Yair Barak, Sisterhood, 2007, C-Print, Courtesy of Keren Bar-Gil, Tel Aviv
Yair Barak, Sisterhood, 2007, C-Print, Courtesy of Keren Bar-Gil, Tel Aviv
Isca Greenfield-Sanders, Lens Flare (Soccer), 2010, Mixed media oil on canvas, Courtesy of the artist, New York
Isca Greenfield-Sanders, Lens Flare (Soccer), 2010, Mixed media oil on canvas, Courtesy of the artist, New York
הודעה לעיתונות

הזמנה לסיקור: "אמנות בשגרירות" בבית שגריר ארה"ב

== אמנות בשגרירות
מחזקים קשרים דרך עוצמה אומנותית
יום שישי, 6 בינואר 2017, 10:00
בית שגריר ארה"ב בישראל

==

הגב. ג'ולי פישר, אשת שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, תערוך קבלת פנים אשר תוקדש ליצירות האומנות המוצגות על קירות הבית כחלק מתכנית "אמנות בשגרירות" (“Arts in Embassies”).

התערוכה המוצגת בבית השגריר מתמקדת בנושא "יַלְדוּת", פרי יצירתם של אמנים אמריקאים וישראלים כמו אוהד מטלון, יאיר ברק, בועז אהרונוביץ', סיון שטרנבך, מינדי וויזל, דברה המון, ישכה גרינפילד-סנדרס, ואנריקה מרטינז סלייה. חלק מהאמנים יהיו נוכחים בארוע וידברו על יצירותיהם. אוצרת התערוכה קרן בר-גיל תדבר על הרעיון מאחורי התערוכה וכיצד היא מחזקת את הקשרים הבין-תרבותיים בין ארה"ב וישראל תוך שיקוף טעמם האישי של דיירי הבית.

מידע נוסף על היצירות בבית השגריר: http://art.state.gov/exhibitiondetail.aspx?id=106432&region=NEA&pid=202

על תכנית "אמנות בשגרירות":
במשך חמישה עשורים, תכנית "אמנות בשגרירות" שיחקה תפקיד מרכזי בדיפלומטיה הציבורית האמריקאית ע"י גירוי של דו-שיח והבנה בין-תרבותית דרך אמנות חזותית. התכנית נהגתה ע"י המוזיאון לאמנות מודרנית, והנשיא ג'ון פ. קנדי מיסד אותה במחלקת המדינה בשנת 1963. היום, "אמנות בשגרירות" היא שותפות ציבורית-פרטית עם יותר מ-20,000 משתתפים בכל העולם, כולל אמנים, מוזיאונים, גלריות, אוניטברסיטאות, ואספנים פרטיים ומקיף יותר מ-200 אתרים ב-189 מדינות. "אמנות בשגרירות" מטפחת את יחסי ארה"ב עם קהילות מקומיות בכל העולם כחלק אינטגרלי מהמחויבות של מחלקת המדינה ל-"עוצמה רכה". תכנית "אמנות בשגרירות" מטפחת מערכות יחסים המתעלים מעבר לגבולות הידועים, ובונה אמון, כבוד הדדי והבנה בין אנשים.

הארוע למוזמנים בלבד. כלי תקשורת המעוניינים לסקר את הארוע מתבקשים ליצור קשר עם יעל פלדבוי – 053-4206822 [[email protected]] או פולינה לוי-אשכנזי – 053-4206828 [[email protected]]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שגרירות ארה"ב בישראל.