עו"ד תומר לינר, משרד ינובסקי לינר
עו"ד תומר לינר, משרד ינובסקי לינר
הודעה לעיתונות

גם בגלל מזג האוויר: נחבלו ברחוב וזכו במאות אלפי שקלים

122,500 ₪ זה הסכום שנדרש פארק מים לשלם לאדם שנחבל במהלך בילוי בפארק המים. פסק הדין ניתן בימים האחרונים בביהמ"ש השלום בירושלים.

התובע נפצע לאחר שגלש במגלשת מים, וכף רגלו נתפסה מתחת לשטיח גומי שלא היה דבוק היטב לרצפה.

בעקבות האירוע, נאלץ התובע לעבור ניתוח במפרק הקרסול, ולטענתו הוא סובל עד היום מהגבלה בתנועה.

מפעילת הפארק וחברת הביטוח שלה חויבו לשלם לתובע 122,500 שקל, בתוספת שכ"ט עו"ד בשיעור של 20% מסכום הפיצוי.

עו"ד תומר לינר, מומחה בתביעות נזיקין במשרד 'ינובסקי-לינר' מדגיש כי דווקא לאור פגעי מזג האוויר, ישנם מקרי חבלה רבים. "בימים הגשומים נחבלים אזרחים לא מעטים מבורות שנפערו ברחוב או מכל מפגע בטיחותי אחר, והדבר עלול לגרום לשברים או נזקים אחרים – דבר אשר יכול להוות עילת תביעה ופסיקת פיצויים נדיבים לטובת התובע". הוא אומר.

באחרונה הגיש עו"ד לינר תביעה נגד עירייה מרכזית בשרון לאחר שאישה מעדה ונחבלה בעיר.
האישה כבת 58 בסך הכול ביקשה לבקר בבית יד לבנים באחת מערי השרון, מעדה ונחבלה כתוצאה מכבל חשוף שהיה ברחוב, כעת תובעת האישה מהעירייה פיצוי של למעלה משני מיליון שקל בגין רשלנותה לכאורה.

בתחילת השנה היא נתקלה בכבל שלא היה מחוזק למשטח ולא היה מסומן ומעדה. כתוצאה מהנפילה נחבלה האישה ביד שמאל ורגל ימין.

במשך זמן ממושך נאנקה האישה תחת מכאוב וסבלה משברים שהצריכו ניתוח אורתופדי. בנוסף לכך, כתוצאה מהאירוע, נקבעה לאישה נכות משמעותית בגין הגבלה בטווחי תנועות שורש יד שמאל והפרעה לטווחי תנועות ברך ימין.

במקרה אחר נתבעה עירייה חרדית ונדרשה לשלם מיליון שקלים לאחר שילד מעד ברחוב ונחבל.
לדברי עו"ד תומר לינר, מומחה בתביעות נזיקין וביטוח "אנו נתקלים רבות בתופעות של מחדלי רשויות ואנו סבורים כי במקרה שנגרם נזק מהותי, הרי שיש להגיש תביעה נגד הגורמים שהתרשלו גם על מנת להרתיע כמו גם האפשרות לשיפוי עבור האנשים שניזוקו".

עו"ד לינר מוסיף ומדגיש כי "קיימת חשיבות לפנות לעורך דין שמומחה בתביעת נזיקין על מנת שיוכל להעריך את עילת התביעה ויידע כיצד להגישה על מנת שיתקבלו מקסימום הפיצויים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- וויזרד – תקשורת ויחסי ציבור.