מפרסם: שחר תקשורת שיווקית
תאריך: 04/01/2017 08:12
נושא: גאדג'טים
הודעה לעיתונות

חברת ASUS מכריזה על סדרה של לוחות אם עוצמתיים במיוחד

ענקית המחשוב והטכנולוגיה ויצרנית לוחות האם המובילה בעולם, חברת ASUS מכריזה על סדרת לוחות אם חדשים ועוצמתיים במיוחד מסדרתZ270 . הסדרה עוצבה במיוחד כדי להעניק חוויה מקסימלית לגיימרים, ללא פשרות על ביצועים ועיצוב. לוחות האם מאופיינים ביכולות התאמה מגוונות יחד עם עיצוב ואסתטיות מרשימים, אשר מותאמים לספק ביצועים מקסימליים עם מעבדיCore i7 החדשים של אינטל מהדור השביעי. הלוחות מתאימים הן לגיימרים והן ליוצרי תוכן ומעצבים. הסדרה כוללת טווח רחב של לוחות אם החל מסדרת- Maximus IX הגבוהה ביותר, דרך סדרת STRIX ועד ל- TUF הנמוך בסדרה.

נבנה עבור ביצועים עוצמתיים:
לוחות האם צוידו ביכולות טכנולוגיות גבוהות ביותר על מנת לאפשר למשתמשים לאזן ביןOC לבין קירור הלוח ולנצל את מירב היכולת של הלוחות. בנוסף, לוחות האם מגיעים עם טכנולוגיית ASUS Pro Clock המאפשרת OC לעבודה בתדרים של עד 425MHz ויותר. ללוחות האם טכנולוגיה בלעדית המציעה 5 דרכים שונות לבצע אופטימיזציה המייעלת את השימוש בלוח בזמן אמת. כל הסדרה, מכילה את הדור השלישי של טכנולוגיית ASUS T- Topology שלוקחת את ה- OC בזכרון של 4DDR ליכולות חדשות שלMHz 4133 ואף מעבר.

נבנה עבור התאמה אישית:
כל לוחות האם מגיעים עם תאורת-Aura Sync RGB תכונה המאפשרת עיצוב תאורה אישי על גבי 4 חלקים שונים של הלוח. טכנולוגיה בלעדית זו, מציבה רף חדש לביצועי תאורת RGB ומאפשרת למשתמשים להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את התאורה של המחשב שלהם. טכנולוגיה זו היא הראשונה מסוגה בעולם המותאמת למגוון רחב של רכיבי מחשב וציוד היקפי. בנוסף, סדרה זו הנה הראשונה שתומכת ברכיבי הדפסות תלת ממד כדי לאפשר למשתמשים להדפיס חלקים שונים להתאמה מרבית ופרסונליזציה של הציוד שלהם.

שיא ביצועים- הגדרת גבולות מחדש:
דגם ה- ROG Maximus IX Apex החדש בעל מבנה שתוכנן בקפידה ומאפשר גם למשתמשים הכבדים ביותר להגיע לפסגות חדשות של ביצועים, תוך שימוש בשיטות קירור מתקדמות הכוללות liquid nitrogen (LN2) או liquid helium (LHe). ללוחות האם כרטיס הרחבה בממשק ה- M.2 שמתחבר לממשק PCI-Express X4 וניתנת האפשרות לחבר אחד נוסף באמצעות הברגת הכונן. הסדרה מציעה ביצועים מקסימליים עם מעבדיCore i7 החדשים של אינטל מהדור השביעי.

לוחות האם צפויים להגיע לישראל החל מחודש ינואר במחיר מומלץ לצרכן לדגם הנמוך בסדרה החל מ- 619 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.