מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 09/01/2017 22:05
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

דאסו סיסטמס ו- HTC Vive יוצרות חוויה וירטואלית של מוצרים בזמן הפיתוח - למעצבי ומהנדסי מוצרים

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי משתמשי פלטפורמת 3DEXPERIENCE יוכלו כעת לצפות, לחקור ולאמת עיצובים של מוצרים בסביבת מציאות וירטואלית מלאה, בכל שלב של תהליך פיתוח המוצר, באמצעות שימוש במערכת HTC Vive Business Edition. שילוב זה פותח דרכים חדשות ליצירת חוויות לקוח חזקות וחדשניות יותר – במהירות רבה יותר.

בין משתמשי פלטפורמת 3DEXPERIENCE ישנם מעצבים תעשייתיים, מהנדסים, משווקים, מנהלי פרויקטים, מתכנני ייצור ומקבלי החלטות אחרים, בכל תעשייה. אלה יכולים לחבר בקלות את משקפי HTC Vive Business ולעבוד עם ניווט טבעי בסביבת מציאות מדומה סטריאוסקופית. דרך חדשה זו כדי לגשת, לצפות ולחקור מודלים וירטואליים על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE במהלך פיתוח המוצר, מאפשרת למשתמשים תפיסה מרחבית עמוקה יותר של האובייקט, ובחינה של מבנה ועיצוב, שלא ניתן להשיג על גבי מסך מחשב לבדו.

"המציאות המדומה התרחבה אל מעבר לאפליקציות צרכניות. כעת היא מבססת עצמה כבעלת ערך אסטרטגי בתעשייה ובעסקים לקבלת החלטות מושכלות יותר", אמר אוליבייה ריבט, סגן נשיא תעשיית היי טק, דאסו סיסטמס. "מציאות מדומה, בשילוב הפתרונות הייעודיים שלנו לתעשייה על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מספקת דרך חדשה ואינטואטיבית כדי לפרוץ את גבולות היצירתיות. מעצבים ומהנדסים יכולים ליצור חיבור הדוק יותר בין אסתטיקה של מוצר לבין הדרישות הטכניות שלו, בעוד משווקים יכולים להשפיע יותר על חווית המשתמש עם הוספה של מגע אישי ורגשי".

"Vive Business Edition מאפשר ללקוחות דאסו סיסטמס להשתמש במציאות וירטואלית בהיקפים גדולים ובעלות נמוכה", אמר הרווה פונטיין, סגן נשיא מציאות וירטואלית לארגונים ופיתוח עסקי, HTC. "עם מערכת עקיבת הלייזר הייחודית של Vive, המספקת דיוק של פחות ממילימטר והשהייה נמוכה מאוד, Vive מתאימה בדיוק למשתמשי אפליקציות CATIA של דאסו סיסטמס, אשר יכולים לבחון את העבודה שלהם בזמן אמת בעוד הם משפרים את העיצוב".

השימוש במציאות וירטואלית על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE באמצעות HTC Vive Business Edition, מרחיב את שיתוף הפעולה בין דאסו סיסטמס ו- HTC לקידום מציאות וירטואלית במרחב הארגוני. באפריל 2016, שתי החברות הכריזות על תוכנית להצגת HTC Vive עם אפליקציות 3DEXPERIENCE לעסקים וגופי ממשל באירועים גלובליים נבחרים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.