הודעה לעיתונות

מנקיינד מודיעה על תוספת חשובה לשורות ההנהלה הבכירה שלה

ולנסיה, קליפורניה, 4 בינואר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום שד"ר סטיוארט א. טרוס הצטרף לחברה כמנהל אנשים ראשי, עם אחריות על משאבי אנוש, מחשוב ואתרים בחוף המערבי. ד"ר טרוס ימלא חלק אינטגרלי בהאצת ההתפתחות של החברה לחברת ביו פארמה גלובלית מהמעלה הראשונה שמתרכזת בערך של ההון האנושי שלה. הוא יהיה כפוף למתיו פפר, מנהל העסקים הראשי, ויהיה חלק בצוות ההנהגה הבכיר של MannKind.

ד"ר טרוס הצטרף ל-MannKind עם כמה עשורים של ניסיון בהנהגה בענף מדעי החיים. מ-2006 עד 2016 הוא מילא תפקידים עם אחריות הולכת וגדלה באמג'ן, בשלוש השנים האחרונות כסגן נשיא בכיר ומנהל משאבי אנוש ראשי שאחראי על משאבי אנוש ואבטחה על בסיס גלובלי. מ-1998 עד 2006 הוא מילא סדרה של תפקידי הנהגה בבריסטול- מאיירס סקוויב, בשלוש השנים האחרונות כסגן נשיא ומנהל משאבי אנוש גלובלי בחברת מיד ג'ונסון. סטיוארט קיבל תואר B.S. מאוניברסיטת קורנל ותוארי M.S. ו-Ph.D. בפסיכולוגיה ארגונית תעשייתית מהמכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה.

"הגעתו של סטיוארט לצוות הניהול הבכיר שלנו, עם הרקע המקיף שלו בביו פארמה, היא ניצול הזדמנות בשעה הנכונה. התוספת של הניסיון הרחב שלו תגרום לשינוי ב-MannKind", אמר מר פפר. "הניסיון של סטיוארט יאפשר הרחבה מהירה ויעילה של היכולת שלנו להשיק את Afrezza, והוא גם ימלא תפקיד חיוני בבניית ארגון שיאפשר יוזמות אסטרטגיות אחרות, כגון פיתוח מוצרים והתרחבות גלובלית".

ד"ר טרוס אמר: "אני נרגש להצטרף לצוות של MannKind בתקופה זאת של שינוי מהיר. Afrezza היא מוצר חדשני בתחום של צורך של החולים שלא נענה עם פוטנציאל צמיחה גדול, ויש עוד מספר הזדמנויות צמיחה נוספות בצנרת. אני מצפה לתרום לעתיד של MannKind".

אודות MannKind Corporation

MannKind Corporation מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE: MNKD) מתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי הפוטנציאל המסחרי של Afrezza. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של MannKind. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את היכולת של MannKind ליצור מכירות משמעותיות של מוצרים, קשיים או עיכובים בקבלת משוב רגולטורי או בהשלמה וניתוח של תוצאות מחקרים קליניים, היכולת של MannKind לנהל את משאבי המזומנים הקיימים שלה או לגייס הון נוסף, תנודתיות במחיר המניה, וסיכונים אחרים המפורטים בדיווחים של MannKind לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2015 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q וטופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ו-MannKind לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אשת הקשר של החברה:

רוז אלינאיה
סגנית נשיא בכירה, כספים
661-775-5300
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.