש כיועץ קרוב למר יצחק תשובה, כיהן כסמנכ"ל כספים ואסטרטגיה בקבוצת תשובה וכחבר דירקטוריון בקבוצת דלק, דלק אנרג'י ואלעד נדל"ן אירופה. בנוסף הוא חבר סגל ומרצה בכיר באקדמיה. לפני הצטרפותו לקבוצת תשובה, כיהן ד"ר ברקת כמנהל מח' התאגידים ברשות ני"ע וכחשבונאי הראשי שלה. בהשכלתו הוא רו"ח וד"ר למנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות) ותואר ראשון בחשבונאות וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב. עם סיום התואר השלישי, ד"ר ברקת שירת במשך כחמש שנים כחבר סגל, מרצה וחוקר בבית הספר למוסמכים במנהל עסקים באוניברסיטת דיוק. ד"ר ברקת שירת כשבע שנים במחלקת הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, שם היה אחראי על נושאי תקינה חשבונאית וביקורת דוחות כספיים של בנקים. כמו כן פרסם מספר מאמרים שעסקו בחשבונאות ובניתוח דוחות כספיים של חברות וספר בנושא היבטים בחלוקת דיבידנד (יחד עם פרופ' סוארי ופרופ' גבעולי).

מר איל לוי, הינו יזם ותיק בתחום הפינטק אשר הקים ב 1992 את פלטינום פאנדינג גרופ (Platinum Funding Group). פלאטינום פעלה עד שנת 2009 בתחום הפקטורינג בארה"ב עם למעלה מ 250 מיליון דולר במכירות שנתיות עם סניפים בשיקאגו, לוס אנג'לס, פלורידה, ניו ג'רזי ולונדון. מר לוי החל את הקריירה שלו בחברת אלישרא בשיווק ומכירה של רכיבים אלקטרוניים למערכות שונות בצבא ארה"ב, הסי.אי.אי, ה- FBI וכוחות ביטחון מיוחדים. מר לוי מחזיק בתואר מהנדס אלקטרוניקה מאוניברסיטת Fairleigh Dickinson בניו ג'רזי.

על קריסקו
חברת קריסקו מתמחה בניהול סיכוני אשראי ומתן פתרונות חכמים מעל טכנולוגית בינה מלאכותית ותוכנה לומדת. קריסקו מספקת אפליקצית רשת חדשה המאפשרת לך לקבל התרעות בזמן אמת על הלקוחות העסקיים שלך, לזהות סיכוני אשראי בקלות, תעדוף הגבייה וזיהוי הזדמנויות עסקיות. אתה יכול להשתמש בדשבורד מתקדם בכדי לראות את מדדי הביצועים של חברתך ולעקוב אחרי הביצועים. מבין לקוחות קריסקו תוכלו למצוא חברות ביטוח אשראי, מלווים עסקיים, וספקים.
לפרטים נוספים ניתן להיכנס ל www.criskco.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קריסקו ישראל בע"מ.