הודעה לעיתונות

סמסונג נקסט (לשעבר מרכז החדשנות הגלובלי של סמסונג) מודיעה על קרן של 150 מיליון דולר להגדלת התמיכה הכלל עולמית בהזנקים של

הקרן החדשה תומכת בפעילות של סמסונג לבנות, לפתח ולהגדיל חברות תוכנה ושירותים מתקדמות בכל העולם

לאס וגאס, 4 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE) :

סמסונג נקסט (לשעבר מרכז החדשנות הגלובלי של סמסונג) הודיעה היום ב-CES על הקמת קרן סמסונג נקסט, קרן השקעות הון סיכון של 150 מיליון דולר, להגדלת התמיכה הכלל עולמית של סמסונג בהזנקים בשלב המוקדם שעוסקים בחדשנות של תוכנה ושירותים מתקדמים. הקרן מאפשרת לסמסונג נקסט להתבסס על פלטפורמת החדשנות הגלובלית הרב שלבית שלה כדי להעצים יזמי טכנולוגיה באמצעות מימון, משאבים ומומחיות מעמיקה בתחום.

"אנחנו רואים שתוכנה ושירותים הופכים לחלק ליבתי של הדנ"א של סמסונג אלקטרוניקס, והזנקים חשובים להשגת החזון הזה", אמר דייוויד יון, הנשיא והמייסד של סמסונג נקסט. "סמסונג ממשיכה לאמץ יזמות בכל הרמות והקרן הזאת מראה את המחויבות הבלתי מעורערת שלנו לתמוך בהזנקים נהדרים בכל העולם".

מטרת הקרן היא השקעות לפני הסיד עד סדרה B עם התמקדות במציאות מדומה, בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים וטכנולוגיות שפורצות גבולות חדשים. בין החברות שקיבלו כסף מהקרן עד כה:

Converge Industries, Dashbot, Entry Point VR, Filament, Intezer, LiquidSky, Otto Radio, 2Sens, SafeDK, Virtru.

"ההשקעות שלנו מביאות את העוצמה של הפלטפורמה של סמסונג להזנקים כדי להאיץ את התפתחותם ובסופו של דבר את הצלחתם", אמר ברנדון קים, סגן נשיא ומנהל כללי של סמסונג נקסט ונצ'ורז. "קרן סמסונג נקסט מרחיבה את ההגעה והיכולות הגלובליות שלנו, ומגדילה את הגישה של סמסונג לעוד רעיונות, מוצרים וכישרונות נהדרים".

בספטמבר סמסונג נקסט חנכה את המשרד הכי חדש שלה בתל אביב (סמסונג נקסט תל אביב). הסניף החדש הוא החמישי של הארגון, שיש לו עכשיו צוותים במאונטיין ויו, ניו יורק, סן פרנסיסקו וקוריאה. סמסונג נקסט תפתח סניפים נוספים ב-2017.

"אנחנו מאוד נלהבים לשתף פעולה עם הזנקים ולפתח קשרים משמעותיים בסביבות הזנק ברחבי העולם", אמרה אמילי בצ'ר, המנהלת הכללית של סמסונג נקסט סטארט ומנהלת ההתרחבות הבינ"ל של סמסונג נקסט. "אנחנו מנצלים מומחים מקומיים כדי להגדיל את הגודל והאחיזה של הזנקים במקום שבו הם נמצאים".

יחד עם ההתרחבות הבינ"ל של סמסונג נקסט והשקת הקרן, החברה יזמה את המיתוג מחדש הגדול הראשון שלה שכולל שינוי שם הארגון ל"סמסונג נקסט" וחשיפת לוגו ואתר אינטרנט חדשים. המטרה של החברה במיתוג מחדש היא לפשט את הזהות שלה ולהבהיר את המסר והמשימה שלה.

לראשונה, ביוריקה פארק ב-CES 2017, סמסונג נקסט תציג הזנקים מתיק ההשקעות שלה שמרחיבים גבולות באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך חדשות ופתרונות חדשניים. בקרו בביתן #50231 ביוריקה פארק כדי לפגוש מייסדים ולראות הדגמות של המוצרים הייחודיים האלה.

  • – Baobab Studios אנימציית מציאות מדומה. baobabstudios.com
  • BioBeats – בינה מלאכותית ובריאות דיגיטלית. biobeats.com
  • Branch – קישור נתונים נייד. branch.io
  • Filament – האינטרנט של הדברים. filament.com
  • LiquidSky – משחקים ומחשוב בענן עם השהיה מאוד קצרה. liquidsky.tv
  • Lotik – בינת מים אלחוטית. lotik.io
  • Mapzen – שירותי מיפוי בקוד פתוח. mapzen.com
  • Otto Radio – אצירת חדשות ופודקסטים בלחיצת לחצן. ottoradio.com
  • UniKey – בקרת גישה אלטרנטיבית. unikey.com

למידע נוסף, בקרו: SamsungNEXT.com והתחברו במדיה חברתית: @SamsungNEXT

אודות סמסונג נקסט

סמסונג נקסט משתפת פעולה עם חדשנים ברחבי העולם כדי לממש רעיונות למוצרים, לפתח מוצרים לעסקים ולהגדיל עסקים שממנפים ומשנים את הסביבה של סמסונג. samsungnext.com

אנשי קשר
Samsung NEXT
Sayo Martin
[email protected]
או
Text100
Emily May, 415-593-8437
[email protected]

מקור: Samsung NEXT

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170104005561/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.